Skurupu Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Dere vet vel at dere ikke får sittet oppe og gamet uansett, dere blir sittende i 3-timer lang kø og oppleve utallige login server kræsj og problemer, og ønske at dere hadde bare sovet likevel. Jeg har alltid ventet til et par dager etter release av expansion. De to siste ekspansjonene har startet knirkefritt. I hvert fall for meg. Logget inn fem minutter over midnatt, og alt har fungert utmerket hele natten. WotLK fungerte også sånn halvveis, hadde bare trøbbel de første 2 timene. TBC var dog veldig kaotisk. Dette blir den første WoW-ekspansjonen hvor jeg ikke spiller fra launch. Litt trist. Kommer vell tilbake en eller annen gang. 1 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 25/25 daylis done. 200k gold. Jeg er klar Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Regner med å ta meg fri fredag for å spille litt på formiddagen, og så vente til søndag før jeg starter aktivt. Mandag ettermiddag, hele tirsdag, onsdag ettermiddag, hele torsdag, burde være hundre innen fredag, og klar for MC. e: Vent, er det natt til i morgen det er release? Trodde det var natt til fredag … Endret 12. november 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 00:01 i Natt skal det være mulig i teorien for oss i Europa. US er faktisk litt senere. http://www.mmo-champion.com/content/ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hvis dere har lyst til å slå ihjel til anbefaler jeg å se dokumentaren Looking for Group. Ligger på YouTube blant annet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 00:01 i Natt skal det være mulig i teorien for oss i Europa. US er faktisk litt senere. http://www.mmo-champion.com/content/ Jaså, da vurderer jeg å jobbe fredag i stedet. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hmm, har ventet over 1 år på time hos hodepinespesialist, og den er naturligvis 12:00 på torsdag.. Blir vel spilling fra 00:01 til 02:00 ca også blir det mer spilling utover torsdagen. Har heldigvis fri fredag og hele neste uke, men er alltid morsomt å få med seg startkaoset. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) The Dark Portal syv timer og 17 minutter før den åpner. Det begynner allerede å samles endel folk. Realm: Grim Batol. edit; glemte jo rent å legge ved bildet... Endret 12. november 2014 av kimbert007 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hmm, madammen så det var tilbud på Grandiosa og kjøpte inn en bunke. Hun kjenner meg tydeligvis alt for godt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 40kr for Rustica på Rema + 70kr for en 10pak cola 0.33. Bra timing med lønning idag og. Har tatt meg en hvil siden jeg kom hjem fra jobb kl2, kompis kommer å henter meg i 7-8 tiden. Er sjeleglad for at jeg har fri imorgen. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Så er det oss som skal på jobb i morgen kl 08:00... :-) Ser ut som Twisting Nether er klar. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Rett og slett et fantastisk syn Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det å se så mange samles foran portalen gir flashbacks til TBC-launch. Good ol' memories. Lenke til kommentar
Wotan201 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Tenkte rett og slett å ta en character transfer til en lite befolket server. Silvermoon er jo reine galskapen! Noen lavt befolkede servere noen av dere spiller på eller kan anbefale? Takker for svar og kos dere med WoD Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Vært borte ifra WoW i så lang tid nå...men nå kjenner jeg suget. Faaaaaaen!!! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Er det noe mer quester bortsett fra den chainen i blasted lands før det åpner klokka 00.00? Edit: Nok folk på Sylvanas også. Endret 12. november 2014 av Hansoen Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Ser ut som lite folk contra tidligere =) Husker gode gamle dager da serverne crasha ved åpning av dark portal og Ahn'Qiraj Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Ser ut som lite folk contra tidligere =) Husker gode gamle dager da serverne crasha ved åpning av dark portal og Ahn'Qiraj Det er flere aktive spillere nå enn den gang, men spredt over flere realms. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Er det noe mer quester bortsett fra den chainen i blasted lands før det åpner klokka 00.00? Edit: Nok folk på Sylvanas også. Hmm, så Blasted Lands er faction only i kveld? Byttet til Horde på Sylvanas i går kveld, og er kun 20-30 hordies foran portalen. Ikke en eneste Alliance, det er jo litt trist da. Slike kvelder pleier jo å være hyggelig å samles. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Er det noe mer quester bortsett fra den chainen i blasted lands før det åpner klokka 00.00? Edit: Nok folk på Sylvanas også. Hmm, så Blasted Lands er faction only i kveld? Byttet til Horde på Sylvanas i går kveld, og er kun 20-30 hordies foran portalen. Ikke en eneste Alliance, det er jo litt trist da. Slike kvelder pleier jo å være hyggelig å samles. Er nok 3 ganger så mange der, kan ikke flesteparten på flying og de som er på bakken. Hadde vel blitt kaos med alle på en plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå