The Doctor Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Føler det går mye kortere tid, men det er vel fordi det er nytt content. Tok 94>95 på 45ish minutter, eneste jeg sjekket. Lenke til kommentar
Wotan201 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Levlingen går mye raskere nå ja. Ruslet rundt noen timer idag. Quest her og litt der og vips lvl 93 Og nå er jeg stuck på innloggingen. Så det blir noen kalde pils istedenfor. Å komme til lvl 100 haster overhodet ikke for meg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Tenkte å kjøre free character migration til Emeriss eller Xavius siden det er 5k+ i kø på min server. Var visst flere tusen i kø der også. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Tok transfer fra Tarren Mill til Bladefist igår natt og jaggu har jeg ikke vært 2 timer i kø nå..... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 haha, har stått i kø i 4 timer for å logge på sylvanas nå.. begynte på ca 3000.. .etter en time var jeg kommet til 56... 2 timer sener var jeg på 46... enda en time senere, 30... så "you have been disconnected".... estimated time har gått opp og ned fra ~100 til ~600 minutes hele tiden.. Blir vel filmkveld da.. Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) står det at alle realms er locked, så er nok maintenance. Endret 14. november 2014 av Kaptein-Snorkel Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Blizzard bør fikse det her opplegge kjapt. Tydeligvis nesten ingen som får spilt spille.. Hvordan skal det gjøres godt igjen for oss som har venta på å komme inn og når dagen er der så etter 3 dager har jeg ikke fått vært inne engang å fått luggan innafor Portalen engang.. natta Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 står det at alle realms er locked, så er nok maintenance. Nope, er bare wow som blir DDOS'a Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hmm, fjernet de Wolfmother questene fra den endelige utgaven av Warlords of Draenor eller har jeg fått glipp av noe her? Har spilt igjennom og tilsynelatende gjort alt som er å gjøre i Frostfire Ridge og jeg har ikke sett noe til den korrupte ulven. Lenke til kommentar
Christrr Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 står det at alle realms er locked, så er nok maintenance. Senket limiten på alle realms for å få ned lag. Så ikke ut til å ha den helt store effekten da jeg var på i 8-tiden, men har hørt det blir bedre bare man kommer seg fordi garrison-biten, hva nå enn det betyr, Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Er ganske moro at folk prøver å transfere chars når wow blir utsatt for et gigantisk Ddos angrep. Kanskje hvis dere prøver å transfere til en tredje server, så vil alt ordne seg... Lenke til kommentar
Svar Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Artig med de som mener at det "såkalte" ddos angrepet bare er at for mange prøver å logge seg på også. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 At det er _ALT_ for mange på samtlige servere virker vel litt sykt, eller? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 skulle vært skuddpremie på de idiotene som driver med ddos. 2 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 At det er _ALT_ for mange på samtlige servere virker vel litt sykt, eller? Hva mener du? At alle servere er i lock mode? Har du ikke fått med deg at de har senket gensene på alle serverene for å prøve å få ned trykket? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Nå var samtlige locket i går også med unntaket av tre servere, samme gjaldt natten ved release så det at de nå har senket antallet forandrer jo ikke så veldig mye på det faktum at disse køene på samtlige servere trolig skyldes ddos og ikke at belastningen er så absurd enorm som den ser ut. Hvor store begrensinger tror du de har satt på? Har neppe redusert antallet spillere de tillater med flere titalls tusen per server. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Nå var samtlige locket i går også med unntaket av tre servere, samme gjaldt natten ved release så det at de nå har senket antallet forandrer jo ikke så veldig mye på det faktum at disse køene på samtlige servere trolig skyldes ddos og ikke at belastningen er så absurd enorm som den ser ut. Hvor store begrensinger tror du de har satt på? Har neppe redusert antallet spillere de tillater med flere titalls tusen per server. Det har de ikke sagt noe om. Lock i seg selv betyr bare at man ikke kan lage nye karaktere på serverene, To help correct for this and other issues, we’ve temporarily lowered maximum realm populations. This means there will be high queue times experienced on high-population realms. Lenke til kommentar
UghUgh Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Tok transfer fra Tarren Mill til Bladefist igår natt og jaggu har jeg ikke vært 2 timer i kø nå..... Så det er din skyld at jeg må sitte i kø nå altså Det er litt rart å være forbruker i 2014 må jeg si. I dette tilfellet så betaler man for klienten, betaler et beløp per måned for å få spille på en server, og så må man sitte i kø fordi den samme serveren er overbelastet. Omtrent like dumt som å betale for en tv-kanal, og likevel måtte se på reklame. Og jeg finner meg i begge deler... Ja jeg vet det er launch, og ddos og bare midlertidlig....men fy søren for en kjip følelse det er å måtte sitte i kø for å få tilgang til en server du leier plass på, og for å bruke et produkt du har kjøpt. Men men, ser det er maintenance kl. 05, så får håpe de får orden på sakene denne gangen. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Tok transfer fra Tarren Mill til Bladefist igår natt og jaggu har jeg ikke vært 2 timer i kø nå..... Så det er din skyld at jeg må sitte i kø nå altså Det er litt rart å være forbruker i 2014 må jeg si. I dette tilfellet så betaler man for klienten, betaler et beløp per måned for å få spille på en server, og så må man sitte i kø fordi den samme serveren er overbelastet. Omtrent like dumt som å betale for en tv-kanal, og likevel måtte se på reklame. Og jeg finner meg i begge deler... Ja jeg vet det er launch, og ddos og bare midlertidlig....men fy søren for en kjip følelse det er å måtte sitte i kø for å få tilgang til en server du leier plass på, og for å bruke et produkt du har kjøpt. Men men, ser det er maintenance kl. 05, så får håpe de får orden på sakene denne gangen. Står ingen ting noe steder at du er garantert 100% oppetid heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå