Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter med trinketer selv som pala-dps.

Begge er blå, forøvrig det eneste blå..

 

Kjører bare heroic 5man og quest fortiden, noen tips?

Vil neppe prøve raid med melee-/ dps-noob, bare prøvd meg som det siden levlingen i siste pakka.

 

Og dagens noob-spm, jeg har vært lvl 100 i noen uker...hvordan kommer man seg til jungelen :rofl:

Har ikke direkte forsøkt, men har aldri funnet vegen..

Lenke til kommentar

Jungelen kommer som eget område i en senere patch.

 

Du må begynne med raiding nå, først LFR, som er helt latterlig enkelt, deretter normal og Heroics. Jeg har kun kjørt puls, da jeg ikke har mulighet for faste raidetider. Det funker faktisk bra, eneste jeg ikke har greid med pug er Imperator Margok heroic.

Lenke til kommentar

Jungelen kommer som eget område i en senere patch.

 

Du må begynne med raiding nå, først LFR, som er helt latterlig enkelt, deretter normal og Heroics. Jeg har kun kjørt puls, da jeg ikke har mulighet for faste raidetider. Det funker faktisk bra, eneste jeg ikke har greid med pug er Imperator Margok heroic.

Hvordan fungerer raids locks når du gjør pugs? Hvis du kommer halvveis, må du da finne en gruppe som har kommet like langt dagen etter?
Lenke til kommentar

Gjorde det selv. 10 bonus rolls for å skaffe off-hand fra Butcher.

 

Levlet opp huntarden her forleden også. Måtte i gang med capping av Conquest siden jeg er noe uker bak. Overraskende morro å spille hunter i Arena for tiden, mye artigere enn Warrior. Føler jeg kan gjøre så mye for å endre en situasjon. Ender også ofte opp med å ta ned folk 1 mot 2 dersom den ene allerede har fått litt hjelp. Kan ikke beskrive følelsen av å lure inn Deterrence-Reflect mot paladin stun, like artig vær gang. Får se hva jeg ender opp med, kanskje det blir litt mer PvP fokus på hunteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...