Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv spilt siden vanilla. Raidet alt utenom Naxx i classic. Raidet første tieren i TBC, og gjennom hele WotLK, som for meg også var den beste expansion. Til nå. Cataclysm raidet jeg gjennom første tier og MoP hoppet jeg glatt over.

 

Nå er Warlords of Draenor her og jeg synes spillet er tilbake for fullt med gode dungeons, bra questområder og interessant innehold.

Lenke til kommentar

Proving Grounds: Silver og 610 ilvl ja. Ut i fra det jeg har hørt må man klare Proving Grounds: Gold før man kan by seg inn på LFR. Håper ihvertfall at det blir slik.

 

 

Det tviler jeg sterkt på? Jeg healer veldig greit igjennom Heroics og klarer meg forsåvidt også temmelig greit i Challenge Mode om man ikke ender opp med DPS som overhode ikke kan tactics men jeg har fremdeles problemer med å komme meg lenger enn Wave 9 på Gold. Tviler sterkt på at jeg vil ha nevneverdige problemer med LFR healing, så det vil føles temmelig absurd om jeg skal bli låst ute på grunn av det.

Lenke til kommentar

Noen som har gjort Proving Grounds som healer? Er det vanskelig? Er holy paladin, tenkte å prøve meg i kveld. lvl 96 og 550 itemlvl.

 

Nå har jeg ikke helt fått med meg hvordan gear skaleres med Proving Grounds på level 100, men utstyr skal i utgangspunktet ikke ha mye å si for Proving Grounds da det blir skalert ned. På level 90 så ble det vel skalert ned til item level 460 eller noe, og de fleste hadde jo over det på level 90.

 

Eneste som utgjør forskjell er Gems, da det tydeligvis blir skalert men gir jo + på utstyret ditt sammenlignet med utstyr som ikke har Gems og det er jo normalt kun temmelig høy item level som har gems og det samme gjelder vel også enchants om jeg har forstått det riktig.

 

 

Men det som primært er viktig for Proving Grounds er at du har utstyr med relevant secondary stats, noe du ikke alltid har før level 100. Men når det er sagt så er Bronze som kreves for normal temmelig grei skuring uansett. Det er fult mulig at de med for svak gear blir skalert opp også for alt jeg vet.

 

 

Det mange ofte kan oppleve en liten utfordring med hva gjelder skalering er i henhold til hit og haste cap, for selv om du har utstyr deg iforhold til dette så vil jo det normalt gå rett i dass når utstyret ditt blir skalert ned mange hakk, men i WoD så er jo heldigvis ikke dette et så fryktelig relevant tema lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...