Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Er det ikke flying i Draenor enda?! Wow, jeg er sjokkert. Må da være et helvete å bevege seg rundt.

Jeg trudde ground mounts skulle vare i sånn 1-2 måneder, maksimum.

Det kom frem at de egentlig hadde bestemt seg for å aldri innføre flying igjen. Ikke nå, og ikke i fremtiden. Men en shitstorm sendt deres vei fikk dem omsider til å endre mening og inngå et kompromiss.

Du må se så og så mye av verden og gjøre diverse ting i Draenor for å få flying. Men litt av problemet for min del er at når jeg har oppnådd alt det: Hvor skal jeg fly? Hvorfor skal jeg fly? Hva er det igjen å gjøre? Apexis dailies? Ugh..

Endret av Christiαno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med flying mount sparer man seg for mye frustrasjon. Senest i går var jeg i Spires of Arrak, og jeg red feil flere ganger i dalene der. Med flying hadde det ikke vært noe problem.

Jeg har faktisk startet på den nevnte achievementen, men jeg vet ikke om jeg kommer til å ha tid til å fullføre den.

Lenke til kommentar

Trur aldri jeg hadde klart å spille uten flying mount. Hater det som pesten å levle karakterer med ground mount.

Klarte oss fint i Vanilla, var mye bedre å ha ground mount, skulle ønske flying aldri hadde kommet. 

I hele 2005 og 2006, gikk jeg og savna å fly. Det ville vært så mye mer praktisk når man drev og utforska steder, og jeg skrev flere forslag på WoW-forumet om at druids burde få stormcrow-form og muligheten til å fly. Det passet jo med WC3 og lore.

Da TBC og flying kom, var jeg i ekstase, og fløy hvor enn det skulle være fra jeg fikk flight form da jeg dinga 68. Siden, grinda jeg 25k gull for å kunne kjøpe raskeste flying (samt en mount) til mine fire mest spilte chars. Jeg skulle fly, og jeg skulle fly så raskt som mulig. Siden har jeg ikke sett meg tilbake.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg muligheten for å fly ødela endel av innelvelsen i spillet. 

Det var riktignok spennende i starten, men etterhvert ble det for lettvint å utforske nye områder, samt stupe ned å drepe en boss/elite eller sanke materialer.

De kunne begrenset flygingen til enkelte ekspansjonspakker, f.eks Pandaria og Outland for min del. (Har uansett aldri likt de to plassene  :) )

Lenke til kommentar

Så det var det, folkens. Warlords of Draenor er ferdig. Det er bekreftet at 6.2 var den siste store patchen før neste expansion. ( www.mmo-champion.com )

Det er krise, Tanaan Jungle er det vi er ment å holde på med i et helt år framover? Det ble kjedelig allerede etter én uke. Tenk alle de spillerne som kommer til å forlate spillet i løpet av dette året.

Det er ikke meningen å høres negativ ut, men spillet jeg har brukt så mye tid på blir ødelagt av dårlige valg fra utviklerne selv, og det er ganske frustrerende å se på.

Endret av Christiαno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slik har det vell vært ved slutten av hver eneste ekspansjon? 6-12 måneder med ingenting å gjøre.

Nei Slutten av Vanilla rushet de TBC... kunne ventet mye lenger slik at raidere fikk med seg mer i Naxxaramas lvl 60 version. 

Lenke til kommentar

Hva er en 360* trailer?

Må jo laste ned google play^^

Det er en type trailer hvor du bruker gyroene i fks mobilen til å se rundt i en film. Er endel av dem på Youtube nå. Men en må bruke selve Youtube applikasjonen for at det skal virke. Hvorfor en her må laste ned en egen app og hvorfor dem ikke bare la den rett ut på Youtube er merkverdig...et idiotisk valg.

Men men...kult er det. Selv om kvaliteten var noe lav. Skal etter hva jeg leser komme en vanlig trailer nå veldig snart. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg muligheten for å fly ødela endel av innelvelsen i spillet. 

Det var riktignok spennende i starten, men etterhvert ble det for lettvint å utforske nye områder, samt stupe ned å drepe en boss/elite eller sanke materialer.

De kunne begrenset flygingen til enkelte ekspansjonspakker, f.eks Pandaria og Outland for min del. (Har uansett aldri likt de to plassene  :) )

Totalt uenig. Ground mount hindrer meg i å være effektiv. Hater det som pesten.

Den beste tiden på året er rundt Hallow's End, da man har instant cast flying broom. Det er så ufattelig digg.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...