Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noxxic er ment for casuals, straight forward, ta det og det og trykk det og det uten å være helt klar over hvorfor. Står som oftest aldri hvorfor det er slik og hvorfor velger man det og det etc... anbefaler ingen å bruke noxxic, eller, er du sånn "dont give a fuck", bare fortell meg hva jeg skal trykke og hvilke stats prio er viktigst så er jeg fornøyd... Ok, da er noxxic for deg :)

Dette er tilsvarende det jeg sa. Noxxic tar ikke feil(i den forstand) og derfor ser jeg ikke problemet med å bruke DPS tables derfra.

Lenke til kommentar

 

Og du er velkommen til å fortelle hva som er galt med Noxxic, annet enn det jeg nevnte.

 

 

Fordi dei ofte har feil rotasjon, talent,stat prioriteringar (dei har feks ikkje nevnt at multistrike er beidre enn crit, når crit er over 30%), enchant/gems osv. Dei brukar for lang tid på å oppdatere sida, slik at mykje av infoen er utdatert. Dei var spesielt dårlege på det i MoP.

Dersom du vil ha simuleringar av dps bør du bruke simulationcraft.org

Lenke til kommentar

Elitejerks har nok gått ned nokså mye i det siste, tror ikke de er som de var før '(se; død side). Som priest så har jeg alltid brukt shadowpriest.com men den ble lagt ned for noen år siden og nå er det howtopriest.com som gjelder, sitter aldri på veins og noxxic sider, og ikke minst maxdps.com.

 

La meg si det slik, søker du på raiding guild så ikke nevn noxxix som kilde hvor man leser om classen sin, da blir det fort declined :)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Selv om jeg nå har spilt endel på spriesten min og er godt fornøyd med den, klarer jeg ikke riktig å legge fra meg destruction warlocken jeg bruket som main i MoP.

Hvordan er de å spille nå? Rotasjonen var jo veldig grei før; hvordan er den nå; har det blitt mer man må holde styr på eller er det greit? Veit jo at de har fjerna endel spells osv., men det behøver jo ikke gjøre klassen enklere å spille; det kan jo også gjøre den mer avhengig av timing enn den var før (så derfor jeg spør). Noen som har testa den ut og i såfall kan si om de er fornøyd/misfornøyd? :)

Lenke til kommentar

Hei folkens

 

God gammal wow traver her. Prøvde wow hos en kompis i helga og jeg må si jeg likte følelsen draenor gav meg.

 

Så tenkte å starte igjen. Problemet er bare at jeg har alle mine level 90 på servere som jeg ikke har noen tilkknytning til. Tenkte faktisk å være alliance nå.

 

Så lurte jeg på hvilen realm det er å anbefale der det er en del fra scandinavia.

 

outland? silvermoon? eller andre

 

Takk!

Lenke til kommentar

Hei folkens

 

God gammal wow traver her. Prøvde wow hos en kompis i helga og jeg må si jeg likte følelsen draenor gav meg.

 

Så tenkte å starte igjen. Problemet er bare at jeg har alle mine level 90 på servere som jeg ikke har noen tilkknytning til. Tenkte faktisk å være alliance nå.

 

Så lurte jeg på hvilen realm det er å anbefale der det er en del fra scandinavia.

 

outland? silvermoon? eller andre

 

Takk!

Outland, Silvermoon og Ravencrest er servere jeg ville anbefalt en dreven WoW spiller, som gjerne er på utkikk etter skandinaviske folk, samt gode guilds med voksne mennesker. Det skal også nevnes at konkurransen på disse serverne er meget stor. Både innen PvE og PvP. Masse folk er det også, så er ingen problem å finne groups for hva som helst. Folk sier det er lange queues for å logge inn, men dette er pissprat. Har ikke hatt queue på Outland på godt over 1 uke. Så var nok bare ved launch at dette var et faktum.

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på...

 

Hvorfor "tviholder" folk på slike nettsider når det kommer til "How to play your class".

Selv stacker jeg stats som jeg selv føler passer min spillestil best.

Og hvis det er noe annet jeg lurer på, så søker jeg bare opp spillere som spiller det samme som meg, og som har god rating. Så ser jeg hvordan de har satt det opp, og sammenligner med mitt eget oppsett.

Så prøver jeg og feiler til jeg har det perfekte oppsettet for meg.

 

Skulle jeg bare kjørt i forhold til hva div nettsider sa, så hadde jeg nok sugd balle i det jeg gjør, for å si det mildt.

 

Nå spiller jeg bare PvP, så hvordan det er for dere PvE Heroes skal jeg ikke si for sikkert.

 

Syns bare det virket rart hvis alle gikk rundt med den samme formeningen, bare fordi en nettside sa at det var slik.

Lenke til kommentar

Det har vel å gjøre med at det fint går an å regne seg fram til hvilken rotasjon eller prioriteringsliste som gir høyest DPS for eksempel (gjennom ulike simuleringsverktøy og testing i praksis går jeg ut i fra). For det er vel det disse guidene forsøker å formidle som oftest; hvordan for eksempel en dps-klasse kan gjøre høyest dps. Guidene har vel lite å gjøre med hvordan man kan gjøre spillet morsomst å spille, det blir jo opp til hver enkelt.

Personlig ser jeg gjerne innom Icy veins eller elitistjerks, men ender ofte opp her i stedet for å få enkle og direkte tips til hvordan klassene skal spilles. Jeg er ikke så god til å "time" alt i forhold til procs og stats, så liker det enkelt og greit. Men jeg har full forståelse for folk som bruker disse sidene for å finne et optimalt oppsett (de fleste av oss gjør vel uansett personlige tilpassninger for å gjøre oppsettet til vårt eget). :)

Lenke til kommentar

Kjekt å vite, men å stå feil plass eller gjøre annen feil vil stå for masse av verdien man har på bossen. Hjelper ikke ha optimal rotasjon om man lider av kuke rundtsyndromet.

 

I går kjørte jeg 5man og daua på sistebossen 13 ganger pga nubs sto i flammer.

Men de kunne liksom klassen sin for de skrev mye ditt og datt, gjør ditt og datt.

 

Så stakk alle og gruppen min ble ny med 4 andre og da maste alle om håper det går bra for jeg har ikke tanket før osv. Jeg er også ny som dps, healet siden 2006. Men flinke spillere går over rotasjoner lang veg, endte med at 2 dps døde i flammer og jeg og healer og tanken 3mannet hele.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...