Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Kjøper fortsatt stacks av ores som jeg få i gruva for en 200g-ish for 200.g

Har vel kjøpt meg 10.000 fra ah.

Men lønner det seg å løpe rundt å mine nå da uten flying.

De to timene du har løpt rundt har jeg skaffet 20.000g i garry regnet i spilltid.

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at det aldri lønner seg med gathering proffesions. Men tjener mer per tidsenhet ved å kjøpe fra AH og heller bruke tiden sin på å bearbeide materialene for gjensalg.

(Har ikke spilt WoD)

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Det bør det bli, gåt 4-siffret gull av garry hver dag , med en innsats som tar meg 15 sek ingame.

Hva/hvem er garry? Er det kort for garrison eller har jeg gått glipp av noe...? :$(får spilt så lite nå om dagen..)

Og om det står for garrison, hvordan tjener du så mye på det? :-)

Lenke til kommentar

Det er det ja.

Vel ha 20 lvl 100 follower med max-lvl-gear/wep.

Så logger du inn hver 8ende time/ 3x døgnet, tar oppdrag og lar de jobbe.

Oppdrag på 100g er det ofte 2-3 av hele tiden, noen ganger 250-500g.

Så har jeg salvage yard lvl3 og får bokser fra alle missions som jeg åpner der, får kanskje 30 bokser pr dag og hver boks har 2-3 greens som vendores for 6-36g pr.

Jeg bruker follower-addon som sorterer de for meg, 90% av oppdragene blir da 100% sjanse.

Trikset er å logge inn 3-4-5x dagen så de korte oppdragene blir utført mange ganger og det ikke er dødtid på de.

Lenke til kommentar

Noen som vet prioriterte stats for survival hunter i PvP? Alt jeg finner av guides er så til de grader utgått på dato..

Foreløpig har jeg prøvd å stacke mest mulig multistrike, men hørte rykter om at versatility var en av de beste stats?

Lenke til kommentar

Noen som vet prioriterte stats for survival hunter i PvP? Alt jeg finner av guides er så til de grader utgått på dato..

Foreløpig har jeg prøvd å stacke mest mulig multistrike, men hørte rykter om at versatility var en av de beste stats?

Ser ut til at det er Versatility>multistrike>mastery.

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Multistrike er nok svaret her men det kan være at Versatility kommer godt ut når du har såpass mye Multistrike. Men nå er dette snakk om end-game, noe du er langt i fra tenker jeg. Så Mulistrike er nok staten du vil fokusere på.

Lenke til kommentar

Det kommer litt an på hva du mener med endgame. Jeg har 5-6 ilvl 660 gladiator-deler, og ellers fullt 620 PvP gear :p

Karbutar: Hvor har du kommet fram til den rekkefølgen? Det var noe i den duren jeg også mistenkte.

Takker for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...