Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

 

Du kan det allerede. Men du får vel ikke gått inn på AH og kjøpe WoW Tokens uten å ha spilletid whatsoever, med mindre du er på trial-tid.

 

I see. Aner du noe om hvor mye de går for? 

 

Hørt at folk som ikke har game time kan logge inn i menyen og kjøpe tokens direkte fra shoppen med gull som blir trukket fra alle dinne characters fordelt, har ikke testet ut dette selv.

I Skrivende Stund koster det 48 tusen, mest på grunn av at så mange har sluttet og at folk ikke selger de nok. selv kjøpte jeg 6 måneder med gametime da de var nede på 35 tusen. Tror mulig den vil synke litt igjen når neste patch kommer og folk starter å spille igjen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Du kan det allerede. Men du får vel ikke gått inn på AH og kjøpe WoW Tokens uten å ha spilletid whatsoever, med mindre du er på trial-tid.

 

I see. Aner du noe om hvor mye de går for? 

 

Hørt at folk som ikke har game time kan logge inn i menyen og kjøpe tokens direkte fra shoppen med gull som blir trukket fra alle dinne characters fordelt, har ikke testet ut dette selv.

I Skrivende Stund koster det 48 tusen, mest på grunn av at så mange har sluttet og at folk ikke selger de nok. selv kjøpte jeg 6 måneder med gametime da de var nede på 35 tusen. Tror mulig den vil synke litt igjen når neste patch kommer og folk starter å spille igjen...

 

 

Hm, kult. Må sjekke det ut! Takk for svar devilaxe/Bytex!

Lenke til kommentar

Har vel i og for seg egentlig ikke slutta, siden jeg fortsatt betaler, men jeg er ikke like mye på, det er jeg ikke.

 

Logga på i går og konstaterte at jeg hadde alle nåværende achievements for å kunne få flying i 6.2.x, da. Bare grinde rep i tre uker, og så er jeg klar for å kjenne luft under vingene igjen.

Lenke til kommentar

Har vel i og for seg egentlig ikke slutta, siden jeg fortsatt betaler, men jeg er ikke like mye på, det er jeg ikke.

 

Logga på i går og konstaterte at jeg hadde alle nåværende achievements for å kunne få flying i 6.2.x, da. Bare grinde rep i tre uker, og så er jeg klar for å kjenne luft under vingene igjen.

Hvilke Achivments dreier det seg om?, orker ikke google det :)

Lenke til kommentar

??? Treasure Hunter - Discover 100 treasures of Draenor. (Get this out of the way now with the HandyNotes DraenorTreasures addon)

Loremaster of Draenor - Complete the Draenor quest achievements.

Securing Draenor - Complete the Draenor Assault objectives.

Earn Revered with The Saberstalkers, Order of the Awakened, and Hand of the Prophet (A) / Vol'jin's Headhunters (H).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke alt for vanskelige achieves det der, da. Exploring, grabbe noen treasures, og noen "assault on" dailies som alle har i garrison sin.

 

Og de fleste har vel gjort alle "story"-questene til alle områdene mens de levelet der. Jeg har 100% på alle de lore-questene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Fy flate, det der er et så kjedelig svar. :p 

 

Jeg lurer bare på hva greia er. Jeg sier ikke at jeg ikke takler det. 

Det har ALDRI vært en eneste person som har klart å fortelle meg hvorfor man går på folk som ikke kan forsvare seg. 

Spørsmålet mitt er veldig enkelt: Hvorfor ganker man?

Lenke til kommentar

Fy flate, det der er et så kjedelig svar. :p

 

Jeg lurer bare på hva greia er. Jeg sier ikke at jeg ikke takler det. 

Det har ALDRI vært en eneste person som har klart å fortelle meg hvorfor man går på folk som ikke kan forsvare seg. 

Spørsmålet mitt er veldig enkelt: Hvorfor ganker man?

Ofte fordi man selv ble ganket i oppveksten. Når man kom seg ut fra de trygge områdene og besøkte Stranglethorn Vale første gang, tok det ikke lang tid før en lvl 60 hadde ganket og corpse campa deg i en time. Samme gjelder Arathi og Alterac, og så ligger man der og fylles av hat, og når man selv blir 60 / 70 / 80 / 90 / 100, vil man ha hevn. Skjønt, da er gankerne (stort sett) borte for lengst, og man får heller ut frustrasjonen og hevnlysten på å ganke lowbies, og sirkelen fortsetter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som virkelig er kjipt er når en lvl 100 alliance tulling bestemmer seg for å campe low level quest-plass som Crossroads og dreper alle NPC'r med det samme de respawner. Når det er PVE server kan ingen drepe han uansett. Bare å logge av og vente noen timer til han forsvant.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...