FrankBjarne Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Lite spørsmål: Er det mulig å gjøre Glory of the Ulduar raider 25-man solo med paladin? Eller er det mekanismer her som gjør det umulig? Den skal være fullt mulig solo. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Ja, det er definitivt slitsomt å spille progress. Det setter forholdene mellom mennesker på prøve, absolutt. Men til gjengeld er det bare en måned/halvannen. Resten av tiden raider vi jo bare 2-4 timer i uken. Alt i alt var det svært lite drama. Spilte med dem i 2 år, og av det jeg husker ble bare 2 personer sparket under den tiden. Ledelsen var nådeløse og slo hardt ned på dramaqueens. Problemet er hvis det er ledelsen som blir dramaqueens og kjærester og slår opp og diverse dilldall. Jeg har aldri opplevd sjalusi og/eller RL-forhold i en guild. Har bare spilt med en håndfull jenter. Endret 17. februar 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Lite spørsmål: Er det mulig å gjøre Glory of the Ulduar raider 25-man solo med paladin? Eller er det mekanismer her som gjør det umulig? Det er enkelt. Razorscale achievementen tar litt tid, så pass på å lese den øverste kommentaren på http://www.wowhead.com/achievement=2924/iron-dwarf-medium-rare-25-player#comments slik at du ikkje sløsar vekk for mykje tid på den. Lenke til kommentar
Skrømt Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hjertelig takk for svar, da prøver jeg. :-) Lenke til kommentar
Skrømt Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Hei igjen! Jeg prøver meg på Ulduar 10-mans først, og nå tror jeg jeg har alt jeg trenger bortsett fra denne: Iron Dwarf, Medium Rare. Denne forstår jeg ikke helt; kommentarene er litt forskjellige. Skal jeg skade alle dvergene og så få dragen til å drepe dem? Holder det å skade en? Og hvordan skal jeg gjøre lite nok skade; blir jo fort til at man dreper dem når man er lvl 100. Noen som har noen tips og triks for denne achievementen? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Du må skade kvar enkelt dverg for å få det registrert. Gjorde det på warrioren min i lvl 90, og då tok eg av mesteparten av armor+ våpen og brukte auto attack/heroic throw for å få dei ned til 7-10% hp. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Du må ta dem ned såpas i hp at dragens breath tar livet av dem. Trodde dette var rundt 20% Lenke til kommentar
Skrømt Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Hmm, ok, hver enkelt altså. Må jeg telle dem sjøl eller er det noe sted det står hvor mange jeg har tatt i forhold til achievement? Forresten, det står sikkert dersom jeg følger achievementen (sånn som med quester). Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Ja, bare track achievementen, så dukker de opp der Lenke til kommentar
Skrømt Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Flottings, da får jeg prøve. Kan bli spennende den her, tror nok den vil ta meg noen forsøk å få til. Endret 18. februar 2015 av Skrømt Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Er lenge siden jeg holdt på med dette selv Gøy når det går! Men det tar tid, og kan være veldig frustrerende Om ting skjærer seg, tror jeg du kan gå opp i trappa for å resette. Edit: uten å miste de dvergene du allerede har fått. Endret 18. februar 2015 av Knutgrus Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 4-set bonus(HC) i boks, samt 8/10 HC. Sitter nå og kuker på Blast Furnace. Tidenes kjipeste fight noen sinne. At de ikke lærte noen ting fra HM. Lange kamper != bra vanskelighetsgrad. Nesten så jeg legger hele greia på hylla inntil videre. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Grattis med 4-set! Ja, det er ikke bare dere som sliter med BF om dagen Midwinter hadde vel 500 + wipes før de endelig fikk den ned i går, en ovn dette altså Lenke til kommentar
mcpow Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Om du f.eks. kjøper en ting for buyout for 30g mens du har et bud på 20g inne vil det ta 10g fra bagen din og du får itemen i posten. Av en eller annen merkelig grunn må du ha 30g for å kunne gjøre dette, selv om det kun blir trukket 10g fra bagen. Kan du da bruke den teknikken på å kjøpe noe dyrt f.eks. mount/ enchant. Får jeg det billigere d? Jeg er egentlig ikke så godt kjent med å by på ting der. Tar hellet byout Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Posten du siterte er fra 2005(!) 5 Lenke til kommentar
mcpow Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Posten du siterte er fra 2005(!) Aha..går vel ikke nå lenger da Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Endret 20. februar 2015 av discostu 4 Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Ser ut til at man må ha 8 Highmaul mythic kills for å få 695 loot fra BRF missions Lenke til kommentar
Svar Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Liker mange av de små nye tingenen med 6.1, som eksempel at man nå kan legge inn alle work orders pr byggning med ett klikk 1 Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Venter på at Ore Traderen skal spawne i Garrison............. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå