Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut at jeg har et litt sært problem i WIndows 7. All lyd i WoW går i super slow motion, og loadingsskjermene tar også lengre tid.

Jeg oppdaterte alt av drivere i går, både grafikk og lyd, men det er nå fortsatt super slow lyd.

Spillet går ellers i riktig hastighet.

Den kvinnelige warlocken min har i allefall fått en dyp og mandig røst :)

Ikke noen stor krise egentlig, jeg spiller helst i OSX hvis mulig uansett :)

Lenke til kommentar

Syntes alt av Garrison shit er bortkastet. Lumber mill er kjekt mens du levler, sånnsett, er feelingen jeg har.

Den pvp greia gjorde honorgearinga litt kjappere.

For en ensom ulv som meg med BS av yrke så var det jo kjekt å bare lage 3x truesteel-epics av work-orders-barer. Hadde hatt mye dårligere gear uten garrison nå som jeg ikke har tid til 5manns.

Drukner i penger i den nye utvidelsen.

Får vel 6000g ca pr kveld med litt questing ol.

Lenke til kommentar

Tectus er en del av wing 2 så den kommer til onsdagen. Kun Kargath, Butcher og Brakken som er ute nå.

Hvilke enkle addons vil dere anbefale for raids(lfr)?

Bigwigs > DBM. Selv om hverken Bigwigs eller DBM er spesielt viktig i Highmaul da bossene teknisk sett ikke er så avanserte. Vil uansett anbefale Bigwigs og GTFO for raid awareness. Skada eller Recount, jeg bikker mot recount da skada som oftest er skada og har en urettferdig fremstilling av DPS. Grid er kjekt for raid frames, enkelt og informativt.

Meen om du leter etter addons til LFR kan du laste ned Gnomesequencer og sette opp Bartender4 med en hotkey. Så lager du/laster ned en macro til Gnomesequencer og voila, du er klar for LFR.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Jeg har ikke blitt direkte lei enda, men spiller ganske lite om dagene. Grunnen er at jeg ikke har så mange å spille med og da blir det fort kjedelig. Er på Sylvanas og det er drøssevis med folk, men jeg føler meg enda mer alene på en server med 3 ganger så mye folk enn det var på Mazrigos.

Man forsvinner rett og slett bare i massene og man får aldri annerkjennelse slik som man kunne få i vanilla og BC. Bare det at auction house er styrt av ah horer som gjør at transmog greens koster 20 000 gold og det står 48 timer time left hele tiden (!) gjør at man føler seg enda mye mindre og har mindre mulighet til å kunne få utrettet noe.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært noe flink til å tjene gull. Meste jeg noen gang har hatt var 22k. Nå har jeg bare noen få tusen igjen. Ikke at det har så mye å si. Er i oppgearingsfasen der utstyr blir byttet ut hele tiden, så har ikke hatt behov for å kjøpe noe på AH.

Lenke til kommentar

Denne expansionen har jeg valgt å gjøre samtlige quests underveis, og explore samtlige zones, samt drepe de aller fleste rare-mobs jeg ser underveis slik at jeg nå starter på Nagrand på level 100 med greit gear. Gir meg mer å gjøre. Samt at PVP var ganske morsomt fant jeg ut..

Så har jeg også en paladin på level 1 jeg har tenkt å levle, men der blir det vel en del dungeons underveis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...