Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Heisann dere! hyggelig å se igjennom tråden at folk koser seg med den ny exp :)

Men det jeg lurer på, er det verdt kjøpet, jeg har spilt wow siden vanlia. kom til lich king før jeg synes det gikk nedover med exp packende til wow.

Spør jo om dette vær gang det kommer noe nytt til wow.

Hører av flere at de har gått tilbake til hvor de startet. og det har blitt bra igjen. man får feeling fra vanlia. Og det er en føleslen jeg savner! Men er litt redd å gå tilbake kan bil lett hekta igjen :/

Hvis det er verdt å prøve. hva skal man gå da. Warrior , Pala eller hunter ?

Warlords of Draenor er langt bedre enn både Cataclysm og Mists of Pandaria spør du meg. Beste utvidelse siden The Burning Crusade i min bok, har tatt det beste fra The Burning Crusade og det beste fra Wrath of the Lich-King og lagt det på 2014-standard. Men har jo ikke fått sett noe av RAIDs enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shadow er vel det vanskeligste class å spille i WoD atm.

Apexis Crystals, har dere brukt de opp? evt på hva?

Regner med å bruke opp mine første 4-5k på den legendary-questen, og så blir det vel gear etterhvert.

Må man være lvl 100 før man kan begynne å farme Apexis Crystals?

Lenke til kommentar

Nei. Du kan plukke opp de første oppdragene for legendary questline allerede på 98/99, og det er et par rares som dropper de.

En del elites i Gorgrond og, helt øverst ved Iron docks flightpath. Er riktignok ikke så mange de dropper om gangen, og det er ikke 100% droprate på dem etter det jeg har skjønt.

Lenke til kommentar

Du kan enkelt farme noen tusen i timen ved å starte/bli med i apexis farm raid. Jeg farmet ihvertfall det meste jeg trengte via dette. Fant en gruppe på LFG/LFR, 40 mann som løp i ring rundt The Pit nord i Gorgrond og drepte elites.

Dette høres ut som noe de kommer til å fikse snart

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle de fikse det? Working as intended imho.

Synes du det? Jeg antar at meningen er at det skal ta tid å farme Apexis Crystals og dermed gear. Med denne metoden får man jo alt gear på 1 dag ish.

Blir litt som at det ikke skulle være noen cooldown på å lage True Iron Bar slik at man kunne lage alt gearet på 1 dag.

Lenke til kommentar

Du kan enkelt farme noen tusen i timen ved å starte/bli med i apexis farm raid. Jeg farmet ihvertfall det meste jeg trengte via dette. Fant en gruppe på LFG/LFR, 40 mann som løp i ring rundt The Pit nord i Gorgrond og drepte elites.

Og her kan jeg joine som lvl 95?

Lenke til kommentar

Dette høres ut som noe de kommer til å fikse snart

Akkurat det jeg tenkte også når jeg ruslet etter gruppen jeg var i og lootet. Som du nevnte senere så jobber det ganske kraftig mot resten av apexis farmingen. Mulig group farming blir beholdt, mens raid farming blir fjernet.

Lenke til kommentar

Sitter på 120ish Truesteel, men mangler fortsatt 100 work orders før jeg når level 3 The Forge. Kjedelig da det er kun venting som kan løse problemet.

Ja, man får 1 per gang man bruker f.eks Forge sin workorder? Og 4 når man gjør det selv?

Man får 1 om man ikke har satt en follower til å arbeide der. Om man har en follower på stasjonen får man 2.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...