Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste du evt. har missa er et par lvl 100 rare elites som dropper epic mounts men de er skjeldne og har lang respawn timer.

Fant en her for en stund siden ved ren flaks og har sett litt etter de andre fra tid til annen (mener det er 5 i draenor) men enda ikke funnet fler.

Lenke til kommentar

Jeg hadde massevis av mounts på min gamle konto men det ble så mye strul og knot med authenticator jeg ikke har brukt på 2 år og har byttet mobil imens så jeg skeit i det og lagde en ny konto og boosta en Mage til 90. Spiller neppe så lenge uansett :)

Lenke til kommentar

Farma rep på epicøya jeg har glemt navnet på i farta fra forrige utvidelse , helt til høyre på kartet. En time sosing rundt, 26000 coins og 6000g haha. Må nesten drepe en og en da, de har jo fortsatt de syke brannskillsa som oneshotta deg før.

Lenke til kommentar

Hva skjer med Garrison om jeg skifter server og faction?

Bare pass på at du ikke har noen working orders som må hentes, For etter jeg flytta står det at jeg har 21/21 mining orders ready for pickup hele tiden, Ikke noe gamebreaking, men litt irriterende i lengden bare :tease:

Endret av Belfez
Lenke til kommentar

postet dette i feil tråd jeg, her er teksten.

Drepte 12 mobs på 1 min nå 93 gull i loot 480 coins,daglig-questene er noen tusen coins også.

Det er mer 3 lvl 90 her og 20 lvl 100 ca, mange som har fått den ideen.

1199g og 5400 coins på 15ish min nå, har farmet værre steder.

icc ble 1500g.

Rep er jo hovedgrunnen, men det grønne som dropper med 9-26g vendor er en gullgruve.

Har bare 40 slotts ledig, popper mailbox og jeeves for å selge unna underveis.

Litt i natt og litt i dag, 7199g 25400 coins, det er vel en kveld ca for å få 100K-mounten (coins)

Alle snakket om legendary back den gang, kom så langt at jeg fikk legendary-steiner i LFR, hvor ca i questkjeden er jeg da? Litt usikker på om jeg "er på questet ennu"

Lenke til kommentar

Den questlinjen har de fjernet. Det går ikke lenger an å få tak i den kappen, hvis du ikke allerede har fullført.

Legendary Cloak Changes: Once More unto the Breach

As a part of the transition from Mists of Pandaria to Warlords of Draenor, we'll be making some changes to the Legendary Cloak quest line and ultimately closing it out as players head into the new expansion. Once the quest is fully closed, the item will no longer be attainable, and the cloak will become a symbol of the great deeds you've accomplished in Mists of Pandaria.

With the release of the pre-expansion patch (6.0.2), players who are not already on the journey through this quest line will no longer be able to begin it. We will also be removing the Test of Valor step with patch 6.0.2 as a part of our transition from using Valor as a currency.

Once Warlords of Draenor launches on November 13, the Legendary Cloak quest line will be gone entirelythe quests and the cloak will no longer be obtainable, and any related in-progress quests will be cleared from your log.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...