Skosåle Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Hvordan får dere de største træra? Ikke får jeg oppgradert noe og ikke har jeg quests der.. Sjekk achivements. Du må ha så og så mange work orders osv for å kunne oppgradere. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Hvordan får dere de største træra? Ikke får jeg oppgradert noe og ikke har jeg quests der.. Sjekk achivements. Du må ha så og så mange work orders osv for å kunne oppgradere. Du må også gjøre et quest for å få level 3 Lumber Mill. Upgrading the Mill Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Lumber mill er svært bortkastet. Selv tar jeg inn godt oppi mot 800 resources om dagen og om jeg vil kan jeg skaffe enda mer. Dette er uten lumber mill. Skaff trading post, tavern og followers med scavenger perken og du har ikke lenger problemer med resources. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Hvilke enkle addons vil dere anbefale for raids(lfr)? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Dbm. Dps meter kanskje. Trenger ikke stort mer. Trodde lumber mill var fint å ha jeg.. Sliter stort sett ikke med resurser uansett men. Endret 16. desember 2014 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Syntes alt av Garrison shit er bortkastet. Lumber mill er kjekt mens du levler, sånnsett, er feelingen jeg har. Den pvp greia gjorde honorgearinga litt kjappere. 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Fant ut at jeg har et litt sært problem i WIndows 7. All lyd i WoW går i super slow motion, og loadingsskjermene tar også lengre tid. Jeg oppdaterte alt av drivere i går, både grafikk og lyd, men det er nå fortsatt super slow lyd. Spillet går ellers i riktig hastighet. Den kvinnelige warlocken min har i allefall fått en dyp og mandig røst Ikke noen stor krise egentlig, jeg spiller helst i OSX hvis mulig uansett Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Syntes alt av Garrison shit er bortkastet. Lumber mill er kjekt mens du levler, sånnsett, er feelingen jeg har. Den pvp greia gjorde honorgearinga litt kjappere. For en ensom ulv som meg med BS av yrke så var det jo kjekt å bare lage 3x truesteel-epics av work-orders-barer. Hadde hatt mye dårligere gear uten garrison nå som jeg ikke har tid til 5manns. Drukner i penger i den nye utvidelsen. Får vel 6000g ca pr kveld med litt questing ol. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 er tectus med på LFR nå eller kommer det på onsdag? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Tectus er en del av wing 2 så den kommer til onsdagen. Kun Kargath, Butcher og Brakken som er ute nå. Hvilke enkle addons vil dere anbefale for raids(lfr)? Bigwigs > DBM. Selv om hverken Bigwigs eller DBM er spesielt viktig i Highmaul da bossene teknisk sett ikke er så avanserte. Vil uansett anbefale Bigwigs og GTFO for raid awareness. Skada eller Recount, jeg bikker mot recount da skada som oftest er skada og har en urettferdig fremstilling av DPS. Grid er kjekt for raid frames, enkelt og informativt. Meen om du leter etter addons til LFR kan du laste ned Gnomesequencer og sette opp Bartender4 med en hotkey. Så lager du/laster ned en macro til Gnomesequencer og voila, du er klar for LFR. Endret 16. desember 2014 av Refsa Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Takker for gode tips ☺ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Ja, for LFR trenger man ikke noe, bare stå stille å dps = free loot. Her er noe jeg ikke klarer å forstå: http://worldoflogs.com/zone/eu-us/highmaul/the-butcher#tabs-normal (kryss av lfr) Er det mulig, var halve raidet bots, evt afk? Endret 16. desember 2014 av nagina Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg gjorde absolutt alt jeg kunne i LFR for å wipe, men det var klin umulig. Skal se hva jeg får til som prot pala i morgen. Skal hive en spell; divine storm. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Oooooooog DER var jeg lei igjen. Nok en gang sitter jeg igjen med følelsen av at spillet er "oppbrukt". Kommer helt sikkert til å subbe igjen, men det blir en stund til, kjenner jeg. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Denne gangen har jeg fått spilt lite pga. jobb, så for meg er det leeenge til jeg blir lei tror jeg. Og det er jo bra. Har ikke en eneste på lvl 100 ennå (satser på at denne utvidelsen varer et par år..) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Spilte betaen, ble ikke lei, spiller det nå, fortsatt ikke lei. Kan ha noe med at jeg er innom 7 chars og spiller ila. en dag, men jeg får i alle fall variasjon nok. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg har ikke blitt direkte lei enda, men spiller ganske lite om dagene. Grunnen er at jeg ikke har så mange å spille med og da blir det fort kjedelig. Er på Sylvanas og det er drøssevis med folk, men jeg føler meg enda mer alene på en server med 3 ganger så mye folk enn det var på Mazrigos. Man forsvinner rett og slett bare i massene og man får aldri annerkjennelse slik som man kunne få i vanilla og BC. Bare det at auction house er styrt av ah horer som gjør at transmog greens koster 20 000 gold og det står 48 timer time left hele tiden (!) gjør at man føler seg enda mye mindre og har mindre mulighet til å kunne få utrettet noe. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg har aldri vært noe flink til å tjene gull. Meste jeg noen gang har hatt var 22k. Nå har jeg bare noen få tusen igjen. Ikke at det har så mye å si. Er i oppgearingsfasen der utstyr blir byttet ut hele tiden, så har ikke hatt behov for å kjøpe noe på AH. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Denne expansionen har jeg valgt å gjøre samtlige quests underveis, og explore samtlige zones, samt drepe de aller fleste rare-mobs jeg ser underveis slik at jeg nå starter på Nagrand på level 100 med greit gear. Gir meg mer å gjøre. Samt at PVP var ganske morsomt fant jeg ut.. Så har jeg også en paladin på level 1 jeg har tenkt å levle, men der blir det vel en del dungeons underveis. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Wipe på The Butcher. 40k hp igjen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå