Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde noen problemer på Frostwhisper i natt. Kø for første gang på flere år. Over en time i kø, med 967 før meg. Tror ikke jeg har opplevd det siden 2006 / 2007. I tillegg var det litt frustrerende å skulle hearthe tilbake til garrison, bare for å oppdage at jeg forble på stedet jeg hearthet fra, og da jeg prøvde å fly dit, "landet" gryphonen noen hundre yards oppe i lufta over garrison, og gav meg beskjed om at jeg var mountet om jeg prøvde unstuck-knappen. Og så bare falt den gjennom lufta i et sekund før den var tilbake der den landet noen ganger før den "stabiliserte" seg der oppe. Logga av og på char igjen, og da fløy jeg gjennom jorda og ble stående fast i en stein utenfor garrison, nok en relog, og da kom jeg meg inn. Noen timer senere, skulle jeg tilbake til garrison for å plukke opp noen nye quester og kjøre i vei noen missions, og da var det på 'an igjen, bare at denne gangen gikk det ikke an å logge ut, og da ble det Alt F4 og overraskende kø. Kom inn, og "A character with that name already exists". Logga på en alt, og jovisst, main char var fortsatt online. De i guildet forsto nada. :p

 

Men det er nesten ikke annet å forvente, egentlig. Var jo titt og ofte slik i betaen, og også i WoW i 2005 og 2006, så jeg levla alts, og forlot PC-en litt til fordel for andre ting, kom inn igjen rundt ett, spilte videre i noen timer, og la meg før jobb. Hadde det ikke vært for 7 timer med søvn torsdag morgen / formiddag, og problemen i går kveld, kunne jeg lett vært 98, kanskje til og med 100, før jeg la meg, men c'est la vie.

Lenke til kommentar

Var det et stort DDoS-angrep så skjønner jeg godt hvorfor de sliter, og det forklarer vel køene også. Det er først og fremst køene jeg blir forbanna over :p

 

Men har fått spilt noen timer i dag, uten lag, og det er lenge siden det var så moro å spille WoW. Spesielt garrison opplegget er morsomt å holde på med. Men nå lagger det igjen, så håper ikke det blir uspillbart resten av dagen/kvelden.

Lenke til kommentar

 

Deres egen feil da som spiller på servere som hadde kø i 2006..

Valgte arathor jeg, har ikke lagga en gang siden 2006, uansett utgivelse.

Var først inn i portalen i tbc, så mange folk at man ikke kunne se seg selv, 0 lag.

 

 

Dette har jeg fryktelig vanskelig for å tro for å være helt ærlig. Blizzard har selv sagt at det er utfordringer med samtlige servere.

Nå har jeg over 1500 days played, var ikke noe texas med arathor ved oppstart av den nye utvidelsen.

Bare til å løpe inn i portalen og drepe det. 120FPS i swiftoppløsning.

Ikke fikk jeg DC heller eller så noen som ble det i chat.

Jeg har sett kø på serveren for 2-3 år siden en heg eller no

Endret av War
Lenke til kommentar

Dinget 100 etter ca 26 timer med lag, character not found, world server down og andre problemer. Talnivarr hadde sinnsykt mye problemer i forhold til Defias Brotherhood som noen kamerater spilte på. Selv om de hadde kø og jeg ikke, kom de fortere inn på serveren og i gang etter en kræsj. Fikk levlet fra den største lagen etter 4 den første natten, så slapp det værste av lag senere på dagen og mot midnatt i går.

 

Slik som det her var det hele tiden ved Garrison. Heldigvis fikk jeg rasket med meg nok XP potions før problemene ble for store(stort bilde).

 

http://i.imgur.com/kANVS4P.jpg

 

Veldig mange som har klaget, men selv klarer jeg ikke klage da en launch aldri vil gå smertefritt. Spesielt ikke når det er solgt godt over 1 million kopier av WoD.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Håper jeg kan få lagt inn noen timer med spilling i kveld/tidlig natt. Spilling uten massive problemer.

 

Det var veldig morsomt med garrison, selv om det var frustrerende hver gang jeg skulle inn, men det er ikke værre enn å gjøre noe annet ved siden av.

 

Regner med at det værste er over innen mandag. Jeg er imponert over de som er level 100 allerede. I går kveld var det 25 level 100-spillere pålogget på reserve-realmen min (medium pop), så det er tydelig at det er lettere å nå maxlevel fort nå enn det har vært ved tidligere expansions.

Lenke til kommentar

Tjente vel rundt 7-8k selv på lvl 90-100. Noe som satte meg på 31k gull. Så gikk det 5k gull rett ut til garrison blueprints.

 

Leveling går fort, og hadde det ikke hvert for så mange problemer det var kunne nok de fleste dinget 100 innen 15 timer. Veldig greit at de har kuttet ned på levle-tiden, men denne expansion kunne det godt tatt lengre tid da de har hvert flinke til å lage quests. Ble veldig skuffet over Spires of Arak og hvor rotete den sonen var, spesielt etter Gorgrond og Talador. Questingen i Nagrand føltes også rotete, men den sonen var veldig bra totalt sett.

 

Kan anbefale bruk av HandyNotes addonen sammen med treasure location. Skaffet veldig mye gear via dette, og epics ble gitt i hytt og gevær da man har en random sjanse for oppgradering. I Nagrand skaffet jeg meg rundt 20 ilvls med dette.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

I quest zones er det lagt ut tresures du kan plukke opp. Disse er per person så man trenker ikke sloss om de. De gir XP, rundt 10k, og loot. Loot er da enten tilfeldig, garrison resources, gull, gear eller andre ting. treasure location til HandyNotes viser alle treasure locations på kartet.

 

Ser ut som jeg har klart og bytte ut chesten min med en cloth chest under levelingen i går.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Den med lavest population blir vel Nordrassil for øyeblikket.

 

 

EDIT:

 

Ting har fungert fint for meg i hele dag så lenge jeg holder meg unna Garrison, men virker som når du er på Story del 5 av 6 i Frostfire Ridge så må du innom Garrison? Klarte etter hundre og førti logge inn, krasje, logge inn og endelig laste Garrison på et eller annet mirakuløst vis og fikk snakket med Durotan og få i gang den lille in-game story greia mellom han og Ga'nar, problemet er bare det at etter på så må du oppgradere til tier 2 Garrison og dette gikk helt fint men nå tror spillet at jeg har utvidet til tier 2, men jeg har fremdeles bare pashet til tier 1 så jeg får ikke snakket med de riktige personene osv for å komme meg noen vei.

 

Hadde lyst til å fullføre Frostfire Ridge, men tror nesten jeg bare må begynne på Gorgrond inntil videre..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...