Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha, har stått i kø i 4 timer for å logge på sylvanas nå.. begynte på ca 3000.. .etter en time var jeg kommet til 56... 2 timer sener var jeg på 46... enda en time senere, 30... så "you have been disconnected".... estimated time har gått opp og ned fra ~100 til ~600 minutes hele tiden.. Blir vel filmkveld da.. :)

Lenke til kommentar

Nå var samtlige locket i går også med unntaket av tre servere, samme gjaldt natten ved release så det at de nå har senket antallet forandrer jo ikke så veldig mye på det faktum at disse køene på samtlige servere trolig skyldes ddos og ikke at belastningen er så absurd enorm som den ser ut.

 

Hvor store begrensinger tror du de har satt på? Har neppe redusert antallet spillere de tillater med flere titalls tusen per server.

Lenke til kommentar

Nå var samtlige locket i går også med unntaket av tre servere, samme gjaldt natten ved release så det at de nå har senket antallet forandrer jo ikke så veldig mye på det faktum at disse køene på samtlige servere trolig skyldes ddos og ikke at belastningen er så absurd enorm som den ser ut.

 

Hvor store begrensinger tror du de har satt på? Har neppe redusert antallet spillere de tillater med flere titalls tusen per server.

Det har de ikke sagt noe om. Lock i seg selv betyr bare at man ikke kan lage nye karaktere på serverene,

 

 

 

To help correct for this and other issues, we’ve temporarily lowered maximum realm populations. This means there will be high queue times experienced on high-population realms.
Lenke til kommentar

Tok transfer fra Tarren Mill til Bladefist igår natt og jaggu har jeg ikke vært 2 timer i kø nå..... :p

 

Så det er din skyld at jeg må sitte i kø nå altså :p

 

Det er litt rart å være forbruker i 2014 må jeg si. I dette tilfellet så betaler man for klienten, betaler et beløp per måned for å få spille på en server, og så må man sitte i kø fordi den samme serveren er overbelastet. Omtrent like dumt som å betale for en tv-kanal, og likevel måtte se på reklame. Og jeg finner meg i begge deler...

 

Ja jeg vet det er launch, og ddos og bare midlertidlig....men fy søren for en kjip følelse det er å måtte sitte i kø for å få tilgang til en server du leier plass på, og for å bruke et produkt du har kjøpt. Men men, ser det er maintenance kl. 05, så får håpe de får orden på sakene denne gangen.

Lenke til kommentar

 

Tok transfer fra Tarren Mill til Bladefist igår natt og jaggu har jeg ikke vært 2 timer i kø nå..... :p

 

Så det er din skyld at jeg må sitte i kø nå altså :p

 

Det er litt rart å være forbruker i 2014 må jeg si. I dette tilfellet så betaler man for klienten, betaler et beløp per måned for å få spille på en server, og så må man sitte i kø fordi den samme serveren er overbelastet. Omtrent like dumt som å betale for en tv-kanal, og likevel måtte se på reklame. Og jeg finner meg i begge deler...

 

Ja jeg vet det er launch, og ddos og bare midlertidlig....men fy søren for en kjip følelse det er å måtte sitte i kø for å få tilgang til en server du leier plass på, og for å bruke et produkt du har kjøpt. Men men, ser det er maintenance kl. 05, så får håpe de får orden på sakene denne gangen.

 

Står ingen ting noe steder at du er garantert 100% oppetid heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...