Tåkefyrste Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Alle expansions sålangt er lansert ved midnatt på lanseringsdagen. Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Noen som har erfaring med g2a.com her? Kjøpte wod der. Stod det kostet rundt 250kr, men når jeg sjekket nettbanken hadde jeg blitt trukket 350 kr :s Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg kjøpte MoP og Diablo 3 derfra. Mye billigere enn Blizzstore. Erfarte heldigvis ikke det samme som deg, trudde de var til å stole på. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Har bare god erfaring med G2A.com, er du sikker på at det du la i handlekurven faktisk kostet 250 kr? De legger jo automatisk på noe G2A Shield greier som koster noen kroner, og de selger ofte "via, via" så noen ganger så må du velge hvem du ønsker å kjøpe ifra og prisene vil variere. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hvordan blir proffessions å fungere i Wod? Noe nytt der? Hva blir level cap på det.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Noen som har erfaring med g2a.com her? Kjøpte wod der. Stod det kostet rundt 250kr, men når jeg sjekket nettbanken hadde jeg blitt trukket 350 kr :s kjøpte meg windows 8.1 pro fra g2a.com for en tid siden, og er meget godt fornøyd, fikk key etter 5 min. At jeg betalte 90kr i steden for 1300kr skal man heller ikke klage på. Endret 10. november 2014 av Apox Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Oppdaget i dag at jeg tydeligvis Warlords of Draenor digitalt i et svakt øyeblikk. Husker ikke helt når det var, men jeg husker at jeg brukte level 90-boosten for å slippe å levle en alt fra 60-90... Hadde ikke egentlig planlagt å spille WoW igjen, men ble litt giret av BlizzCon. Får si meg ferdig med Destiny og gi det et forsøk på torsdag. Driver og reinstallerer nå, må få orden i sysakene før torsdag. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Director Uwe Boll contacted Blizzard about directing the film, but Blizzard refused. As quoted by MTV news Uwe Boll stated: "I got in contact with Paul Sams of Blizzard, and he said, 'We will not sell the movie rights, not to you... especially not to you. Because it's such a big online game success, maybe a bad movie would destroy that ongoing income, what the company has with it." Takk gud for det der 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Beste jeg har lest. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Director Uwe Boll contacted Blizzard about directing the film, but Blizzard refused. As quoted by MTV news Uwe Boll stated: "I got in contact with Paul Sams of Blizzard, and he said, 'We will not sell the movie rights, not to you... especially not to you. Because it's such a big online game success, maybe a bad movie would destroy that ongoing income, what the company has with it." Takk gud for det der Det er fra 2008 da Lenke til kommentar
carzas Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Alt for lite hype her til å være dagen før ny expansion! Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Noen som kan tipse meg om den billigste WOD å oppdrive? Så på g2a.com og det ble jo 350 kr. Da er det like greit å handle fra battlenet.Trenger ikke noe boks greier, kun CD-key. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Omg omg... wod snaaaart!! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Klarte ikke å få tatt meg fri på torsdag ;_; Blir mye red bull og kaffe på jobb tenker jeg 1 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Vet dere om noen kjendiser/semikjendiser i Norge som åpent har sagt de spiller/har spilt WoW? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Vet dere om noen kjendiser/semikjendiser i Norge som åpent har sagt de spiller/har spilt WoW? Litj-Ivers sa vel i '07 eller noe at han spilte WoW. Lader opp med World of Warcraft Og så har vi jo... Breivik. Endret 12. november 2014 av Dysfunctional 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Der var character transfer complete, oppgradert kontoen til WOD, og playtime lagt til etter lang tids pause! Håper denne expansionen fører WOW tilbake mot gamle høyder som vanilla og TBC Sylvanas og ally, er server og faction hvis noen vil joine meg og en kompis Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Huff, ja, nå braker det løs igjen. Skulle gjerne sittet oppe i hele natt og gamet, men har noe undervisning jeg bare MÅ på både på torsdag og fredag. Æsj. Har fortsatt ikke bestemt meg for hvilken character jeg skal gå for... Har alt for mange å velge mellom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Dere vet vel at dere ikke får sittet oppe og gamet uansett, dere blir sittende i 3-timer lang kø og oppleve utallige login server kræsj og problemer, og ønske at dere hadde bare sovet likevel. Jeg har alltid ventet til et par dager etter release av expansion. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Er det noen som vet hvor lenge launch-eventen vil vare? Det er vel ikke bare én dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå