Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Lone wolf er en underlig talent. Som MM, med lone wolf og uten pet så gjør man altså mer dps.

 

Bare jeg som synes det er litt underlig?

Nei, det er det ikke. Synes ikke det passer seg som hunter-talent, men hva vet vel jeg. Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg driver og levler mot 100, uten noe hastverk. Det som er "dumt" er at jeg levler så raskt at jeg ikke kommer til å få med meg alle sonene. Jeg liker godt historien, og ønsker å få med meg mest mulig av "main story", med scenarioer og cut scenes etc. Finnes det en oversikt eller noe som gjør det enkelt å skille ut hoved quests fra resten, slik at jeg kun kan gjøre disse?

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg opplevde en bug i systemet i forgårs. Gjorde ferdig en quest i nye Nagrand, så fikk jeg en achievement jeg har prøvd å fullføre lenge (har ikke klart det fordi jeg ikke fant noen flere quests), nemlig Nagrand Slam. Men den var jo ment for Outland-sonen. Likevel fikk jeg credit for den fra en quest i Draenor-sonen. :p Kult!

Lenke til kommentar

Klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg bør velge i garrison.

Tips?

 

Er det noe vits i å velge samme ting man har proffesion i feks?

Om du vil raskere kunne lage ting i din profession så bygger du profession-bygningene. Anbefaler Salvage Yard som siste small lot. Her har jeg bygd The Forge, Salvage Yard og Scribe's Quarters.

 

På medium lots har jeg bygd Frostwall Tavern og Trading Post(resources). Du kan velge Lumber Mill istedenfor Trading Post om du vil løpe rundt etter timber. Om du har litt penger og er lat som meg så bygger du Trading Post og kjøper mats du trenger. Velg barn om du trenger mats til enten Leatherworking eller Tailoring. Gladiator's Sanctum er kun nyttig om du vil gå PvP.

 

På large plots har jeg Barracks(Flere missions) og War Mill(jeg raider). Her er det egentlig hipp som happ. Stables kan anbefales om du vil gjøre kjipe quest for kjipe mounts. Goblin Workshop er greit om du vil ha dritt du kan leke med i raids.

 

 

Setupen jeg ville anbefalt for raiding er denne:

 

Small Plots: Jewelcrafting/Enchanting, Alchemy, Salvage Yard.

Medium Plots: Barn, Trading Post/Lumber Mill

Large Plots: War Mill, Barracks

 

Tanken her er at du skal kunne supplye mat, pots, gems/enchants og gear til raids for deg selv. Gear får du fra follower missions, og du gearer followers med salvage yard og War Mill.

 

War Mill krever 120 resources om dagen og Trading Post gir deg 180 resources om dagen. Det første du gjør er å geare to followers opp til ilvl 645 slik at du får missions med ilvl 655 rewards. Barracks gir deg flere missions.

Lenke til kommentar

en kompis av meg var små uheldig, han solgte BoE trinket (665) til 70k på auctionhouse, fyren som kjøpte mottok trinketn'n men han selv fikk ingenting for det. Han skrev ticket om det og GM kunne ikke gjøre noe med det :)

Så utrolig kjipt, jeg fikk min første BOE epic drop i går, det var Copelands Clarity: http://www.wowhead.com/item=118878 den droppet fra en lvl 99 orc i Nagrand.

Solgte den for 70 k i løpet av en time, jeg fikk pengene :)

Lenke til kommentar

Oppgradering av Starter Edition til Battle Chest + Warlords of Draenor gir deg level 90 boost, alle former for kjøp av WoD gir deg level 90 boost.

 

Ser jeg skrev feil, mente selvfølgelig at 90 boost ikke er tilgjengelig før starter edition limitation faller bort. Noe som kan ta opp til 72 timer.

 

Er kjipt å måtte vente så lenge. Er det samme limitation på boxed copy?

Lenke til kommentar

 

Hei folkens

 

God gammal wow traver her. Prøvde wow hos en kompis i helga og jeg må si jeg likte følelsen draenor gav meg.

 

Så tenkte å starte igjen. Problemet er bare at jeg har alle mine level 90 på servere som jeg ikke har noen tilkknytning til. Tenkte faktisk å være alliance nå.

 

Så lurte jeg på hvilen realm det er å anbefale der det er en del fra scandinavia.

 

outland? silvermoon? eller andre

 

Takk!

Outland, Silvermoon og Ravencrest er servere jeg ville anbefalt en dreven WoW spiller, som gjerne er på utkikk etter skandinaviske folk, samt gode guilds med voksne mennesker. Det skal også nevnes at konkurransen på disse serverne er meget stor. Både innen PvE og PvP. Masse folk er det også, så er ingen problem å finne groups for hva som helst. Folk sier det er lange queues for å logge inn, men dette er pissprat. Har ikke hatt queue på Outland på godt over 1 uke. Så var nok bare ved launch at dette var et faktum.

 

Lovlig sent svar, men takk for hjelpa. Har siste eksamen nå på lørdag så skal bli godt å få spilt. Skal sjekke ut både silvermoon og outland

 

 

Edit; Ble Silvermoon, glemte å si at jeg aldri har likt PVP, så PVE passer bedre meg som vil queste i fred :p

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Digg å MCe noen av et stup da når de tar træra dine.

 

PVe er diggest, vil man ha spenningen så slå på pvp.

De som gidder å slå på deg blir jo pvp selv, så ingen forskjell her med mindre du liker å slå på folk.

 

 

Tankelek, vær i gruppe, vær i party, vær engeneer.

 

/spit ert opp en gjeng sinte motstandere, når de kommer trykk på "bytt plass med lagkamerat"-ikonet. hehe

 

Har selv solgt fre summons til outland, sto på en gren utenfor et stup og alle som ble hentet falt i den sikre død.

 

Nesten lige digg som å MC noen uten for molten core i lvl 60-dagene, før de rekker å bryte spellen hopper du ut i lavaen

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...