brannmannsam Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Hvor går porten til høyre på bildet til? Har ikke lagt merke til den før. E:trøtt i dag gitt Endret 14. november 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 brannmannsam du er ikke Firemansam på Grim Batol? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hvor går porten til høyre på bildet til? Har ikke lagt merke til den før. E:trøtt i dag gitt 7282096[/snapback] Ingen steder, så vidt jeg vet. Er mulig å komme inn ved å klatre i fjellene og hoppe ned med en eller annen form for slow fall. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hva er det mages liker av stats utenom Intellect? Har alltid trodd det var Spirit, men i dag sa en fyr jeg kjenner at mages liker Stam bedre enn Spirit. Stemmer det? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hva er det mages liker av stats utenom Intellect? Har alltid trodd det var Spirit, men i dag sa en fyr jeg kjenner at mages liker Stam bedre enn Spirit. Stemmer det? 7285237[/snapback] ja det kan nok stemme Stamina=HP Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Hva er det mages liker av stats utenom Intellect? Har alltid trodd det var Spirit, men i dag sa en fyr jeg kjenner at mages liker Stam bedre enn Spirit. Stemmer det? 7285237[/snapback] Intellect og stamina ja. Spirit skader jo ikke, men langt fra noe man bør prioritere. Edit:Leif Endret 14. november 2006 av Lofnes Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hva er det mages liker av stats utenom Intellect? Har alltid trodd det var Spirit, men i dag sa en fyr jeg kjenner at mages liker Stam bedre enn Spirit. Stemmer det? 7285237[/snapback] Intellect og stamina ja. Spirit skader jo ikke, men langt fra noe man bør prioritere. Edit:Leif 7285340[/snapback] Men hvorfor i alle dager sier WoW-boken at mages liker int og spirit da? Og hvorfor liker Priests spirit? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hva er det mages liker av stats utenom Intellect? Har alltid trodd det var Spirit, men i dag sa en fyr jeg kjenner at mages liker Stam bedre enn Spirit. Stemmer det? 7285237[/snapback] Intellect og stamina ja. Spirit skader jo ikke, men langt fra noe man bør prioritere. Edit:Leif 7285340[/snapback] Men hvorfor i alle dager sier WoW-boken at mages liker int og spirit da? Og hvorfor liker Priests spirit? 7285348[/snapback] Nå lo jeg litt.. Spirit er ganske så viktig for både priests og mages. Mages har 30% manareg while casting med Mage Armor, som gir mer mana med mer spirit. Priests har 15% og 15% fra noe armor deler. Priests får også om de speccer for det, mer damage og healing med spirit. 30 holy er det ikke? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Hva er det mages liker av stats utenom Intellect? Har alltid trodd det var Spirit, men i dag sa en fyr jeg kjenner at mages liker Stam bedre enn Spirit. Stemmer det? 7285237[/snapback] Intellect og stamina ja. Spirit skader jo ikke, men langt fra noe man bør prioritere. Edit:Leif 7285340[/snapback] Men hvorfor i alle dager sier WoW-boken at mages liker int og spirit da? Og hvorfor liker Priests spirit? 7285348[/snapback] Spirit gir hurtigere regen, dvs mer mana over tid. For en mage er ikke mana over tid et problem siden de har evocation og ruby/citrine. Dette har ikke priest, og må derfor satse mer på intellect og spirit for å kunne holde ut lengst mulig på en boss f. eks. Edit: Glemte og nevne mage armor som gir 30% regen, og hvis man speccer noen poeng ned i arcane, får man også 15% ekstra. Endret 14. november 2006 av Lofnes Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hva er det mages liker av stats utenom Intellect? Har alltid trodd det var Spirit, men i dag sa en fyr jeg kjenner at mages liker Stam bedre enn Spirit. Stemmer det? 7285237[/snapback] Intellect og stamina ja. Spirit skader jo ikke, men langt fra noe man bør prioritere. Edit:Leif 7285340[/snapback] Men hvorfor i alle dager sier WoW-boken at mages liker int og spirit da? Og hvorfor liker Priests spirit? 7285348[/snapback] Nå lo jeg litt.. Spirit er ganske så viktig for både priests og mages. Mages har 30% manareg while casting med Mage Armor, som gir mer mana med mer spirit. Priests har 15% og 15% fra noe armor deler. Priests får også om de speccer for det, mer damage og healing med spirit. 30 holy er det ikke? 7285383[/snapback] Er det meg du ler av? ^^ Så du mener at Spirit er viktegere enn Stam for mages? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Er det virkelig tvil? Verken intellect, spirit eller stamina er den beste staten for mage, spelldamage slår alt. Skader jo ikke å ha stamina/mp5/spirit (in that order), men spelldamage er førsteprioritet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nei nei nei. Dere har jo helt glemt agility! Da critter du mer! (en kamerat som trodde det når han spilte mage...) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Er det virkelig tvil? Verken intellect, spirit eller stamina er den beste staten for mage, spelldamage slår alt. Skader jo ikke å ha stamina/mp5/spirit (in that order), men spelldamage er førsteprioritet 7285563[/snapback] Ja såklart, men tror det bare var snakk om "vanlig" stats (sta/int/spi/str/agi). Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg vil definitivt kalle spelldamage en vanlig stat, selv om den ikke vises på character info uten addons. Når du skaffer deg gear må du velge hvilke stats du helst vil ha, f.eks. om du vil ha mer spelldamage eller mer stamina. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Akkurat kommet hjem fra jobb, skal logge på wow, men det er jo stengt pga maintenance! DOH! Pluss at boulderfist er stengt til 17:00! ARGh. Jaja, får spille litt bf da! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Og jeg som skulle komplettere tier2 i dag, men neida. Grim Batol er nede til i morgen. Fordelen er en mindre wipekveld i Naxx denne uka. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Endgame World of Warcraft Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Endgame World of Warcraft 7289536[/snapback] Ha ha. Den var bra Skal vel til Hinterlands og eastern plaugelands for å grinde til 52 snart. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Noen plasser å queste i level 51? Har hatt mye problemer med å finne quester. Tenker at jeg gjør meg ferdig i hinterlands for å bli 52 å så begynne ST spam Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Akkurat kommet hjem fra jobb, skal logge på wow, men det er jo stengt pga maintenance! DOH!Pluss at boulderfist er stengt til 17:00! ARGh. Jaja, får spille litt bf da! 7288161[/snapback] Hva heter du på Bloodfeather og på Boulderfist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå