Edmund Blackadder Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg vurderte å kjøpe WoW, men fant ut at jeg ikke likte idèen om ladekort på et spill jeg allerede har kjøpt. Synes dette er skikkelig teit selv om det er et kjempespill! Slik er det bare. MMO er ikke gratis å drive. hva med guildwars? Det er gratis. Spiller noen Horde på Deathwing? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg vurderte å kjøpe WoW, men fant ut at jeg ikke likte idèen om ladekort på et spill jeg allerede har kjøpt. Synes dette er skikkelig teit selv om det er et kjempespill! Slik er det bare. MMO er ikke gratis å drive. hva med guildwars? Det er gratis. Spiller noen Horde på Deathwing? Guildwars skal visstnok være mye billigere i drift enn WoW. GW er også hakket mindre. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Guildwars er et leke-MMORPG. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg vurderte å kjøpe WoW, men fant ut at jeg ikke likte idèen om ladekort på et spill jeg allerede har kjøpt. Synes dette er skikkelig teit selv om det er et kjempespill! Slik er det bare. MMO er ikke gratis å drive. hva med guildwars? Det er gratis. Spiller noen Horde på Deathwing? Guildwars skal visstnok være mye billigere i drift enn WoW. GW er også hakket mindre. gah gah gah. Guild Wars er et CORPG. Grunne til at det er billigere er enkelt, kun i byene er alle på samme sted. Pluss at PvE området er betraktelig mindre, men PvPen er mye bedre enn WoW. (rent subjektvit altså). Men uansett, det har rent lite emd denne tråden å gjøre, så jeg stikker før jeg får warn.. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Vurderer nå kollektivt selvmord (i wow altså) med en kompis. Selge alt vi har også hoppe nakne ned fra IF, for deretter slette konto. Men jeg er spent på hva livet etter wow har å by på, muligens Tv'n blir slått på. Kanskje man blir ilag med X'n igjen? hvem vet... Evt bare freeze accounten? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Vurderer nå kollektivt selvmord (i wow altså) med en kompis. Selge alt vi har også hoppe nakne ned fra IF, for deretter slette konto. Men jeg er spent på hva livet etter wow har å by på, muligens Tv'n blir slått på. Kanskje man blir ilag med X'n igjen? hvem vet... Evt bare freeze accounten? Nei her skal det ikke være noen vei tilbake. 2 ganger har jeg falt tilbake, dette blir siste gang! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Må vel bare cansle accounten da Lykke til, du kommer til og angre! Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg vurderte å kjøpe WoW, men fant ut at jeg ikke likte idèen om ladekort på et spill jeg allerede har kjøpt. Synes dette er skikkelig teit selv om det er et kjempespill! Slik er det bare. MMO er ikke gratis å drive. hva med guildwars? Det er gratis. Spiller noen Horde på Deathwing? Jeg spiller som alliance på Deathwing. Sirhaavard, lvl 60 rogue, Decimation Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg er å alliance på deathwing, Hadir 26 rogue, alt´n min Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Må vel bare cansle accounten da Lykke til, du kommer til og angre! jeg vet, men trenger fritid. Dagene går slik jobb-wow-sove-trene-wow-sove Noe må jeg kutte ut, å da ryker wow. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Må vel bare cansle accounten da Lykke til, du kommer til og angre! jeg vet, men trenger fritid. Dagene går slik jobb-wow-sove-trene-wow-sove Noe må jeg kutte ut, å da ryker wow. Neineinei, må kutte ut sove og trene :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Må vel bare cansle accounten da Lykke til, du kommer til og angre! jeg vet, men trenger fritid. Dagene går slik jobb-wow-sove-trene-wow-sove Noe må jeg kutte ut, å da ryker wow. Neineinei, må kutte ut sove og trene :!: Nei de skal byttes ut med drikking og good ol lovin... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Haha, helt fantastisk. Jeg kjøpte en ny Axe of the deep woods av en fyr for 280g, la den på AH og nå har den 350g bid. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Ja, så det der herr money bag. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 *Klappe på den nye arcane crystalen sin* Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 ok, orker ikke lete gjenom hele tråden og de andre.. så er det noen som gidder og gi meg en link med et program som kan vise wow screenshots? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Faen.. Nå hadde jeg liksom "bestemt" meg for priest, så skulle jeg prøve warrior. Nå sitter jeg i saksa igjen. Priest eller warrior? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 ok, orker ikke lete gjenom hele tråden og de andre.. så er det noen som gidder og gi meg en link med et program som kan vise wow screenshots? http://www.gimp.org/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Og da var enda en ny Axe of the deep woods kjøpt inn.. får se om noen vil ha den for 375/450g. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Og da var enda en ny Axe of the deep woods kjøpt inn.. får se om noen vil ha den for 375/450g. Snik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå