Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, har prøvd det tidigere, men den fløy ikke over der.

Ser det er flere måter å komme dit på. Skal prøve en annen metode nå. Teit at de fjerner questlinja man må ta for å få cloak. Hadde tenkt å gjøre det, men har ikke hatt tid. Jaja, kan man ikke ha alt her i verden. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Klokken 9 om morgenen, Torsdag (norsk tid) i følge en blå post på /r/wow på reddit.

Orker ikke finne den frem nå

Reddit... lol.

Med andre ord, midnatt her i landet.

Edit: Klart, den posten du har lest er mest antageligvis for amerikanere og ikke europeere.

Endret av Kverulantus
Lenke til kommentar

Tidligere har det gått an å komme opp på det fjellet man må ha cloak for å komme til på Timeless Isle ved å fly opp når du kommer utenfor sona (der du får Fatigue), så fly innover til mounten forsvinner, for så å falle sånn at man lander på fjellet. Ikke akkurat der man lander med cloaken, men utenfor der.

Prøvde det i går, men istedenfor å bli til ghost der oppe slik som tidligere, ble jeg teleportert ned til gravplassen nedenfor fjellet og resset etter 2 sekunder. Er dette noe de har laget til for at folk ikke skal komme seg opp der lenger? Eneste grunnen til at jeg prøvde det var at jeg mangler én type mob for å få en achievement. Det er litt irriterende. :p Prøvde så med en cloak som reduserer fall damage, men da gikk jeg for langt og blir teleportert ned igjen.

Er det ikke mulig å komme seg opp der lenger uten å ha legendary cloaken?

Bruk den statuen som er rett ved brua der Cinderfall spawner. Den som kaster deg opp i lufta for a loote chests. Istedetfor å fly rundt og åpne dem så bare glider du mot brua. Det er sånn jeg alltid har kommet meg over (har ikke cloak jeg heller).

NB! Kan ikke brukes dersom du allerede har loota dem kistene i lufta den uka.

Lenke til kommentar

Klokken 9 om morgenen, Torsdag (norsk tid) i følge en blå post på /r/wow på reddit.

Orker ikke finne den frem nå

Reddit... lol.

Med andre ord, midnatt her i landet.

Edit: Klart, den posten du har lest er mest antageligvis for amerikanere og ikke europeere.

Hm, mulig. De sa det var midnatt PST, som tilsvarer 9am her i Norge. Trodde det var global release samtidig, men er tydeligvis basert på tidssoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...