Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Når WOTLK kom rundt juletider var det som julaften og bursdag på en gang..var helt hypet og gira. Er ikke helt der lengre ^^

Har aldri vært så spent, glad og motivert for å spille WoW som da WotLK kom ut. Gleda meg helt fra annonseringa kom på Blizzcon. Alt lå liksom til rette for meg da. Det generelle temaet i ekspansjonen, Northrend, The Lich King osv osv.

Hadde dyngevis med avspasering opparbeida så jeg tok likegodt ei uke fri. Storkosa meg.

 

*savn*

 

Reiser fortsatt tilbake til Northrend (kanskje mer enn hva som strengt tatt er sunt), bare for å fly rundt og mimre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har for mange dårlige minner av stadig vekk måtte løpe og gjemme meg fra gankere helt til jeg dinga 68 (eller var det 70 først?) og kunne holde meg langt pokker over bakken, og selv da var jeg ikke trygg fra gankerne. Så klart, den prisen man må betale for å spille på en PvP-server, men det var der jeg hadde venner og guild, og en årelang historie og folk visste hvem jeg var, så jeg gadd ikke begynne på nytt på en ny server og måtte bygge opp renomeet mitt igjen.

 

Så når jeg drar tilbake til Northrend, er det hovedsakelig sterkt motvillig for å få tatt manglende achievements i dungeons og raids. Mangler fortsatt en i Occulus. Siden den tåpelig dragen dreper dragen min (den grønne) rett før jeg dreper ham. Selv på lvl 100. Jeg var lut lei Occulus allerede etter første gang i WotLK, instancen er ikke noe bedre selv om jeg oneshotter alt jeg ser på (med unntak av sistebossen).

Lenke til kommentar

Dere har en helt annen story enn meg. Jeg har vært med siden starten (nesten), og ALDRI gjort et eneste raid. Jeg spilte/spiller WoW omtrent som et singleplayer spill. Dungeons begynte jeg ikke å tørre før WOTLK, og har enda ikke turt å kikke på dungeon finder i WoD.

 

Har aldri bygget opp noe massivt vennenettverk i spillet heller. Spilte stort sett med 1-2 kompiser IRL. For min del kan chatten like greit slås av.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Da begynte endelig guilden på Mythic. Fikk ned Kargath i kveld, men ble ikke mer. Tok heller ned noen bossed + Imp på HC siden et par folk leavet.

 

Digget Kargath fighten på mythic. Den ble mye bedre enn det den var på normal og HC. Følte at det alle gjorde hadde en større og bedre påvirkning på situasjonen enn hvordan det er på Imperator.

Kargath Mythic er vel mulig med en bra pug gruppe?

 

 

Vel, ja?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så mange gode minner fra WoW før TBC som mange andre har. Kan være fordi jeg spilte druid og bare ble tatt med i raid for å bruke opp reagents på GotW og CR, ikke fikk rolle på annet enn healer-gear, og i og for seg ikke dugde til annet heller, i alle fall ikke før druid-patchen. Det tok lang tid å levle, gull var forferdelig vanskelig å få tak i, og gearet jeg ville ha like så. Samt den evinnelige, gørrkjedelige grindinga for å levle opp, få rep og penger nok til å kjøpe mount på lvl 40 (jeg fikk ikke min før lvl 47, og var mer enn nok fornøyd med travel form), og epic mount og riding på 60 skjedde nesten ett halvt år etter at jeg dinga 60. Innen den tid hadde jeg rukket å bli exalted med AV og kjøpt TUF, geita med rosa øyne og ringen, og levert nok kroppsdeler til å være revered med alle unntatt Darna - som jeg var exalted med. Resten ble jeg exalted med under forberedelsene til AQ.

 

Ellers var det et helvete med ustabile servere som krasjet hver gang man raidet Undercity eller Orgrimmar, den evinnelige gankingen i STV og Arathi, og at Tyr's Hand var tatt over av en UD warrior som kalte seg Zylopfa, og hans handgjengere, og stedet var på folkemunne kjent som Zylo's Hand.

 

TBC var derimot flotte greier. Jeg kunne tanke og DPS-e som katt, jeg fikk det gearet jeg ville, og på lvl 68 kunne jeg fly. Fantastisk befriende, særlig for å komme seg unna gankere.

Lenke til kommentar

Savner tiden vi kitet en uteboss til stormwind, for hver som dør får bossen 100.000hp, og spellen var aoe-shadowbolt-spam.

 

Hele SW med kongen og alt døde, alle spillere og npc, bossen fikk 954 trilliarder hp oghele serveren gikk ned for telling. tok timesvis å få den opp igjen og sikkert en milliard gull i fix for folk.

Gm var ikke særlig happy, ble konto-banning i øst og vest.

Fikk tempban jeg også, men hunteren som faktisk kitet måtte kjøpe seg ny konto :love:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

2 ting jeg ikke liker med dagens caster dps, gjelder enkelte melee class også tenker jeg.

 

1. Snapshots, trenger ikke noe som helst skill nå for tiden for å refreshe dots etc, de blir automatisk oppdatert når trinket proccer etc, før måtte man faktisk time litt når dem proccer, så bruke CDs og refreshe dots etc.

 

2. Unlimited mana, synes castere burde gå oom de også, nå gir man blanke F i mana, kunne like godt fjernet det fra caster classes.

Lenke til kommentar

2 ting jeg ikke liker med dagens caster dps, gjelder enkelte melee class også tenker jeg.

 

1. Snapshots, trenger ikke noe som helst skill nå for tiden for å refreshe dots etc, de blir automatisk oppdatert når trinket proccer etc, før måtte man faktisk time litt når dem proccer, så bruke CDs og refreshe dots etc.

 

2. Unlimited mana, synes castere burde gå oom de også, nå gir man blanke F i mana, kunne like godt fjernet det fra caster classes.

 

Arcane Mage er som i TBC-dagene.

Lenke til kommentar

Der har du nivået du så i vanilla, noe vi kaller for LFR idag :)

Njæ, har et minne av at da vi etter hvert hadde brorparten av MC på farm, gikk det greit. Samme med en gang vi fant en god taktikk for Razergore og Vael.

 

Men det var mye "Don't stand in fire!!!" på den flaggermus-bossen i ZG, da. Han som slapp ned brannbomber som rogues alltid fant det for godt å stå og dø i.

Lenke til kommentar

Er blitt en eremitt som bare soser i garrison.

Gidder ikke prøve å finne noen raid, hverken normal eller HC og definitivt ikke mythic finner jeg gruppe for.

Spiller hunter med ilvl 653 men jeg finner virkelig aldri en pug gruppe å bli med i. Det stopper seg alltid med "link 7\7 achiev". INgen achiev, ingen gruppe.

 

Raide med guild da er det mange som sier. Altfor mange guilds som krever 3-4 dager deltagelse. Har ikke mulighet til å forplikte til så mye raiding, unger, jobb, kjerring tar tid.

 

Joine en pug gruppe for å farme trash, god ide ja. 4 grupper deltatt i, 4 grupper på rad viste seg å være ninja RL. Rapporterte dem alle, de ble fratatt alt de grabba, og fikk ban.

 

10 år med wow, helt siden beta, første gang jeg virkelig tenker å slutte. PUG`s er blitt skikkelig ille for casuals, og det er sikkert alle andre glad for.

 

Synes WOD er den dårligste exp av dem alle, mest sannsynlig slutten på min wow karriere.

 

oh well

Endret av meh..
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...