RamGuy Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hm, ser ut som dere har vert veldig uheldige. Kompisen min på Kazzak spilte ganske smooth fra 00.00 til nå Er nok han som har vært heldig, det er et fåtall spillere som kom seg direkte inn før alt gikk til helvete og ettersom de klarte å zone inn til Draenor før ting gikk til helvete så har de fått spilt mer eller mindre uten belastning i nesten 2 timer før alle andre kom inn og skapte kaos og da har de fått phaset ut osv så de ikke har blitt direkte påvirket av kaoset. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Ting er utvilsomt helt på styr på Draenor og de fleste andre servere om du er såpass uheldig at du har i samme phase som 90% av alle andre, jeg får ikke phaset til garrison, jeg får ikke zonet for å gjøre dungeons, jeg får ikke gjort noe basically. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 3000 i kø ~ 90 min ... (tarren mill) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 2550 her på Twisting Nether. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Det verste med køen er jo at når du kommer inn etter 2-3 timer venting så er spillet fortsatt uspillbart. Hva er poenget liksom? Endret 13. november 2014 av Apox Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Holder på med update av spillet. Er error: BLZBNTAGT00000BC1 en vanlig feil idag? Når jeg trykker på errorlinken til forklaringen så kommer det vare opp ei wowside som sier at siden ikke finnes. Kjempegreier.. Endret 13. november 2014 av Nexusen Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Silvermoon her i hvertfall helt uspillbart, dessverre. Trodde at blizzard hadde lært litt etter 10 år etc. Men virker som de sliter enda..... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Svaret er vel at det er umulig med så stor spillerbase. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Tror nok ikke de hadde regnet med at det ville være så mange som kom tilbake nå, gamle guildet mitt på A.D. foreksempel er delvis tilbake, fra å være dødt i 2-3 år eller mer. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Uansett blir det nok en avveining de gjør om hvor mye penger de skal bruke på å få det til å være brukbart. Alle vet at om få dager vil alt være normalt igjen, og det å ha svidd av massevis av penger bare for at ting skal gå smooth de første dagene er antageligvis ikke verdt det. Lenke til kommentar
Wotan201 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Stuck on Establish your Garrison både på Silvermoon og på min alt på Dragonblight. Overhodet ingenting som fungere what so ever. Så jæææææævlig frustrerende. Fatter ikkje kordan noen kan spille smooth mens andre faktisk ikke kan gjøre en dritt! Og Blizzard er som alltid like flink å oppdatere oss på situasjonen. NOT! Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Folkens skal starte opp igjen med en boosta lvl 90 skal jg velge en low populated realm for å spille best uten problem? og! druid eller priest!? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Var nummer 4000-og-noe i kø i sted. Fuck that. Garrisons virker ikke som noe for meg i det hele tatt. Mulig å spille uten å bruke de? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Folkens skal starte opp igjen med en boosta lvl 90 skal jg velge en low populated realm for å spille best uten problem? og! druid eller priest!? Disse problemene eksisterer tydeligvis på samtlige servere, så du slipper nok ikke så lett unna Lenke til kommentar
UghUgh Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Ikke mye vits å spille på frostwhisper i hvert fall. Mye lag og et gameplay som akkurat nå består av å stå og vente på at mobs respawner. Kommer meg heller ikke inn i egen garrison, "instance not found" Får vel prøve på nytt i morgen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Jau jau, ventet 2 timer i queue, kom meg inn og DC, logget på og ja... back to 37xx in queue nei, tror jeg venter med questing for å si det på den måten. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Er ekstremt laggete og blir disconnected i ett sett. jaja venter til helgen med å spille Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Er det ikke flying mount i WoD? Og må man ha garrison? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Etter en fin natt frem til 0900, var dette en meget deprimerende dag... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Er det ikke flying mount i WoD? Og må man ha garrison? Er vel ikke flying før 100 tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå