Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Oooooooog DER var jeg lei igjen. Nok en gang sitter jeg igjen med følelsen av at spillet er "oppbrukt". Kommer helt sikkert til å subbe igjen, men det blir en stund til, kjenner jeg.

føler med deg as!... føler det er MOP all over again.. spilte 2 mnd og slutta... starta nå i Wod regner med å spelle 1 måned til så det blir 2... men tviler det blir så mye mer enn det as. Det er et par punker som jeg tenker på

På selve PVE fronten er det jo latterlig teit at det vanskeligste man kan gjøre her i spillet er oppnådd etter bare 4 dager etter release (mytic raid). Dette burde minst vært en prosess på 1 mnd +?

 

Når det kommer til PVP så er det merkelig ubalanse mellom klassene kan jo nevne PRIEST. blant toppen i 3v3 så var det ca 1200 disco priests vs 200 palas som er ranked (2k+ noe sånt)

spilte selv opp til 2,1 k første uken og droppet ned til 1,9 k rating da vi så si alltid møter priests 9 av 10 games.

 

Levlet nylig opp min alt mage som jeg gearet opp til pvp 2 timer i Ashran, fikk 10 tusen honor på disse timene og ble full honor geara, og startet opp med RBG like etter^^ greit å skaffe gear men i bunn og grunn så er det for lett?

 

Ting blir kanskje bedre etterhvert? Hva synes dere nå så langt?

 

Og der ble jeg lei WOD også.

 

Eneste jeg bryr meg logge på for er garrison, men det begynner og å bli kjedelig.

 

Får se hva de finner på etterhvert, men WOD ble jeg mye mye fortere lei av en MOP

Lenke til kommentar

Sitter med ideen med å flytte til en litt mindre server da jeg innbiller meg at det er hyggeligere/bedre community der. Sliter veldig med å finne folk jeg kan spille med på sylvanas der jeg er nå. De fleste jeg har møtt der er mer hardcore enn hva jeg er, vil også på en pve server.

 

Vurderer emerald dream eller magtheridon, noen som har erfaringer med de serverne? Fryktelig surt å betale nesten 200kr på å flytte også var det helt bortkastet.

Lenke til kommentar

WoD i seg selv inneholder egentlig veldig lite å gjøre. Selv er jeg ferdig med normal og HC raiding på torsdager, mythic begynner ikke guilden med før etter jul. Jeg er ferdig med å geare opp i normals og ikke mye gjennstår av heroic heller, så blir mye venting i jula.

 

Bruker største delen av tiden på AH for å tjene opp litt penger igjen. Har ikke spilt siden før MoP så pengemidlene har hvert lave nå i WoD. Bygger opp auction mengden sakte men sikkert og er allerede nede i ~15 minutter på AH om dagen.

 

Ikke stort å gjøre, føler de må komme med mer. Egentlig er det både bra og dårlig, ut i fra om jeg ser på det fra min late side eller min villige side.

Lenke til kommentar

Merkelig at det ikke har vært noen som har nevnt Argent Dawn i denne tråden. Det er jo en av de største - om ikke den største - serverne i Europa.

 

Største RP realm kan jeg tru på men på topp realms i EU står den ikke på lista engang.

 

>

 

nei ellers så synes wod leverer bra men det kan skyldes at 10-13 av mine IRL venner begynte med WoW.(igjen?) Bare pga det så leavet jeg hardcore guildet mitt som ligger på 2/7 mythic nå. Angrer ikke litt engang, casual raiding med kompiser er bare 20x bedre selvom vi ikke progresser så særlig bra :p Trenger heller ikke å være så obs på tider, raide når alle er på og har tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tid til en Butcher kill på julaften. Øksen dropper og jeg vinner rollen. Typisk nok er ML også warrior og stikker av med looten. Klarer ikke bli sint eller irritert på det lenger. Er for vant til det.

 

Det burde ikke være så vanskelig å endre ML systemet eller legge til et PUG ML system der rolls er final. Ville løst mange tickets og stunder med irritasjon.

 

vel vel, god jul!

Lenke til kommentar

Du har jo helt vanlig lootsystem for premade grupper. i LFG/LFR så er Personal Loot standard og takk gud for det. Skjønner ikke hvorfor folk mener det systemet er ineffektivt.

Du kan jo til og med velge en annen loot specialization enn rollen du raider med.

 

PL er noe av det beste som har hendt for random raiding. Vanlig premade raiding er jo uforandret.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...