Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oooooooog DER var jeg lei igjen. Nok en gang sitter jeg igjen med følelsen av at spillet er "oppbrukt". Kommer helt sikkert til å subbe igjen, men det blir en stund til, kjenner jeg.

føler med deg as!... føler det er MOP all over again.. spilte 2 mnd og slutta... starta nå i Wod regner med å spelle 1 måned til så det blir 2... men tviler det blir så mye mer enn det as. Det er et par punker som jeg tenker på

På selve PVE fronten er det jo latterlig teit at det vanskeligste man kan gjøre her i spillet er oppnådd etter bare 4 dager etter release (mytic raid). Dette burde minst vært en prosess på 1 mnd +?

 

Når det kommer til PVP så er det merkelig ubalanse mellom klassene kan jo nevne PRIEST. blant toppen i 3v3 så var det ca 1200 disco priests vs 200 palas som er ranked (2k+ noe sånt)

spilte selv opp til 2,1 k første uken og droppet ned til 1,9 k rating da vi så si alltid møter priests 9 av 10 games.

 

Levlet nylig opp min alt mage som jeg gearet opp til pvp 2 timer i Ashran, fikk 10 tusen honor på disse timene og ble full honor geara, og startet opp med RBG like etter^^ greit å skaffe gear men i bunn og grunn så er det for lett?

 

Ting blir kanskje bedre etterhvert? Hva synes dere nå så langt?

Lenke til kommentar

På selve PVE fronten er det jo latterlig teit at det vanskeligste man kan gjøre her i spillet er oppnådd etter bare 4 dager etter release (mytic raid). Dette burde minst vært en prosess på 1 mnd +?

Det er vell bare 7 guilds som er ferdig med Mythic. Fire dager er egentlig som forventet når det bare er 7 bosser.

 

Er det bare 7 bosser denne tieren? Eller kommer det flere om et par uker? Jeg sluttet å spille før WoD. Har ikke oppdatert meg.

Lenke til kommentar

På selve PVE fronten er det jo latterlig teit at det vanskeligste man kan gjøre her i spillet er oppnådd etter bare 4 dager etter release (mytic raid). Dette burde minst vært en prosess på 1 mnd +?

 

Ting blir kanskje bedre etterhvert? Hva synes dere nå så langt?

Dette er første raid tier. Fullt clear av noen team den første uken er å forvente. 99.99% av spillerbasen sitter fortsatt fast på <5/7m. Som jeg sier til alle som klager på vanskelighetsgraden; link meg 7/7 mythic achieve.

 

Blackrock foundry kommer uti februar neste år. Kan nok anta at det går ned like fort, men for den normale spilleren er det mer enn nok å gjøre fremover.

 

PVE er bedre enn noen sinne imo. Det er for det meste vanskelig på grunn av mechanics og ikke dårlig game design.

Lenke til kommentar

Har drept butcher hc 3 ganger denne uken for å skaffe meg off-hand til Fury. Skal drepe han en gang til for siste bonus roll. Satser på noe annet enn gull denne gangen.

Fått den øksen 2 ganger på 2 kills. På normal tho :)

Hvordan er fury med 2x 1h forresten? Har spilt Arms som of-spec helt frem til nå, må si fury var drit kjedelig i forhold..

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

SMF(single-minded fury) er best på single-target akkurat nå. TG(Titans grip) er litt bedre på AoE. Både SMF og TG er bedre enn Arms ATM.

 

Ser ikke helt hvordan du kan si at Fury er kjedelig i forhold til Arms. Spilte Arms i starten av WoD selv, og det trengte litt tilvenning før Fury ble morsomt. Fury blir også bedre og bedre med gear. Anbefaler at du prøver Fury litt mer da det er den beste dps speccen til Warrior akkurat nå.

 

Arms er fortsatt veldig bra på AoE, om det gjøres riktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Oooooooog DER var jeg lei igjen. Nok en gang sitter jeg igjen med følelsen av at spillet er "oppbrukt". Kommer helt sikkert til å subbe igjen, men det blir en stund til, kjenner jeg.

føler med deg as!... føler det er MOP all over again.. spilte 2 mnd og slutta... starta nå i Wod regner med å spelle 1 måned til så det blir 2... men tviler det blir så mye mer enn det as. Det er et par punker som jeg tenker på

På selve PVE fronten er det jo latterlig teit at det vanskeligste man kan gjøre her i spillet er oppnådd etter bare 4 dager etter release (mytic raid). Dette burde minst vært en prosess på 1 mnd +?

 

Når det kommer til PVP så er det merkelig ubalanse mellom klassene kan jo nevne PRIEST. blant toppen i 3v3 så var det ca 1200 disco priests vs 200 palas som er ranked (2k+ noe sånt)

spilte selv opp til 2,1 k første uken og droppet ned til 1,9 k rating da vi så si alltid møter priests 9 av 10 games.

 

Levlet nylig opp min alt mage som jeg gearet opp til pvp 2 timer i Ashran, fikk 10 tusen honor på disse timene og ble full honor geara, og startet opp med RBG like etter^^ greit å skaffe gear men i bunn og grunn så er det for lett?

 

Ting blir kanskje bedre etterhvert? Hva synes dere nå så langt?

 

At "hvermansen" har downa 7/7 Mythic er så absolutt å ta alt for masse i. Jeg kjenner kun en person, av mine sikkert 40 WoW-spillende venner, som er med i en guild som har klart dette enda. Han spiller for Practice, som er #8 atm. Uansett.. så at man skal rate ned et spill fordi det er så lett er litt lame å si.

Så for 99% av oss er det fortsatt masse å gjøre in-game. Når det kommer til PvP, så er det ikke bare gear som er målet. Man kan spille for Achievements, noe jeg også tviler på at majoriteten her inne har krysset av bucket listen sin. Så å bare klage fordi det er for lett er å dra den litt langt. MoP var latterlig lett, spilte ikke Cata noe mer enn at jeg levla til 85. Men jeg må si at WoD gir meg den samme følelsen som WotLK gjorde, og jeg får også litt av følelsen jeg fikk av TBC, når jeg begynte å komme inn i det. Så for min del ser jeg bare fram til hva WoD har å by på. Sammenlignet med andre MMOs er WoD veldig veldig bra. Blizz hadde alt klart, så bortsett fra noen minor feil i starten, så har de hele tiden pushet på med content hver uke. Er ikke mange som kan backe up påstanden sin med å servere et fullverdig raid bare uker etter launch? Så jeg mener de av dere som "syter" over for lite å gjøre kanskje burde vurdere en annen spillestil, en annen class, en annen guild eller å utforske mer av det som finnes in-game. For det er masse å gjøre, man må bare sette seg ned og lete litt. God Jul!

Lenke til kommentar

Så jeg mener de av dere som "syter" over for lite å gjøre

Vet ikke om dette var myntet på meg, men for min del er det ikke akkurat det som et problemet. Det er det at jeg har gått lei av spillet, men lurer meg selv til å tro at jeg ikke er det, at det bare er mangel på nytt content og at jeg derfor vil få samme følelsen jeg fikk da jeg først begynte å spille. Men sannheten er at det alltid ender opp med å være et grind fordi jeg rett og slett har mistet interessen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...