Lixxon Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Du kan det allerede. Men du får vel ikke gått inn på AH og kjøpe WoW Tokens uten å ha spilletid whatsoever, med mindre du er på trial-tid. I see. Aner du noe om hvor mye de går for? Hørt at folk som ikke har game time kan logge inn i menyen og kjøpe tokens direkte fra shoppen med gull som blir trukket fra alle dinne characters fordelt, har ikke testet ut dette selv. I Skrivende Stund koster det 48 tusen, mest på grunn av at så mange har sluttet og at folk ikke selger de nok. selv kjøpte jeg 6 måneder med gametime da de var nede på 35 tusen. Tror mulig den vil synke litt igjen når neste patch kommer og folk starter å spille igjen... Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Du kan det allerede. Men du får vel ikke gått inn på AH og kjøpe WoW Tokens uten å ha spilletid whatsoever, med mindre du er på trial-tid. I see. Aner du noe om hvor mye de går for? Hørt at folk som ikke har game time kan logge inn i menyen og kjøpe tokens direkte fra shoppen med gull som blir trukket fra alle dinne characters fordelt, har ikke testet ut dette selv. I Skrivende Stund koster det 48 tusen, mest på grunn av at så mange har sluttet og at folk ikke selger de nok. selv kjøpte jeg 6 måneder med gametime da de var nede på 35 tusen. Tror mulig den vil synke litt igjen når neste patch kommer og folk starter å spille igjen... Hm, kult. Må sjekke det ut! Takk for svar devilaxe/Bytex! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Slutta selv for et par mnd siden. Blir vel oppstart igjen når neste expansion kommer..eller Wow 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Har vel i og for seg egentlig ikke slutta, siden jeg fortsatt betaler, men jeg er ikke like mye på, det er jeg ikke. Logga på i går og konstaterte at jeg hadde alle nåværende achievements for å kunne få flying i 6.2.x, da. Bare grinde rep i tre uker, og så er jeg klar for å kjenne luft under vingene igjen. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Har vel i og for seg egentlig ikke slutta, siden jeg fortsatt betaler, men jeg er ikke like mye på, det er jeg ikke. Logga på i går og konstaterte at jeg hadde alle nåværende achievements for å kunne få flying i 6.2.x, da. Bare grinde rep i tre uker, og så er jeg klar for å kjenne luft under vingene igjen. Hvilke Achivments dreier det seg om?, orker ikke google det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Explore Draenor - Explore the regions of Draenor. ??? Treasure Hunter - Discover 100 treasures of Draenor. (Get this out of the way now with the HandyNotes DraenorTreasures addon) Loremaster of Draenor - Complete the Draenor quest achievements. Securing Draenor - Complete the Draenor Assault objectives. Earn Revered with The Saberstalkers, Order of the Awakened, and Hand of the Prophet (A) / Vol'jin's Headhunters (H). 1 Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Takk! Fant også denne: http://www.wowhead.com/flyinghvor man skriver inn navn på karakter og får opp hvor langt man er kommet Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Man må ha achivs for å kunne fly? Det er bra. Liker at man må "atunes" for og kunne fly, litt som i tbc. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Ikke alt for vanskelige achieves det der, da. Exploring, grabbe noen treasures, og noen "assault on" dailies som alle har i garrison sin. Og de fleste har vel gjort alle "story"-questene til alle områdene mens de levelet der. Jeg har 100% på alle de lore-questene. Endret 17. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Edit: Svaret kom for lenge siden. Oppdatere siden før man svarer kan være lurt... Endret 17. juni 2015 av Musty Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Seriøst, hva er greia med ganking? Er det gøy? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Takler du ikke ganking, ikke spill på PVP server. Case closed. 1 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Fy flate, det der er et så kjedelig svar. Jeg lurer bare på hva greia er. Jeg sier ikke at jeg ikke takler det. Det har ALDRI vært en eneste person som har klart å fortelle meg hvorfor man går på folk som ikke kan forsvare seg. Spørsmålet mitt er veldig enkelt: Hvorfor ganker man? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Fordi det er morsomt å banke forsvarsløse. Det kan man ikke gjøre i virkeligheten. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Er en grunn til at jeg spiller på PVE server og har ikke giddi å levle Warrioren (90) min som er på en PVP server. Lagde meg heller en level 90 Mage når jeg kjøpte WOD. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg skjønner at jeg må ha forferdelig dårlig sans for humor. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 6.2 neste onsdag! Blir bra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Fy flate, det der er et så kjedelig svar. Jeg lurer bare på hva greia er. Jeg sier ikke at jeg ikke takler det. Det har ALDRI vært en eneste person som har klart å fortelle meg hvorfor man går på folk som ikke kan forsvare seg. Spørsmålet mitt er veldig enkelt: Hvorfor ganker man? Ofte fordi man selv ble ganket i oppveksten. Når man kom seg ut fra de trygge områdene og besøkte Stranglethorn Vale første gang, tok det ikke lang tid før en lvl 60 hadde ganket og corpse campa deg i en time. Samme gjelder Arathi og Alterac, og så ligger man der og fylles av hat, og når man selv blir 60 / 70 / 80 / 90 / 100, vil man ha hevn. Skjønt, da er gankerne (stort sett) borte for lengst, og man får heller ut frustrasjonen og hevnlysten på å ganke lowbies, og sirkelen fortsetter. 1 Lenke til kommentar
magb Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Og så er det faktisk sånn at ganking ofte fører til at spillere relogger til sine mains, og man ender til slutt opp i en epic world pvp battle. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 (endret) Det som virkelig er kjipt er når en lvl 100 alliance tulling bestemmer seg for å campe low level quest-plass som Crossroads og dreper alle NPC'r med det samme de respawner. Når det er PVE server kan ingen drepe han uansett. Bare å logge av og vente noen timer til han forsvant. Endret 18. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå