Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er blitt en eremitt som bare soser i garrison.

Gidder ikke prøve å finne noen raid, hverken normal eller HC og definitivt ikke mythic finner jeg gruppe for.

Spiller hunter med ilvl 653 men jeg finner virkelig aldri en pug gruppe å bli med i. Det stopper seg alltid med "link 7\7 achiev". INgen achiev, ingen gruppe.

 

Raide med guild da er det mange som sier. Altfor mange guilds som krever 3-4 dager deltagelse. Har ikke mulighet til å forplikte til så mye raiding, unger, jobb, kjerring tar tid.

 

Joine en pug gruppe for å farme trash, god ide ja. 4 grupper deltatt i, 4 grupper på rad viste seg å være ninja RL. Rapporterte dem alle, de ble fratatt alt de grabba, og fikk ban.

 

10 år med wow, helt siden beta, første gang jeg virkelig tenker å slutte. PUG`s er blitt skikkelig ille for casuals, og det er sikkert alle andre glad for.

 

Synes WOD er den dårligste exp av dem alle, mest sannsynlig slutten på min wow karriere.

 

oh well

Reroll healer/tank, da blir du med i alle pugs. Achive i løpet av no time.

Lenke til kommentar

Synes egentlig alle har vært bra, men Cata er den jeg misliker mest - ikke på grunn av Vashj'ir (for jeg liker undervannsverdener) - siden de fjerna og ødela mange områder jeg likte og følte var "mine egne". Skjønt TBC er klart best for å ha latt druids gjøre noe annet en å heale, og for å gi oss flying. <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nostalgisk sett kan nok BC være bedre enn Mist og Cata, men teknisk sett og spillmekanisk sett er de milevis foran hva BC var. Om folk ikke har realisert det så var BC full av idioti, og bossmechanics var helt på trynet i mange tilfeller. Kan vel bare nevne M'uru som er det største tullet fra Blizzard sin side. Mange bosser krevde også merkelige strategier og oppsetting av classes.

 

Er egentlig ganske enig i Svar sin liste, men legger kun Wrath foran WoD fordi WoD kun er på patch 6.0 enda. Fortsatt mye som kan utvikle og endre seg, samt at de neste raid tiersa kan inneholde mange artige bosser. Bosser der mechanics spiller en større rolle enn andre ting. Tør å påstå at Kargath Mythic slår samtlige bossfights i BC.

Lenke til kommentar

Cata er den jeg misliker mest - ikke på grunn av Vashj'ir (for jeg liker undervannsverdener) - siden de fjerna og ødela mange områder jeg likte og følte var "mine egne".

Deler den.

Følte Cata ødela masse (no pun intended) av den verden som jeg likte og hadde levla opp og tilbragt newb-dagene i. Klart sonene ser atskillig bedre ut enn hva dem gjorde, men jeg kjenner meg ikke igjen lengre og da blei liksom alt så fremmed.

 

Jeg er en sånn type som liker å dra tilbake til gamle soner/dungeons/raids og mimre. Kan liksom ikke gjøre det i dem ny-gamle sonene lengre da jeg ikke har noen minner fra dem... Til en viss grad ihvertfall.

 

Nostalgisk sett kan nok BC være bedre enn Mist og Cata, men teknisk sett og spillmekanisk sett er de milevis foran hva BC var.

 

Såklart. Jeg hata MoP og skyr fortsatt både pandaland og pandaer som pesten, men reint teknisk og spillmekanisk sett så var jo Mists of Pandaria helt fantastisk i forhold til tidligere.

Det er det første punktet ditt jeg legger til grunn når jeg lager sånne "rate your favorite zones/expansions" lister.

 

F.eks så er en av mine favorittsoner gamle Westfall.

Sammenlign Westfall fra 2004-2010 med f.eks Jade Forest eller Shadowmoon Valley i dag og tenk på det estetiske og quest-linearity. Skulle tro det var to vidt forskjellige spill, men fortsatt så foretrekker jeg gamle Westfall over mye annet. Det er rein nostalgi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er blitt en eremitt som bare soser i garrison[...]

 

Been there.

 

Holdt på side 2005 selv, men nok var nok for min del. WoW har gitt mye og tatt mye. Kastet håndkleet i desember. Er man lei så er man lei ;)

 

 

Sa opp kontoen i dag. 10 år med mye morro. WOD var morro en stund, men for meg var det uten tvil den dårligste exp. Synes det blitt veldig "eliteaktig" også. Har man ikke rett exp og achiev og ikke en guild å lære med, så er det bare LFR som gjelder. LFR kan man sove seg gjennom.

 

Finne noe annet å drive med da. Forslag? :)

Lenke til kommentar

Første gang jeg hører noen si at det har blitt for "eliteaktig"

Stort sett så klager jo folk på at wow er for "casual"

 

Skulle heller ikke være så vrient å finne en guild man kan raide med som ikke er for "elitest" heller.

 

Tja, det sier vel litt om hvor casual jeg har vært det :)

Min opplevelse er likefullt at det er blitt eliteist. Har du ikke 7\7 achiev i HM så kan du glemme raiding. Kan du ikke raide 3-4 dager hver uke, så kan du glemme progress raids. Var i en 7\7 HC 2\7 mythic guild. Men med kravene på deltagelse så ble det umulig. Alt normal raid var det eneste jeg kunne bli med på. Lørdager kl 19-2400.

 

Nei, wow er ikke for grettne gubber med familie, med mindre man bare soser i garrison da. Og det er i grunnen det jeg har drevet med. 25 followers med ilvl 655, alle achievs i garrison, alle achievs i proffessions. Greit nok en stund, men det blir utrolig kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar

Føler nøyaktig det samme. Etter at guilden ble oppløst, har jeg prøvd å pugge premades Normal/HC. Føler jeg havner i elendige grupper som aldri kommer særlig langt. Man må ha 7/7 achiev for å komme i de "riktige" gruppene. Har vært på leting etter ny guild en stund nå, men det er faktisk ikke så enkelt. Føler det fort blir kjedelig uten guild, desverre.

Endret av El Fantasma
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Første gang jeg hører noen si at det har blitt for "eliteaktig"

Stort sett så klager jo folk på at wow er for "casual"

 

Skulle heller ikke være så vrient å finne en guild man kan raide med som ikke er for "elitest" heller.

 

Vel, alle som sier at WoW er blitt for casual kan jo linke 7/7 mythic. Ikke spesielt mange som sitter med det under belte nå, ei heller fra SoO.

 

Det som kan sies er at alle raid tiers frem til Mythic har blitt lettere tilgjengelig. Der igjen så legger jo mythic til og endrer mechanics, så det er mye å oppleve etter Heroic.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...