War Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Kjøper fortsatt stacks av ores som jeg få i gruva for en 200g-ish for 200.g Har vel kjøpt meg 10.000 fra ah. Men lønner det seg å løpe rundt å mine nå da uten flying. De to timene du har løpt rundt har jeg skaffet 20.000g i garry regnet i spilltid. Endret 3. mars 2015 av War Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Min erfaring er at det aldri lønner seg med gathering proffesions. Men tjener mer per tidsenhet ved å kjøpe fra AH og heller bruke tiden sin på å bearbeide materialene for gjensalg. (Har ikke spilt WoD) Endret 3. mars 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Var det jeg reknet md ja. Håper d fortsatt er folk som levler opp fra lvl 1 og at ikke lvl 90 boost er standarden. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 En må jo ha minst én level 90 eller 60 (husker ikke) fra før for å kunne bruke boost. Det er ikke sånn at nye spillere kan starte med en level 90 ved å kjøpe boost. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Sikker på det? Noe av det første du får i fleisen når du logger inn er Blizzard Store med mounts og level boosts. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Ganske sikker, da det sto klart og tydelig da det kom ut. Men kan jo hende de har fjernet kravet nå. Lenke til kommentar
Skrømt Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Det bør det bli, gåt 4-siffret gull av garry hver dag , med en innsats som tar meg 15 sek ingame. Hva/hvem er garry? Er det kort for garrison eller har jeg gått glipp av noe...? :$(får spilt så lite nå om dagen..) Og om det står for garrison, hvordan tjener du så mye på det? :-) Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Det er det ja. Vel ha 20 lvl 100 follower med max-lvl-gear/wep. Så logger du inn hver 8ende time/ 3x døgnet, tar oppdrag og lar de jobbe. Oppdrag på 100g er det ofte 2-3 av hele tiden, noen ganger 250-500g. Så har jeg salvage yard lvl3 og får bokser fra alle missions som jeg åpner der, får kanskje 30 bokser pr dag og hver boks har 2-3 greens som vendores for 6-36g pr. Jeg bruker follower-addon som sorterer de for meg, 90% av oppdragene blir da 100% sjanse. Trikset er å logge inn 3-4-5x dagen så de korte oppdragene blir utført mange ganger og det ikke er dødtid på de. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Trikset er å logge inn 3-4-5x dagen så de korte oppdragene blir utført mange ganger og det ikke er dødtid på de. Sistnevnte kan du forøvrig bruke Teamviewer til. Så kan du fjernstyre maskina di enten via mobil/tablet eller jobb/skole PC, logge inn sende missions, logge av. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hele Garrison-opplegget minner meg om disse fæle facebook-spillene. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Og det er nok designfilisofien bak de, vil jeg tru. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hele Garrison-opplegget minner meg om disse fæle facebook-spillene. Synes garrison er mye mer givende enn de. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Logge inn 3-4 ganger daglig for å hente ressurser. Sette på nye timers som tar noen timer Logge ut rinse, repeat x100000 Samme som Boom Beach og Throne Rush og alt det der greiene. 1 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Noen som vet prioriterte stats for survival hunter i PvP? Alt jeg finner av guides er så til de grader utgått på dato.. Foreløpig har jeg prøvd å stacke mest mulig multistrike, men hørte rykter om at versatility var en av de beste stats? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Noen som vet prioriterte stats for survival hunter i PvP? Alt jeg finner av guides er så til de grader utgått på dato.. Foreløpig har jeg prøvd å stacke mest mulig multistrike, men hørte rykter om at versatility var en av de beste stats? Ser ut til at det er Versatility>multistrike>mastery. Endret 5. mars 2015 av Karbutar Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Multistrike er nok svaret her men det kan være at Versatility kommer godt ut når du har såpass mye Multistrike. Men nå er dette snakk om end-game, noe du er langt i fra tenker jeg. Så Mulistrike er nok staten du vil fokusere på. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det kommer litt an på hva du mener med endgame. Jeg har 5-6 ilvl 660 gladiator-deler, og ellers fullt 620 PvP gear Karbutar: Hvor har du kommet fram til den rekkefølgen? Det var noe i den duren jeg også mistenkte. Takker for svar! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Obs, så ikke det var PVP det var snakk om. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Kan man få tier tokens fra BRF mythic garrison missons? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Tviler sterkt på at det er en ting. Sikkert under samme restriksjon som våpen. Noen ting må man faktisk jobbe for. Ta en titt her, denne listen skal være 100% lik droptable til BRF cache. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå