.V. Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Så noe på wowforumet (EU) at de har problemer med alle serverene og "are working to resolve this issue". Kan virke som de har klart just det, har ihvertfall ikke merket noe de siste timene. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 kor mykje kan eg få for Plans: Golden Scale Shoulders ?? Spiller på sylvanas Omtrent ingenting, tenker jeg. fikk litt meir enn ingenting, fekk 10 gull og 46 sølv Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noen som har en idé om hvor en level 32 rogue kan queste litt? Holder på i Shimmering Flats nå... Og der ble jeg faenmeg tatt av en Orc Shaman igår. Drittsekken gikk på meg mens jeg skreiv på msn,og jeg fikk han ned til 2% liv, etter at han hadde tatt ca 50% av meg når jeg skreiv. Jævlig irriterende! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg kan ikke se HP`n til folk etc. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Hadde vært gøy å se mye hp bosser i MC har.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noen som har en idé om hvor en level 32 rogue kan queste litt? Holder på i Shimmering Flats nå... Shimmering flats er ganske greit område, ganske tettpakket med quests og ting å drepe. Ellers er det litt snadder i Arathi highlands, masse lvl30-35 squishies (edderkopper og raptorer). Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noen som har en idé om hvor en level 32 rogue kan queste litt? Holder på i Shimmering Flats nå... Og der ble jeg faenmeg tatt av en Orc Shaman igår. Drittsekken gikk på meg mens jeg skreiv på msn,og jeg fikk han ned til 2% liv, etter at han hadde tatt ca 50% av meg når jeg skreiv. Jævlig irriterende! Startquestene i STV ved Nesingwary`s Ex. der en skal drepe tigere, pantere og raptors Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nærmest håpløst å queste i STV hvis du spiller på PvP server. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 .. med mindre man har en vennlig lvl60 pally som lusker bak et tre og passer på. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Eller har en full gruppe, som funker veldig fint. Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noen som har en idé om hvor en level 32 rogue kan queste litt? Holder på i Shimmering Flats nå... Og der ble jeg faenmeg tatt av en Orc Shaman igår. Drittsekken gikk på meg mens jeg skreiv på msn,og jeg fikk han ned til 2% liv, etter at han hadde tatt ca 50% av meg når jeg skreiv. Jævlig irriterende! Grinde! For å underhalde deg sjølv kan du prøve å slå xp/t rekordane dine Eg anbefalar harpies i grotta i thousand needles. Er ei kiste som spawner der og! 17-18k xp/t anbefalt lvl 30-40. Ganking er morosamt det, spess når du er afk og folk roller om å drepe deg. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noen som har en idé om hvor en level 32 rogue kan queste litt? Holder på i Shimmering Flats nå... Og der ble jeg faenmeg tatt av en Orc Shaman igår. Drittsekken gikk på meg mens jeg skreiv på msn,og jeg fikk han ned til 2% liv, etter at han hadde tatt ca 50% av meg når jeg skreiv. Jævlig irriterende! Må være koselig å spille alliance. Alltid like kjekt å åpne wow etter å ha vært afk en stund og se en paldin stå og slå fortvilt på deg. For så å ta en /rofl, heale seg og stikke. In that order. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Eg anbefalar harpies i grotta i thousand needles. Er ei kiste som spawner der og! 17-18k xp/t anbefalt lvl 30-40. Stemmer, stemmer. Squishies der også. For øvrig er det en finfin guide her. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg fikk kjøpt meg Warlords Deck for 300g nå nettopp, lurer på om jeg skal beholde deg og skaffe meg trinkletet, eller selge videre for mer (?). Funker Darkmoon Card: Heroism bra for rogues? Anbefaler denne, har den selv. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Skal prøve og betale for en ny måned med visa, men når jeg ser på kortet mitt er det ikke noen punktum bak kortnummeret der det står ett nummer på ett par tal, det nummeret trenger man jo som sånn verification code. Står det nummeret en annen plass på kortet eller noe slikt? Er visa elektron, og det skal vel egentlig ikke gå etter det jeg har hørt.... Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Er visa elektron, og det skal vel egentlig ikke gå etter det jeg har hørt.... Du har hørt riktig. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 For at Zul Farrak skal fungere finfint, hvilken level er da best for partyet? Snitt? Classes? Lvl 60 warrior/lvl 40 priest ftw (høres teit ut, men jeg må hjelpe dama mi) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 kor mykje kan eg få for Plans: Golden Scale Shoulders ?? Spiller på sylvanas Omtrent ingenting, tenker jeg. fikk litt meir enn ingenting, fekk 10 gull og 46 sølv Så mykje for det der? Eg har sjølv betalt om lag 40s for Plans: Green Iron Shoulders, over 10g for ei slik oppskrift er galskap. Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 kor mykje kan eg få for Plans: Golden Scale Shoulders ?? Spiller på sylvanas Omtrent ingenting, tenker jeg. fikk litt meir enn ingenting, fekk 10 gull og 46 sølv Så mykje for det der? Eg har sjølv betalt om lag 40s for Plans: Green Iron Shoulders, over 10g for ei slik oppskrift er galskap. Du har lagt merke til at det ikke er samme Plans? Dessuten er Golden Scale Shoulders blue item. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 kor mykje kan eg få for Plans: Golden Scale Shoulders ?? Spiller på sylvanas Omtrent ingenting, tenker jeg. fikk litt meir enn ingenting, fekk 10 gull og 46 sølv Så mykje for det der? Eg har sjølv betalt om lag 40s for Plans: Green Iron Shoulders, over 10g for ei slik oppskrift er galskap. Du har lagt merke til at det ikke er samme Plans? Dessuten er Golden Scale Shoulders blue item. trur nok at det er det som gjorde det + at det var den einaste plans til det itemet på AH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå