RamGuy Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Det er vel bare å angripe en albatross på øya, som plukker deg opp også dreper du den når du er over fjellet? Er denne metoden jeg alltid har brukt, har aldri hørt om din metode Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hm, har prøvd det tidigere, men den fløy ikke over der. Ser det er flere måter å komme dit på. Skal prøve en annen metode nå. Teit at de fjerner questlinja man må ta for å få cloak. Hadde tenkt å gjøre det, men har ikke hatt tid. Jaja, kan man ikke ha alt her i verden. 1 Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Takker for svar angående Valithria Dreamwalker. Hun er jo lett å heale opp på normal, men heroics blir jo noe annet...blir spennende. :-) Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Kommet en dokumentar som kan være verd å få med seg skal se samtidig som jeg knasker frokost. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Er tydelig at wow har blitt litt populært igjen, 15min vente på server her nå. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Er tydelig at wow har blitt litt populært igjen, 15min vente på server her nå. Det har aldri vært upopulært, men jeg skjønner jo hva du mener. Det er vel en midlertidig økning, som det er hver eneste gang en expansion kommer. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Herregud hvor man gleder seg til WoD:p lurer på om start zonen innenfor portalen er kjeeedelige hellfire penisula?:/ Lenke til kommentar
War Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Kjedelig? Du sto vel å gleda deg til å komme inn som lvl 60 for noen år siden. Da var det kult. Hva skjedde? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Slik jeg har forstått det er Frostfire Ridge startsonen til Horde og Shadowmoon Valley startsonen til Alliance. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Jooda er jo det... men er det hellfire.vi kommer inn i nå også? Sikkert litt endret:) gleede meg joo:) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Når nøyaktig er det WoD går live? Datoen er jo 13. November, altså nå på torsdag. Noen som vet eksakt tidspunkt? Er det natt til fredag? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Tipper det går live 00:01 natt til torsdag 13. november, noe annet vil overraske meg. Men veldig dårlig at det ikke foreligger noe som helst konkret informasjon rundt dette enda. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg har bare hørt "Jeg tror..." og "Jeg tipper..." men finner ikke noen konkret informasjon. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Klokken 9 om morgenen, Torsdag (norsk tid) i følge en blå post på /r/wow på reddit. Orker ikke finne den frem nå Endret 9. november 2014 av Error Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 http://www.timeanddate.com/countdown/to?p0=195&iso=20141113T00&year=2014&month=11&day=13&hour=0&min=0&sec=0&msg=Warlords%20of%20Draenor%20EU Sånn, sett det som startside Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Klokken 9 om morgenen, Torsdag (norsk tid) i følge en blå post på /r/wow på reddit. Orker ikke finne den frem nå Reddit... lol. Med andre ord, midnatt her i landet. Edit: Klart, den posten du har lest er mest antageligvis for amerikanere og ikke europeere. Endret 10. november 2014 av Kverulantus Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Fra et proffession ståsted, hvilke mats vil det være fornuftig å evt. farme før WOD? Har alle proffs i spillet på div chars, og funderer hvilke mats det evt. vil være fornuftig å farme. Eller er det bare å sørge for å ha mest mulig gull.. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Tidligere har det gått an å komme opp på det fjellet man må ha cloak for å komme til på Timeless Isle ved å fly opp når du kommer utenfor sona (der du får Fatigue), så fly innover til mounten forsvinner, for så å falle sånn at man lander på fjellet. Ikke akkurat der man lander med cloaken, men utenfor der. Prøvde det i går, men istedenfor å bli til ghost der oppe slik som tidligere, ble jeg teleportert ned til gravplassen nedenfor fjellet og resset etter 2 sekunder. Er dette noe de har laget til for at folk ikke skal komme seg opp der lenger? Eneste grunnen til at jeg prøvde det var at jeg mangler én type mob for å få en achievement. Det er litt irriterende. Prøvde så med en cloak som reduserer fall damage, men da gikk jeg for langt og blir teleportert ned igjen. Er det ikke mulig å komme seg opp der lenger uten å ha legendary cloaken? Bruk den statuen som er rett ved brua der Cinderfall spawner. Den som kaster deg opp i lufta for a loote chests. Istedetfor å fly rundt og åpne dem så bare glider du mot brua. Det er sånn jeg alltid har kommet meg over (har ikke cloak jeg heller). NB! Kan ikke brukes dersom du allerede har loota dem kistene i lufta den uka. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg kjøpte Golden Glider og svevet over broren, ned til skråningen rett foran der og klatret opp. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Klokken 9 om morgenen, Torsdag (norsk tid) i følge en blå post på /r/wow på reddit. Orker ikke finne den frem nå Reddit... lol. Med andre ord, midnatt her i landet. Edit: Klart, den posten du har lest er mest antageligvis for amerikanere og ikke europeere. Hm, mulig. De sa det var midnatt PST, som tilsvarer 9am her i Norge. Trodde det var global release samtidig, men er tydeligvis basert på tidssoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå