Svar Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Noe sted man kan finne ut hva balansen på en server er?Sånn Ally/horde messig. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Takker I følge den ser ikke Moonglade så ille ut kontra AD. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Ragnaros e jo umulig å komme inn på... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Har spilt på Darkmoon Faire i hele kveld. Serveren jeg migrerte magen min fra. Tenkte jeg skulle logge inn på Grim Batol nå akkurat bare for å stikke innom garrison... vel... klokken 00:38 er det altså 2200 stk i kø fortsatt... Lenke til kommentar
Existence Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Var pålogga i 21-22tia og sku se noe serier med dama.. Hver gang det var pause løp eg inn å trykket litt så eg ikke sku logges ut. Bam ! DC, 3800 tapere foran meg i køen ! Maaaaat Lenke til kommentar
War Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Rart det er kø når det finnes serie-juksemakere som deg Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Pro tip, gå inn i combat i Stockades med en high level. Blir du aldri logget ut Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 7.5 timer kø på ravencrest før jeg endelig kom inn. Fikk levla en level men nå er det så seint at man må nesten sove litt. Til dere som bruker diverse metoder for å unngå afk; håper dere får en fin liten temp-ban. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Det er vel kø på de fleste servere. Jeg logget på tidlig nok til at det ikke var så mange hundre foran meg. Jeg har uansett fått spillt en god del. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 12 timer med HC farming i dag. HC i WoD er deilige og faktisk utfordrerne nå. Føler faktisk jeg har oppnådd noe når en boss/dungeon er clearet. Upper Blackrock Spire var vanskelig, men gud så tilfredsstillende å klare den. Sitter på 626 ilvl atm, så har snart rundet raid merket. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 12 timer med HC farming i dag. HC i WoD er deilige og faktisk utfordrerne nå. Føler faktisk jeg har oppnådd noe når en boss/dungeon er clearet. Upper Blackrock Spire var vanskelig, men gud så tilfredsstillende å klare den. Sitter på 626 ilvl atm, så har snart rundet raid merket. For å komme dit har du mer eller mindre bare gjort dungeons? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Klokka 10:15 var det faktisk ikke kø på Grim Batol, så nå er taktikken bare å holde seg innlogget hele dagen. Litt spilling i ny og ned, men mest bare henge i garnisonen og gjøre quester der imens jeg øver til eksamen Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Enda? Det forklarer jo hvorfor det ikke ser ut til å bli bedre. Woops, svarte på en gammel post.. Endret 16. november 2014 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Klokka 10:15 var det faktisk ikke kø på Grim Batol, så nå er taktikken bare å holde seg innlogget hele dagen. Litt spilling i ny og ned, men mest bare henge i garnisonen og gjøre quester der imens jeg øver til eksamen Ingen kø når jeg logget inn på Grim Batol nå nettopp heller. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 12 timer med HC farming i dag. HC i WoD er deilige og faktisk utfordrerne nå. Føler faktisk jeg har oppnådd noe når en boss/dungeon er clearet. Upper Blackrock Spire var vanskelig, men gud så tilfredsstillende å klare den. Sitter på 626 ilvl atm, så har snart rundet raid merket. For å komme dit har du mer eller mindre bare gjort dungeons? Til ilvl 612 plukket jeg kun opp items fra treasures og gjorde første del av legendary questet. Etter det var det heroic farming. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Til ilvl 612 plukket jeg kun opp items fra treasures og gjorde første del av legendary questet. Etter det var det heroic farming. Snakker vi "kister" og lignende i Draenor da? ...og må man gjøre noe før de blir tilgjengelige? Er Nagrand-kistene de som har best loot? Endret 16. november 2014 av johanf Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Dette er førstegang jeg faktisk gjør solo innhold (questing og levelling) som en healer, og må si at det har vært en temmelig begredelig opplevelse. Jeg elsker innholdet i Warlords of Draenor og det veier jo opp for mye, men fy fader så tregt og lite givende det er å spille igjennom dette som en Discipline Priest... Jeg trodde Blizzard for en tid tilbake gjorde sånn at tank og healer skulle ha veldig god DPS for å gjøre det mer attraktivt for spillere å være tank og healer ettersom spillet har et stort balanse problem iforhold til hvor mange som velger å spille DPS kontra tank og healer. Men det er mulig dette først og fremst galt tanks? Antallet relevante angrep jeg har som Discipline Priest er jo temmelig ræva, og for utenom Penance med sin 9 sekunder cooldown så har jeg ingenting som gjør noen god mengde med damage i det hele og store. Er riktignok mer eller mindre udødelige på grunn av Power World: Shield + heals men fy fader så tregt det er å drepe selv med relativt bra gear og heirloom våpen fra Siege of Orgrimmar Heroic. Måten kompisen min som Protection Warrior kan tygge igjennom ting på 5 sekunder, kontra jeg som må bruke 10-20 sekunder er jo mildt sagt latterlig. Og han startet med vesentlig dårligere, og attpåtil PvP utstyr. Over hele ferden fra 90 til 100 så utgjør dette endel timer etterhvert, timer så egentlig går til absolutt ingenting annet enn kjedelig døying når man skal drepe mobs. Man har naturligvis mulighet for secondary spec, men her har jeg Holy som utrolig nok er enda verre.. Syntes uansett det er en dårlig og svært lite inspirerende praksis å måtte tvinge folk til å ha DPS som secondary spec om de ønsker å kunne tygge igjennom innhold som dette på en effektiv måte. Kan jo naturligvis argumentere med at DPS skal og må ha høyest damage og derfor bli mest effektive, for det er jo tross alt det DPS-klasser handler om. Men hvem tar egentlig skade av om en healer klarer 95% DPS av en DPS-klasse? En healer vil jo fremdeles heale i dungeons og RAIDs og da er det vel det samme? Endret 16. november 2014 av RamGuy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Kan jo da bare like greit gi alle klassene Diablo-type heal pots man kan toppe opp helsa med hvert 30. sekund. Så kan alle heale seg selv mens de DPS'r. Problem solved. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Til ilvl 612 plukket jeg kun opp items fra treasures og gjorde første del av legendary questet. Etter det var det heroic farming. Snakker vi "kister" og lignende i Draenor da? ...og må man gjøre noe før de blir tilgjengelige? Er Nagrand-kistene de som har best loot? HandyNotes med TreasureHunter modulen vil gi deg lokasjonen til alle treasures på kartet. Noe av gearet er bare å plukke opp, andre dropper fra rare mobs. Disse rare mobsa er ikke like rare som før og respawner ganske ofte. Alle treasures er tilgjengelige from the get go. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå