Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg sliter med DPS-en min. Jeg har 648 ilvl og er feral, men uansett hvor godt jeg pugger og utfører rotasjonen (som i og for seg ikke er så vanskelig lenger), med MotW, greater agi flask og agi pot, så klarer jeg ikke å gjøre mer enn 13,5k DPS med burst på 15k. Får jo faen meg ikke vært med på en eneste normal eller heroic grunnet krav om min 18k dps. Noen tips?

 

Armory

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bedre å se på faktisk DPS enn prosentvis damage. Anbefaler at du/dere bruker Warcraftlogs.com for å sjekke hvor dere ligger i terrenget. På warcraftlogs er det mulig å sette opp filter. Sett da filteret opp for din egen class og din egen ilvl range. Sjekk så ut hva din DPS lå på på en kamp og sammenlign rotation, osv. med andre om du ligger langt bak. PS: Endre vanskelighetsgrad fra Mythic til Heroic/Normal, på mythic vil folk ha mer DPS på grunn av mechanics.

 

De fleste situasjoner i raid handler om å cheese DPS og finne taktikker personlig der du vil kunne gjøre mer.

Lenke til kommentar

Merket bedring i dag med feral, uten panikktrykking og irritasjon over manglende energi ble det faktisk noe bedre. Fikk 19 % på recount overall, og da var de andre tre dpsene ett og to lvls over. Krysser fingrene for at det ikke bare var en dårlig gruppe... :-)

 

Tekst merket med bold bør du ikke se eller bruke:

 

-Se på % er det ingen vits i.

-Bytt til skada, recount er kilden til dårlig performance i WoW. Jeg var selv veldig sta, tok meg flere mnd/år å bytte til skada, ser ikke tilbake til recount lenger.

-Overall damage ser man ikke på, kanskje om du er raidleader og vil se hvem som slacker mot trash etc. Sett recount på "current fight" er det som gjelder. Damage done er det som gjelder, ikke ren DPS.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Jeg syns det er mest interessant å se på dungeons under ett. Særlig med klasser som har lang castetid på spells som rekker lite på trash(tenker ikke på feral her da). Ikke tar de det igjen på bosser heller. Men kan jo prøve å se på current fight istedet og se om jeg trivs med det. Og er nok enig i at det er spilleren ( i dette tilfellet meg) og ikke recount som er ansvarlig for dårlig preformance. :-)

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg ikke måten Skada fungerer på. Bruker Recount og skal jeg sammenligne/vise frem tar jeg i bruk logs på Warcraftlogs.com, som fungerer på samme måte som Skada.

 

Å si at Recount er kilden til dårlig performance er bare tull. Dårlige spillere er roten til dårlig performance.

 

Tror ikke du skjønte hva jeg mente, ikke sånn dps wise men selve maskin/spillens performance.

Har brukt recount siden TBC og har skrudd av addonen ufattelig mange ganger da det skaper fps problemer. Så langt i WoD har det vært 2 irriterende problemer som har gjort at jeg har skiftet til Skada.

 

1. Koragh shield dps ble ikke regnet.

2. Chat spam, denne var ufattelig irriterende.

 

Nå har jeg brukt skada i 1mnd og har på ingen måter tenkt å dra tilbake, spesielt når jeg kan følge med på både dps og healing done, det kunne jeg ikke i recount.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...