Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan sanker folk gold om dagen?

Quest og loot, garrison/follower-oppdrag.

Det er vel nesten 1000 gull bare i de oppdragene pr dag.

 

Siste 3 ukene har jeg fåt 29.000g fra å queste litt rundt og ta de oppdragene med følgere.

Prisene er ville da, 30-45K gull for en item på ah osv, gullkjøpere som kan kjøpe slike ting :p

Lenke til kommentar

Husker en tid da 5k var ustyrtelig mye penger. Tom. det å grinde 1k gull til epic mount på level 60 virka som en umulig og uoppnåelig oppgave.

 

En annen måte å skaffe kjappe penger på er å soloe Cata-raids (cakewalk for dem fleste på lvl 100). Gull fra trash mobs og loot-drops fra bosser kan fort nette noen tusen for veldig, veldig lite arbeid. BoE transmog-items kan man være heldig å få noen av også.

Lenke til kommentar

Umm..jeg starta akkurat opp igjen etter over ett års pause. Boosta en mage til 90 og kjørte ivei. Men ALT gearet jeg får som drops har jo lavere critical hit enn start-gearet mitt! Hver eneste piece jeg får som rewards gir meg 20-30 mindre crit. Og som fire mage er crit hit en top priority stat, som betyr at jeg ikke får byttet ut noe gear som helst, selv om det er 20 itemlevels høyere enn det jeg har. Skjønner ikke det her..

 

selv våpenet som dropper på slutten av alle disse "defend garrison" questene gir -45 critical hit. wtf? skal jeg være stuck på ilvl 506 pga alt anna gear senker crit masse?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvordan sanker folk gold om dagen?

Om du er fattig og vil ha noen raske slanter anbefaler jeg å gjøre legacy raids, tjente rundt 1k på 20 minutter i Blackwing Descent etter å ha fått gull av bosser og selging av loot.

 

Imperator Mar'gok i LFR, ha ha, så utrolig lett.

Som healer trengte jeg nesten ikke å gjøre noe som helst. Greit at de fjerner noen mekanikker, men når det å utløse mines bare såvidt gir en liten skramme skjønner jeg ikke vitsen. Man lærer jo ikke noe av det, og man blir på ingen måte klar for Highmaul normal.

 

Achievementet Imperator's Fall er også ubrukelig fra nå av. :p

Lenke til kommentar

Da begynte endelig guilden på Mythic. Fikk ned Kargath i kveld, men ble ikke mer. Tok heller ned noen bossed + Imp på HC siden et par folk leavet.

 

Digget Kargath fighten på mythic. Den ble mye bedre enn det den var på normal og HC. Følte at det alle gjorde hadde en større og bedre påvirkning på situasjonen enn hvordan det er på Imperator.

Lenke til kommentar

Da begynte endelig guilden på Mythic. Fikk ned Kargath i kveld, men ble ikke mer. Tok heller ned noen bossed + Imp på HC siden et par folk leavet.

 

Digget Kargath fighten på mythic. Den ble mye bedre enn det den var på normal og HC. Følte at det alle gjorde hadde en større og bedre påvirkning på situasjonen enn hvordan det er på Imperator.

Kargath Mythic er vel mulig med en bra pug gruppe?

Lenke til kommentar

Allerede på lvl 94 begynner jeg å huske hvorfor jeg gikk drittlei og slutta å spille for 1,5 år siden :p

 

Men nå har jeg subba for en mnd så jeg får vel holde ut januar og se.

"Alle" storkoste seg til 100 og synes det var for kort, så kanskje wow ikke er noe for deg :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vanilla :dremel:

Så magisk at man knapt fikk sove.

 

Nå føler jeg at det er "for stort"

Og hver pålogging føles som en "jobb" med plikter.

Daily craft dc, followers, /garrison-oppgaver.

 

Men det er jo sånn det måtte bli, hadde lett blitt lei av vanilla uendret i 10 år.

 

skulle hatt garrison man kunne bygget som man ville med mer valgfrihet. #minecraft.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...