War Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Sliter med trinketer selv som pala-dps. Begge er blå, forøvrig det eneste blå.. Kjører bare heroic 5man og quest fortiden, noen tips? Vil neppe prøve raid med melee-/ dps-noob, bare prøvd meg som det siden levlingen i siste pakka. Og dagens noob-spm, jeg har vært lvl 100 i noen uker...hvordan kommer man seg til jungelen Har ikke direkte forsøkt, men har aldri funnet vegen.. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Jungelen kommer som eget område i en senere patch. Du må begynne med raiding nå, først LFR, som er helt latterlig enkelt, deretter normal og Heroics. Jeg har kun kjørt puls, da jeg ikke har mulighet for faste raidetider. Det funker faktisk bra, eneste jeg ikke har greid med pug er Imperator Margok heroic. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Har vel allerede vært en runde i Tanaan Jungle siden The Black Portal befinner seg der. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Fant fort ut det, etter 10 timer i havet kom jeg til land, der fikk jeg ikke gått inn^^ Det var en rare under vannet der , 300 meter etter elva som leder dit fra legendary-quest-magen-stedet. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Jungelen kommer som eget område i en senere patch. Du må begynne med raiding nå, først LFR, som er helt latterlig enkelt, deretter normal og Heroics. Jeg har kun kjørt puls, da jeg ikke har mulighet for faste raidetider. Det funker faktisk bra, eneste jeg ikke har greid med pug er Imperator Margok heroic. Hvordan fungerer raids locks når du gjør pugs? Hvis du kommer halvveis, må du da finne en gruppe som har kommet like langt dagen etter? Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Før har man kommer rett inn, men man får ikke loot fra de bossene man har drept. Sto vel gul trekant eller noe i radi finder når man joiner de. Endret 5. januar 2015 av War Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Er ikke noe saves nu lenger, kan gjøre det samme boss omså 1000x ganger men får bare loot engang per reset. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Er ikke noe saves nu lenger, kan gjøre det samme boss omså 1000x ganger men får bare loot engang per reset.Takk ? jeg tenkte såklart på normal/heroic Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Men greit å poengtere at man kan coine så mange ganger man vil på en boss ila. en reset. Så om du virkelig vil ha våpen fra første bossen i Highmaul kan du gjøre den flere ganger og bruke en coin for bonus roll hver gang Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Gjorde det selv. 10 bonus rolls for å skaffe off-hand fra Butcher. Levlet opp huntarden her forleden også. Måtte i gang med capping av Conquest siden jeg er noe uker bak. Overraskende morro å spille hunter i Arena for tiden, mye artigere enn Warrior. Føler jeg kan gjøre så mye for å endre en situasjon. Ender også ofte opp med å ta ned folk 1 mot 2 dersom den ene allerede har fått litt hjelp. Kan ikke beskrive følelsen av å lure inn Deterrence-Reflect mot paladin stun, like artig vær gang. Får se hva jeg ender opp med, kanskje det blir litt mer PvP fokus på hunteren. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Er det så lett da med instant spell? Blir vel palas oppgave å sjekke om den er aktiv^^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Ganske lett å baite på litt lavere MMR. De fleste palaer er ute etter å caste den så fort de er i range. Min jobb da er å time den riktig. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Nå er jo mestrings nivå på warrior og hunter nokså høy. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Er fortsatt personlig mer fan av hunter og dens spillestil i arena. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Kan jo være fordi de er noe OP i disse dager. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Det endrer fortsatt ingenting. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hvordan sanker folk gold om dagen? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Synes blizzard skal slå sammen flere servere sånn at det blir mer 50-50 i ally vs horde siden også. Alliance er per dags dato det mest "rare" mobben i hele Draenor. Hadde ikke skadet med litt old school ganking med tanke på at det ikke er flying mounts enda. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Ja, det er helt tørke om dagen, ingen Alliance noe sted. Føler at hele Draenor er en Horde sone:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå