UghUgh Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Har nå skaffet meg en rank 2 Barracks, og tenkte å skaffe meg en bodyguard, men problemet er at mine followers er forsvunnet. Ingen av de er å finne i min egen garrison. Er det ikke sånn at jeg må prate med en follower med bodyguard egenskapen? Edit: Fant ut av det. Måtte inn på architect table. Endret 17. november 2014 av UghUgh Lenke til kommentar
UghUgh Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 For å følge opp mitt eget innlegg så er ikke bodyguards å anbefale. I hvert fall ikke nå i starten hvor respawn rate er helt latterlig og det er masse folk overlalt. AI'en er utrolig dum og jeg skjønner ikke helt hvorfor de ikke laget bodyguards som pets. Nå angriper de alt i nærheten, noe som betyr at du kommer deg aldri videre fordi det er alltid noen som slåss i nærheten. Bodyguarden blir stående der og slåss til h*n er død, spesielt om du velger en med aoe. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Noen av dere som har en fin guide hva man bør gjøre videre når man er lvl 100?Beste måten å få gear for pvp og pve raskt og enkelt.Syntes det var vanskelig å vite hva man skulle bygge, har pr nå snart lvl 2 barracks, gearworks, lumber mill, gladiator sanctium, engineering, blacksmith, salvage yard.Er veldig usikker på om jeg bør bytte. Tips? Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 PVP-gear har vel ikke kommet enda? Iaff ikke som en får kjøpt, fant ikke noe i Orgrimmar. Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Litt av en flytur jeg fikk meg i dag. Skulle fra Fuselight i Badlands til Thorium Point i Searing Gorge. Er jo ikke veldig langt, men turen gikk via Eastern Plaguelands. Da blir det litt langt. Tok 20 minutter. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 PVP-gear har vel ikke kommet enda? Iaff ikke som en får kjøpt, fant ikke noe i Orgrimmar. Er i Ashran. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Noen av dere som har en fin guide hva man bør gjøre videre når man er lvl 100? Beste måten å få gear for pvp og pve raskt og enkelt. Syntes det var vanskelig å vite hva man skulle bygge, har pr nå snart lvl 2 barracks, gearworks, lumber mill, gladiator sanctium, engineering, blacksmith, salvage yard. Er veldig usikker på om jeg bør bytte. Tips? Denne hjelper deg nok en del: https://www.youtube.com/watch?v=61Rqtd1rzss&list=UUwiaPYufmQOq5F1TI-FzQhw 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 30% til level 100 og ikke nådd til Nagrand. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 30% til level 100 og ikke nådd til Nagrand. Samme gjorde jeg. Ble ikke ferdig i Spines of Arak heller. Likte desverre ikke den sonen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Fikk i alle fall dinget 94 før serverene gikk offline. Ja, vet jeg er treg, men får ikke spilt så mye om dagen. Har kansellert subben min siden jeg ikke tror jeg kommer til å ha tid til det neste måned. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Er på vei mot level 95 jeg og jeg har akkurat forlatt Shadowmoon Valley. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Fant et våpen jeg likte, og så ser det ut som en fiskestang på ryggen. Kjipt. Hvorfor er det så lite når det henger på ryggen kontra når det er ute? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Ikke at det er noen voldsomt big deal, men alle som hadde aktiv konto 14 november får fem dager utvidelse på abonnementet sitt pga. problemene som var. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Fuck wow! Har nå gått 3 dager siden spillet lanserte å servern jeg har min main på (eneste over 90) kommer jeg ikke inn på med mindre jeg venter i timeshvis på 6000 andre... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Og hvilken server er dette? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Det er synd de har hatt så mye problemer, men siden dette er en utvidelse man kan spille i månedsvis, om ikke årevis, er det veldig liten grunn til å klage på noen få dager med trøbbel. Jeg tok det med et smil. Var pålogget ved midnatt onsdag/torsdag i forrige uke og opplevde Blasted Lands tomt for NPCer. Så kom problemene med Garrison heng og en del questlines man ikke fikk fullført pga instance server problemer. For ikke å snakke om 5-10 sekunders lag fra man bruker en skill til det faktisk skjedde noe. Likevel ble jeg lvl 100 på fredag rundt kl 14. Joda, mange sliter litt enda, men Blizzard tuner og herjer som best de kan og dette kommer til å bli smooth. Kjedelig med queuetimes, selvfølgelig, men det kommer til å bli bedre. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Edit- svarte på noe som ble sagt for tre sider siden Endret 19. november 2014 av Vegard# Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Fuck wow! Har nå gått 3 dager siden spillet lanserte å servern jeg har min main på (eneste over 90) kommer jeg ikke inn på med mindre jeg venter i timeshvis på 6000 andre...Um, det har gått en uke, nesten. Og for min del er nesten alle problemene løst. Opplever ikke kø lenger, quests fungerer som de skal, garrison virker fint. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Nerd-tips: Er du desperat for å spille så kan du bruke Teamviewer til å logge på maskinen din og starte wow halvtime før du selv er ferdig på skole/jobb ^^ har gjort det og har ikke vært på kø de siste 3 dagene. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg har residens på Moonglade for tiden. Hoppet dit rett før expansion, da jeg skjønte at hey, free transfer og husket køene fra AD foregående expansions. Har krabbet meg til lvl 97 så langt, siden jeg ikke raider, så har jeg null stress med lvling og bruke masse tid på å explore (finne lvl 100 steder på lvl 92 kan gjøre ganske vondt) og koser meg med det. Garrisons er moro (når jeg ikke plutselig "deler" min med 300 andre^^) og det er morsomt og oppdage sonene. Har vel akkurat kommet til spires tror jeg det het, så har masse igjen og ta av enda vil jeg tro ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå