Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

640 ilvl ja..jeg er lvl 97 og har 533. Bare quest-gear. Og halvparten jeg får i quest rewards senker crit chance så det bruker jeg ikke.

Value på strength, intellect og agility er såpass høyt når du går opp i level at det blir verdt å bytte selvom itemet ikke har crit.

Lenke til kommentar

Noken som veit om ein grei plass å selge kontoen sin?

Har ein konto med 4 level 100s, og 100k gold.

3 av dei har ca 630 og oppover PVP gear.

1 Har 650 Raid gear.

Det er vell ikke lovelig og har vell bare blitt værre siden alt måtte inn i battlenet, da det å bytte navn og eier av en BN konto var vrient sist jeg sjekket.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser mange guilds som etterlyser ranged DPS, er ranged så dørgende kjedelig at "ingen" spiller det eller hva er greia?

Grunnen til at jeg spør er fordi guildet vårt har havna i samme situasjon, og mangler ranged selv. Jeg har et par 90 som kan levles opp (hunter og mage) men gidder ikke hvis det er dritkjett endgame.

Lenke til kommentar

ja, eg er klar over at det ikkje er lov.

Tanken er jo å bare selge heile BNET konto med SC2 og Diablo og WoW på seg.

Tenke det er jo sikkert nokon her som har gjort det før, men sidan det florerer av forskjellige trading sider hadde det vore greit å høyrt om nokon har brukt nokre av dei.

Men ja, ser ut som det kan bli vanskelig, men postet den på eit par forskjellige sider no med ein skype som kontaktinfo. Skal heller melde tilbake her om eg får napp og evt kor.

Prøver i første omgang å legge den ut for 2800 kroner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...