War Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Noen som får garry-oppdrag-grafikk-feil? Når jeg trykker vis oppdragrestultat så kommer fail-krysset opp 0,5 sek så spilles kill-videoen av så får jeg kill eller not. I det siste kommer da fail og kill-teksten til slutt opp samtidig, så jeg egentlig ikke vet hva jeg fikk før jeg ser evt loot. 2 Lenke til kommentar
Skrømt Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Jeg bruker Recount når jeg healer også, men ser ikke dps og healing i samme vindu, det er sant. Chat-spam har jeg ikke opplevd med recount, eller tenker du på de som alltid skal dele dpsrating i chat? :-) Jeg er forøvrig ikke museklikker, så det stjeler ikke dps iallefall. :-) Endret 3. februar 2015 av Skrømt Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 http://www.wowace.com/media/attachments/54/414/Recount_spam.png Oppstår under raids, hadde bare ikke tid å google for å finne feil, ble bare super annoying at jeg tok tid å prøve skada, ser heller ikke tilbake. Lenke til kommentar
Skrømt Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Det har jeg ikke vært borti før, da hadde jeg jammen blitt lei jeg å. :-) Men kan hende jeg titter på Skada lell, liker å teste ut addons. Skulle f.eks. ønske at det flere UIer som Tukui/Elvui, moro å prøve ut selv om jeg som oftest ender opp tilbake på en av de før nevnte. :-) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Personlig liker jeg ikke måten Skada fungerer på. Bruker Recount og skal jeg sammenligne/vise frem tar jeg i bruk logs på Warcraftlogs.com, som fungerer på samme måte som Skada. Å si at Recount er kilden til dårlig performance er bare tull. Dårlige spillere er roten til dårlig performance. Tror ikke du skjønte hva jeg mente, ikke sånn dps wise men selve maskin/spillens performance. Har brukt recount siden TBC og har skrudd av addonen ufattelig mange ganger da det skaper fps problemer. Så langt i WoD har det vært 2 irriterende problemer som har gjort at jeg har skiftet til Skada. 1. Koragh shield dps ble ikke regnet. 2. Chat spam, denne var ufattelig irriterende. Nå har jeg brukt skada i 1mnd og har på ingen måter tenkt å dra tilbake, spesielt når jeg kan følge med på både dps og healing done, det kunne jeg ikke i recount. Ah, skjønner, beklager. Har aldri opplevd performance problemer med Recount selv, annet en når spillet lå på HDD istedenfor SSD. Angående chat spammingen, det var/er? et problem med sync mellom Recount clienter. Problemet er løst ved å skru av sync i Recount settings. Koragh shieldet har blitt regnet med i Recount en god stund. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Så har man jo også de som er så opptatt av å havne øverst på damage meters at de ikke utfører kampen optimalt. Endret 3. februar 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 BRF kult så langt, mye wipes, men kult instance! Kun de 2 første nede i normal. Mye bra BOE drops fra trash. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Gikk wow ned for telling? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Flere enn meg som ikke får logget på? Kommer til ca 80% load så får jeg besked om at karakteren ikke finnes. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/13606041472 Én time gammel tråd med 68 sider fylt med poster, så du er nok ikke den eneste. Sliter med det samme selv. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Logga inn, var i garryson, men logga inn utenfor, sammen med så si 400 andre. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Jaja, 0 stress egentlig I motsetting til alle rage kidza på blizz forumet. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 For min del var det bare "pluss" med tanke på at vi drepte akkurat twins hc på highmaul, og det var bare plate/tank loot (er selv cloth) så... etter DC så var jeg ikke saved på han så, enda en sjanse på trinket <3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 BRF bossene er ekstremt artige hittil. Hans'gar & Franzok tror jeg er den beste kampen hittil, lett men ekstremt artig. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 5/7 Normal BRF sålangt. Skippa andre vingen litt ufrivillig da vi sprang litt feil Iron Maidens som vel er nest siste boss er første bossen som virkelig ga oss problemer. Siste wipe på 2% Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Fikk disse fra garrison mission i dag, endelig en skikkelig upgrade : http://bit.ly/1ARTTSU Ellers: utrolig mye boe epic drops fra trash i BRF. Fint det altså, men blir kanskje nerfet? Endret 10. februar 2015 av gaute14 Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Har ikke spilt siden MOP. hvordan er prest for tiden. i forhold til andre healing classer i dungeon? kunne også være greit å vite om de er konkuransedyktig i pvp som eventuelt shadow. og siste spørsmål er Garrison tidkrevende og en stor del av spillet? har foreløbig verget meg fra å starte igjen fordi mitt intrykk er at man må investere mye tid i garrison for å holde tritt med resten. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Tenk på garrison som en ekstra profession. Du kan bruke tid på det, tjene litt penger og få tilgang til flere vanity items, men det er langt i fra nødvendig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Kan fint ignorere garrison og bare spille som vanlig. Det er bare en del av questlinja i Draenor så du kommer liksom ikke utenom det. Men alt du kan gjøre etterpå er bare tillegg, ikke nødvendig. Det er ikke noe du trenger å "henge etter" med, alt kan gjøres etter du selv er lvl 100 også. Followers er ikke stort mere enn stillbilder du sender ut på oppdrag og kommer tilbake med ressurser eller items eller penger etter 1-10 timer. Trenger ikke henge med på det heller strengt tatt. Endret 10. februar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 3 ikke europeiske guild allerede 5/10 Mythic, lurer på hvordan bildet ser ut senere i kveld når de åpner i Europa. Paragon tar det vel igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå