Bytex Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Sliter med å finne 2nd prof for magen min. Har enchanting men vetta katta hva nr 2 skal være. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Ehm quest mer og bli lvl 100. Har du noen yrker? Er planen det ja Ja har Tailoring og Enchanting. Men husker at før fikk man bedre gear av å queste og Dungeons. Er nesten bare veldig dårlig gear man får nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Tailoring, må jeg ikke ha masse cloth og sånt da? Det finner jeg jo ikke i Draenor. Orker ikke å fly til undercity og slakte hundrevis av lvl 10 mobs.. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Da hadde jeg tatt det på lvl 100. Lav-lvl-instance-boost eller AH. Får 1500g av et icc-run osv, 1000g fra garrison, drukner jo i gull. Fått 31.000g på en uke nå og soser bare rundt og ser på ting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Forstår ikke helt dette med å klare å dra 1500 g ut av et ICC-run, jeg tror ikke jeg får mer enn 600-700g, selv om jeg kverker, looter og selger alt til vendor (veldig sjelden jeg finner noe som kan selge på AH, og ikke engang 200xFrostweave selger noe særlig på serveren min). Og fra garrison får jeg 500g, om jeg aktivt gjør quests og missions. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg har 1,365,000 gull som ligger å støver ned på min ikke-aktive konto. Tjent det aller meste på Jewelcrafting. Kjøp Ore på AH, selg ferdig kuttede rare gems, og lag jewelry som du disenchanter av alle uncommon gems. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Sga sei. Og jeg som følte meg stolt over å ha 32k på én char for første gang, og kun fordi jeg solgte en random BoE 655 off-hand jeg ikke på noen måte hadde bruk for, da jeg ikke har healet aktivt siden jeg slapp å gjøre det mer da patch 1.8 kom. Leatherworking er mer en utgift sånn sett, føler jeg, men jeg skaffer meg selv halvveis brukbart gear om ikke annet, samt gear til altene mine. En dag skal jeg kanskje selge unna alt læret som har hopet seg opp, men da skal jeg være jævlig forbanna sikker på at jeg ikke skal levle flere alter. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 need.....more.....gold...... Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg har 1,365,000 gull som ligger å støver ned på min ikke-aktive konto. Tjent det aller meste på Jewelcrafting. Kjøp Ore på AH, selg ferdig kuttede rare gems, og lag jewelry som du disenchanter av alle uncommon gems. Kan du ikke selge gullet? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Regner med at jeg returnerer en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Husker når jeg var fornøyd når jeg hadde 100g på lager Nok til repairs Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Min konto går også tilbake på inaktiv nå, fant ut at jeg ikke gadd betale hver månde for å leke 20 minutter om dagen med Garrisons Men kommer sikkert tilbake igjen senere, eller kanskje, får se. Merket at jeg ikke hadde samme interressen i WoW, selv om jeg tross alt synes WoD var bra. Kanskje etter ti år så har jeg spilt det nok 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Glad jeg har nok av alter å levle opp på forskjellige servere, går ikke lei før folka jeg spiller med blir lei og parkerer kontoene sine igjen. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Min konto går også tilbake på inaktiv nå, fant ut at jeg ikke gadd betale hver månde for å leke 20 minutter om dagen med Garrisons Men kommer sikkert tilbake igjen senere, eller kanskje, får se. Merket at jeg ikke hadde samme interressen i WoW, selv om jeg tross alt synes WoD var bra. Kanskje etter ti år så har jeg spilt det nok Føler noe av det samme... men spillet har også tapt seg veldig siden da.. det kan jo være noe grunnen også. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Fant ut at det jeg manglet var tålmodighet har levlet halve levelet (50%) og nå droppet det ok gear. Kan værtfall komme inn i en ny Dungeon. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg har 1,365,000 gull som ligger å støver ned på min ikke-aktive konto. Tjent det aller meste på Jewelcrafting. Kjøp Ore på AH, selg ferdig kuttede rare gems, og lag jewelry som du disenchanter av alle uncommon gems. Bare det hadde funket i WoD tjente selv nokså mye på samme måte back in .... cata? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Nå skulle jeg ønske at jeg ikke hadde hatt 6mnd opphold fra wow back in the days http://www.wowhead.com/news=245776/10th-anniversary-gift-orc-statue-photographs-eligibility-criteria Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hva lønner det seg egentlig å bruke apexis crystal på? Og hvor er vendors? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Vil tro det er best å bruke dem på gear. Fåes kjøpt hos Dawn-Seeker Krek i Stormshield eller Dawn-Seeker Alkset i Warspear. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Og når du har brukt opp alt på gear, så kan du begynne å bruke dem på mounts og pets hos forskjellige factions du er revered / exalted (eller er det honored / revered?) med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå