Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Omic: såklart, det er mer at å kunne encounteret er steg 1, steg 2 er å optimisere gear og rotasjon osv. Er greit å sjekke om X mastery er bedre enn Y multistrike pluss Z agi osv. Sikkert.

Samt diverse spesialitems med unike effekter selv om de har lavere ilvl kanskje gjør det bedre enn de høyere, osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Formeninger om hvilken 2v2 og 3v3 arena setup's som funker bra nå?

 

Er Rogue selv, og lurer på hva/hvem jeg skal spille med.

I 2s: Ville jeg forsøkt med en Druid (både resto og feral). Ellers kan du jo gjøre det godt med en DK (hvilken som helst spec egentlig), eller Ret Paladin. Men slenger du inn en Priest, disc eller holy, så vinner du uansett så lenge du klarer å holde høg nok DPS.

3s: Alt som finnes, pluss en holy priest.

Lenke til kommentar

Hmm, iløpet av natta har jeg fått ordrebekreftelse på 4x character transfers på min konto og ja du gjettet riktig jeg har kun fire characters på hele kontoen.. Noen har tilsynelatende "hacket" min konto, og betalt 20 EURO for transfer for samtlige characters fra Draenor til Cho'Gall og betalt med to forskjellige Master Card kort og to forskjellige VISA kort. Det er kun en passordbeskyttet PayPal aktivert på kontoen så dette fikk de tydeligvis ikke brukt..

 

Hva som er enda merkeligere er at de ikke har byttet noe kontoinformasjon, ikke byttet passord eller noe som helst? Noen har rett og slett gått inn og bare betalt for character transfer fra Draenor til Cho'Gall på samtlige characters med noe jeg regner med at er stjålet bankkortinformasjon i og med at alle kortnumre er forskjellig på samtlige transfers og ikke gjort noe mer?

 

 

Tragisk nok så er telefon og chatsupport nede og tid for svar på ticket ligger nå på 2 dager+.. Så det var den Highmaul helga rett i dass.

Lenke til kommentar

Neh, har ikke giddet å hatt det på World of Warcraft i senere tid da jeg har testet så mye BETA-oppdateringer til telefonen og det fører ofte til at jeg må igjennom et virvar av styr for å få gjenopprettet Authenticator. Hva gjelder World of Warcraft så har jeg kommet til skrittet at om noen skulle klare å rævkjøre kontoen min fullstendig så får jeg nesten bare å klare å leve uten, det er såpass mange spill som blir nedprioritert da WoW tar så latterlig mye tid og ressurser for å spille skikkelig at kommer dagen hvor noen tar knekk på kontoen min, so be it.

 

Men akkurat denne hendelsen var jo noe spesiell da.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Om noen vil tjene litt penger og har litt startkapital kan Darkmoon Faire trinkets ganske enkelt flippes nå. Mellom 10k og 20k gull i kapital er nødvendig.

 

Søk opp Skull of War og sjekk prisen. På min server ligger den ute for 30k. Søk så opp hvert enkelt kort som trengs for å lage en trinket. For Skull of War trenger man Ace of War sammen med Two of War opp til Eight of War. Legg sammen hva prisen blir for disse. På min server endte kortene opp med å koste 13k gull. Noe som gir meg en profit på opp til 17k. Det samme kan gjøres med de andre Darkmoon Faire trinketene, men jeg ser ikke like mye profit på de.

 

Ikke sikkert at dette er likt på alle servere, men verdt å ta en titt. Anbefaler å undercutte med 5-10%.

 

Edit: Kan legge til at du burde vurdere om undercutting er mulig. Ligger det ute 5 trinkets med prisene 30k-30k-30k-28k-25k så ville jeg ventet. Spesielt om prisen på kortene er høy.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Da er abonnementet gått ut. Skal, skal ikke? I går hadde jeg mulighet til å spille, men tenkte liksom "hva er det jeg har å gjøre i spillet nå som jeg er ferdig med alt?". "Alt" inkluderer ikke raids, da jeg ikke raider. Kanskje det bare er jeg som er fantasiløs, men føler ikke det er noe mer å gjøre nå.

Lenke til kommentar

 

Deaktiverte kontoen min selv, men av andre grunner. At man nærmest blir tvunget til å spille f.eks. MM hunter (uten pet) om man vil gjøre raids o.l.

10 år, og Blizzard klarer fortsatt ikke å balansere classes / specs. Nei takk.

Hvorfor MÅ du spille MM-hunter uten pet?

 

Det undrer jeg også på, MM er dog beste pve spec atm mtp dps output. Merker grei forskjell om jeg har pet fremme eller ikke.

Spilt kun survival før dette, men dette ble totalt ødelagt i WoD. Selv om jeg ikke er heeelt inne i rotation ennå er MM veldig lett å sette seg inn i.

Endret av Vikingpus
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd MM flere ganger tidligere, men likte ikke spillestilen. Storkoser meg med SV. Heldigvis gjør jeg ikke raids, så slipper presset med DPS. Eneste som irriterer meg er at de har lagt til et talent som gjør dyret ubrukelig. Hva er vitsen med å spille Hunter da? Dyret har alltid vært en stor del av klassen for min del.

Lenke til kommentar

Ville passet meg perfekt for 9 år siden, da jeg mente at pet-et bare kludra til saken, og RP-a en hunter som var allergisk mot alle slags dyr på en PvP-server. Gikk greit helt opp til lvl 40, da jeg ble lei hele klassen. Hadde det på samme måte med Warlocks. Forferdelig irriterende med de dyra / demonene som surrer rundt og er i veien hele tiden, samt aldri klarer å holde aggro (jeg ser på deg, voidfucker).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...