nagina Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Skal være det beste enchants og gems uansett, kanskje ikke på blue gear men 655+ for all del. 400 mindre dps her og der utgjør ganske mye på raids, spesielt hvis dere er mange som tenker likt. Endret 21. januar 2015 av nagina Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 670+ er jeg enig i beste enchants. Under det er det ikke verdt det akkurat nå. Ei heller burde ikke en encounter under Mythic stå på best enchants, da er det mest sannsynlig noe ille galt med tactics/gear/skill. For en lavere skillet Warrior er nok Shattered Hand bedre enn Thunderlord. Thunderlord er procc basert, og om det ikke utnyttes, så har enchanten liten verdi. Samme gjelder egentlig fights som Tectus, der vil jeg påstå at SH er bedre enn TL i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hvis man ikke raider for progress, og ikke er rik, så ville jeg aldri brydd meg om å ha beste weapon enchant på dette tidspunktet. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Frustrerende, er stuck på ilvl 666, de siste 3 ukene. Alle rolls i pugs heroic har jeg tapt og bonusrolls har gitt meg items jeg allerede har. Venter bare på neste mythic mission. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Skjønner ikke helt de questene som koster apexis crystals, gjelder det hvis man raider? At man får bonusroll under raid? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Dem som gir Seal of Tempered Fate (navn?) mener du? Der hvor du også kan velge gold, garrison resources og honor i bytte? 1 Seal = En bonusroll pr boss. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Prøvde meg i en par battlegrounds i dag for første gang på sikkert 3 år. Fy flate sier jeg bare, de kan bare fjerne hele PvP delen av dette spillet. For noe søppel. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Prøvde meg i en par battlegrounds i dag for første gang på sikkert 3 år. Fy flate sier jeg bare, de kan bare fjerne hele PvP delen av dette spillet. For noe søppel. Helt enig! Er bare kaos, og noen klasser kan bare gå å legge seg! Var favorittdelen min av spillet før, nå er det bare trasig! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Skal man i det hele tatt nyte PvP litt i dag må man gå en skikkelig 3v3 compo. Alt annet er for det meste nuke eller stun->nuke. Selv etter nerfen av Rogue stun er jeg fortsatt lei av stunlocking. I en 3v3/5v5 combo hører lange stuns hjemme, i andre situasjoner gir det bare skjeve fordelinger. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hei! Jeg har hatt "Cro's Revenge" som "ready for turn-in" i to uker. Noen som vet om noen triks for å få levert det, evt. når det han quest-duden dukker opp igjen? Spørsmålstegnet "sitter fast" på fontena i Garrisonen min. =P Har tatt instanset flere ganger etter den ble "ready for turn-in". Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Frostwall tavern, sjekke en av byggene dine, muligens der inne. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 I verste fall bytter du plass på taverna di med et annet bygg av samme størrelse, og så bytter du de tilbake. Dette kan du gjøre gratis på planleggingsbordet. Da kan det være at quest-giver dukker opp igjen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) obs feil tråd Endret 26. januar 2015 av nagina Lenke til kommentar
discostu Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Straks ferdig med stable achievementen, vurderer å bytte den ut med barn eller trading house. Anbefalinger? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Slutta med wow for ca et år siden. begynte igjen når nye patchen før WOD kom, og spilte til andre dagen etter raidsa kom ut. Var MT i guildet. fy faen så sykt kjedelig wow har blitt. Så utrolig skuffa. Har ikke spilt siden rett etter raidet kom ut. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Slutta med wow for ca et år siden. begynte igjen når nye patchen før WOD kom, og spilte til andre dagen etter raidsa kom ut. Var MT i guildet. fy faen så sykt kjedelig wow har blitt. Så utrolig skuffa. Har ikke spilt siden rett etter raidet kom ut. Og jeg synes det er kjempemorro med garrison, og raids Litt lei HM, men vi jobber med HC så det er jo morro. Lenke til kommentar
Mushiro Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) l Endret 26. januar 2015 av Mushiro Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg kjørte et par runder i dungeon finder (random normal) igår. Det var stort sett 30 minutter med total stillhet helt til vi wipa 1, 2, 3 ganger uten at noen sa noe. Da begynte tanken å whine på DPS. Kult. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 I verste fall bytter du plass på taverna di med et annet bygg av samme størrelse, og så bytter du de tilbake. Dette kan du gjøre gratis på planleggingsbordet. Da kan det være at quest-giver dukker opp igjen. Prøvde det nå, men det funka ikke. =/ Lenke til kommentar
War Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) alle mine fontene-quest er i det huset med "inn" / bar hvor det er masse npc med 5man-quests eller stall-questene. Endret 26. januar 2015 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå