Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Noen som får garry-oppdrag-grafikk-feil?

Når jeg trykker vis oppdragrestultat så kommer fail-krysset opp 0,5 sek så spilles kill-videoen av så får jeg kill eller not.

I det siste kommer da fail og kill-teksten til slutt opp samtidig, så jeg egentlig ikke vet hva jeg fikk før jeg ser evt loot.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Recount når jeg healer også, men ser ikke dps og healing i samme vindu, det er sant. Chat-spam har jeg ikke opplevd med recount, eller tenker du på de som alltid skal dele dpsrating i chat? :-)

Jeg er forøvrig ikke museklikker, så det stjeler ikke dps iallefall. :-)

Endret av Skrømt
Lenke til kommentar

Det har jeg ikke vært borti før, da hadde jeg jammen blitt lei jeg å. :-)

Men kan hende jeg titter på Skada lell, liker å teste ut addons. Skulle f.eks. ønske at det flere UIer som Tukui/Elvui, moro å prøve ut selv om jeg som oftest ender opp tilbake på en av de før nevnte. :-)

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg ikke måten Skada fungerer på. Bruker Recount og skal jeg sammenligne/vise frem tar jeg i bruk logs på Warcraftlogs.com, som fungerer på samme måte som Skada.

Å si at Recount er kilden til dårlig performance er bare tull. Dårlige spillere er roten til dårlig performance.

Tror ikke du skjønte hva jeg mente, ikke sånn dps wise men selve maskin/spillens performance.

Har brukt recount siden TBC og har skrudd av addonen ufattelig mange ganger da det skaper fps problemer. Så langt i WoD har det vært 2 irriterende problemer som har gjort at jeg har skiftet til Skada.

1. Koragh shield dps ble ikke regnet.

2. Chat spam, denne var ufattelig irriterende.

Nå har jeg brukt skada i 1mnd og har på ingen måter tenkt å dra tilbake, spesielt når jeg kan følge med på både dps og healing done, det kunne jeg ikke i recount.

Ah, skjønner, beklager. Har aldri opplevd performance problemer med Recount selv, annet en når spillet lå på HDD istedenfor SSD.

Angående chat spammingen, det var/er? et problem med sync mellom Recount clienter. Problemet er løst ved å skru av sync i Recount settings. Koragh shieldet har blitt regnet med i Recount en god stund.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt siden MOP. hvordan er prest for tiden. i forhold til andre healing classer i dungeon? kunne også være greit å vite om de er konkuransedyktig i pvp som eventuelt shadow. og siste spørsmål er Garrison tidkrevende og en stor del av spillet? har foreløbig verget meg fra å starte igjen fordi mitt intrykk er at man må investere mye tid i garrison for å holde tritt med resten.

Lenke til kommentar

Kan fint ignorere garrison og bare spille som vanlig. Det er bare en del av questlinja i Draenor så du kommer liksom ikke utenom det. Men alt du kan gjøre etterpå er bare tillegg, ikke nødvendig.

Det er ikke noe du trenger å "henge etter" med, alt kan gjøres etter du selv er lvl 100 også.

Followers er ikke stort mere enn stillbilder du sender ut på oppdrag og kommer tilbake med ressurser eller items eller penger etter 1-10 timer. Trenger ikke henge med på det heller strengt tatt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...