DisplayName123 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Straks ferdig med stable achievementen, vurderer å bytte den ut med barn eller trading house. Anbefalinger? Du kan ikke bytte en large building med en medium. Har selv Barracks og Dwarven Bunker på de fleste karakterer, tror det er ganske vanlig. Veldig lite interessante large buildings i det hele tatt. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Trinket spørsmål: I dag fikk jeg Mythic warforged http://www.wowhead.com/item=113842/emblem-of-caustic-healing&bonus=562:567 Kjører i dag Everburning Candle og Winged Hourglass lvl 3. Her bør jeg vel bytte ut Hourglass med Emblem? Holy paladin, pve raidhealing. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Det er ikke noe fasit på det der, man bør kunne kjenne selv når man trenger mer spirit. Selv synes jeg Winged Hourglass er for god, liker det at det er mye intellect og mye spirit proc. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Er det noe poeng med inn etter man er "ferdig" med dungeons? Dvs, fått godt nok gear til at man ikke kan finne bedre i heroic dungeons? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Er det noe poeng med inn etter man er "ferdig" med dungeons? Dvs, fått godt nok gear til at man ikke kan finne bedre i heroic dungeons? Inn er kjekt for å få achivment, Millhouse og Gamon. Lenke til kommentar
PrinceCola Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Jeg har planer om å kjøpe en PC bare for WoW, som klarer Warlords of Draenor på maks og er ganske stille. Kunne noen her ha hjulpet meg velge deler fra komplett? Jeg vil ha en ferdigbygd PC, men vet ikke hvilke deler jeg bør velge. https://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10825 Hjelp hadde vært kjempefint! Endret 29. januar 2015 av PrinceCola Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Max pris? Selvsagt så billig som mulig, bare den funker til wow. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1578470&st=0 En av disse er iallefall ikke dårlige kjøp, med tanke på deler som er valgt ut ol. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Straks ferdig med stable achievementen, vurderer å bytte den ut med barn eller trading house. Anbefalinger? Du kan ikke bytte en large building med en medium. Har selv Barracks og Dwarven Bunker på de fleste karakterer, tror det er ganske vanlig. Veldig lite interessante large buildings i det hele tatt. Mitt problem er at det er så få "nyttige" medium når man levler opp. Ender bare opp med å ta lumber mill på de fleste chars som ikke drar nytte av barn (og det er kun én for min del). Veldig kjedelig på slike alter man kun levler opp til maks 96, og stort sett ligger på rundt 92 / 93 for proffs. Så jeg har nå 7 lumber mills som står og støver ned, siden jeg har mer eller mindret cappet ressurser på alle altene mine med garrison. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Lumber mill er useless. Hvorfor ikke barn og selge blood på AH? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Jeg har barn, hvor får dere blodet fra. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Får man bedre follower missions av Inn lelvel 3? Har nå 30 epic followers med 645-655 armor. Gjør aldri dunegeons lengre, er det da noe poeng med Inn? Heller bytte til barn? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Usikker på inn level 3, men du får iallfall missions fra innet som gir en del fordeler. Usikker på om det bare er gold. Hvis du ikke trenger gold, kan man kanskje bytte? Blodet kommer fra Barn level 3 og trapping av elites i nagrand, mener jeg det er. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) The Inn har bare 2 nyttige ting for meg: - Millhouse manastorm -Aviana's Feather Resten er pure crap, etter man har dem så er det bare å bytte det ut. Endret 30. januar 2015 av nagina Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Ikke ikke ikke tapp blod fra barna deres nå... Bare for å selge det... 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Lumber mill er useless. Hvorfor ikke barn og selge blood på AH? Orker ikke barn på enda en karakter. Holder med to, og selv der orker jeg ikke å springe rundt og fange dyr, selv om jeg kommer til å skaffe meg en barn etter at jeg har fått inn opp til lvl 3 og fått nabba meg et par achievements. Det er bare så himla kjedelig. Lenke til kommentar
Peacerich Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Hallo, jeg har et lite spørsmål, hva burde fpsn min ligge på i 15m highmaul f.eks? føler at jeg har alt for lite for pcn min, kjører 970 sli med 5820k 8gb ram. Ligger bare på rundt 60 kanskje av og til lavere. Lenke til kommentar
Skrømt Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Hei, lurte på noe: Jeg har problemer med feral-rotasjonen, får den bare ikke inn (blir bare trykking i panikk). Vil det gjøre stor forskjell om jeg levler en fra bunn av? Denne er levlet som moonkin, men jeg likte ikke endringene i denne utvidelsen og vil prøve noe annet... Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Jeg har barn, hvor får dere blodet fra. Baby eller litt eldre da? Hvordan får du fram blodet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå