Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikke helt dette med å klare å dra 1500 g ut av et ICC-run, jeg tror ikke jeg får mer enn 600-700g, selv om jeg kverker, looter og selger alt til vendor (veldig sjelden jeg finner noe som kan selge på AH, og ikke engang 200xFrostweave selger noe særlig på serveren min). Og fra garrison får jeg 500g, om jeg aktivt gjør quests og missions. :p

Lenke til kommentar

Sga sei. Og jeg som følte meg stolt over å ha 32k på én char for første gang, og kun fordi jeg solgte en random BoE 655 off-hand jeg ikke på noen måte hadde bruk for, da jeg ikke har healet aktivt siden jeg slapp å gjøre det mer da patch 1.8 kom. Leatherworking er mer en utgift sånn sett, føler jeg, men jeg skaffer meg selv halvveis brukbart gear om ikke annet, samt gear til altene mine. En dag skal jeg kanskje selge unna alt læret som har hopet seg opp, men da skal jeg være jævlig forbanna sikker på at jeg ikke skal levle flere alter. :p

Lenke til kommentar

Jeg har 1,365,000 gull som ligger å støver ned på min ikke-aktive konto.

Tjent det aller meste på Jewelcrafting. Kjøp Ore på AH, selg ferdig kuttede rare gems, og lag jewelry som du disenchanter av alle uncommon gems.

Kan du ikke selge gullet?

Lenke til kommentar

Min konto går også tilbake på inaktiv nå, fant ut at jeg ikke gadd betale hver månde for å leke 20 minutter om dagen med Garrisons :) Men kommer sikkert tilbake igjen senere, eller kanskje, får se. Merket at jeg ikke hadde samme interressen i WoW, selv om jeg tross alt synes WoD var bra. Kanskje etter ti år så har jeg spilt det nok :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Min konto går også tilbake på inaktiv nå, fant ut at jeg ikke gadd betale hver månde for å leke 20 minutter om dagen med Garrisons :) Men kommer sikkert tilbake igjen senere, eller kanskje, får se. Merket at jeg ikke hadde samme interressen i WoW, selv om jeg tross alt synes WoD var bra. Kanskje etter ti år så har jeg spilt det nok :p

Føler noe av det samme... men spillet har også tapt seg veldig siden da.. det kan jo være noe grunnen også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har 1,365,000 gull som ligger å støver ned på min ikke-aktive konto.

Tjent det aller meste på Jewelcrafting. Kjøp Ore på AH, selg ferdig kuttede rare gems, og lag jewelry som du disenchanter av alle uncommon gems.

Bare det hadde funket i WoD :) tjente selv nokså mye på samme måte back in .... cata?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...