Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare meg hvordan jeg soloer denne achievementen som shadow priest: Been waiting a long time for this (10-man) ?

Jeg ser ikke denne debuffen noe sted. Skal jeg drepe de ghoulsene LK summoner eller er det de det må bli mange av? Ser som sagt ikke noen stacks av noe noe sted... :hmm:

EDIT: Ser ut som det trengs en pet-class, får prøve med warlocken. :)

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvordan jeg soloer denne achievementen som shadow priest: Been waiting a long time for this (10-man) ?

Jeg ser ikke denne debuffen noe sted. Skal jeg drepe de ghoulsene LK summoner eller er det de det må bli mange av? Ser som sagt ikke noen stacks av noe noe sted... :hmm:

EDIT: Ser ut som det trengs en pet-class, får prøve med warlocken. :)

Prøvde med warlocken, men her er det nok endel jeg ikke har skjønt. Kan noen som har gjort Glory of the Icecrown Raider (10-man) forklare meg hvordan jeg skal gjøre fighten med LK for å få denne achievementen? Jeg har sett litt på youtube, men får ikke med meg hvordan mekanikken er.. :blush: (den er det eneste jeg mangler for å få mount, samt rescue Valithria Dreamwalker som jeg av en eller annen grunn ikke fikk godkjent i går (tror jeg veit hvorfor))

EDIT igjen: Gikk veldig lett med hunter. Så da er det bare healinga igjen. :)

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Merker meg at det ikke har blitt vist frem noe som helst rundt "The Eye of Azshara" på Blizzcon, så muligheten for at det er en trademark for neste utvidelse som da ikke blir vist frem før neste år er så absolutt tilstede. De har neppe tatt trademark for moroskyld, og den ble jo tatt samtidig som trademark av "Overwatch" så det er jo temmelig sikkert at det er legitimt og ifra Blizzard.

Lenke til kommentar

Merker meg at det ikke har blitt vist frem noe som helst rundt "The Eye of Azshara" på Blizzcon, så muligheten for at det er en trademark for neste utvidelse som da ikke blir vist frem før neste år er så absolutt tilstede. De har neppe tatt trademark for moroskyld, og den ble jo tatt samtidig som trademark av "Overwatch" så det er jo temmelig sikkert at det er legitimt og ifra Blizzard.

Er jo fortsatt mange timer igjen med Blizzcon igjen og når de avslører nye expansions pleier de å vente til slutten.

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Jeg driver å maser med Glory of the Icecrown raider 10-man for å få mount. Nå har jeg bare en achievement igjen, en som i grunn skal være enkel, nemlig Heroic: The Frostwing Halls (10 player).

Jeg vil nå bare forsikre meg: Sist fikk jeg ikke denne achievementen, men jeg tror grunnen var at jeg skippet Valithria Dreamwalker første gang jeg var hos henne (siden jeg gikk som warlock), drepte SIndragosa og SÅ gikk tilbake å frigjorde Valithria Dreamwalker sammen med en huntervenn jeg fikk med meg. Dersom jeg neste lockout går med en Shadowpriest, slik at jeg kan heale Valithria Dreamwalker selv (og jeg behøver vel ikke bruke portalene heller går jeg ut i fra, healer henne vel opp før de spawner), og deretter tar Sindragosa, da bør jeg vel få achievementen? For det er ikke noe mer jeg skal gjøre med/mot Valithria etter å ha healet henne opp? Hun er "rescued" da?

Håper på svar så jeg ikke bruker opp enda en lockout! :)

Lenke til kommentar

Tidligere har det gått an å komme opp på det fjellet man må ha cloak for å komme til på Timeless Isle ved å fly opp når du kommer utenfor sona (der du får Fatigue), så fly innover til mounten forsvinner, for så å falle sånn at man lander på fjellet. Ikke akkurat der man lander med cloaken, men utenfor der.

Prøvde det i går, men istedenfor å bli til ghost der oppe slik som tidligere, ble jeg teleportert ned til gravplassen nedenfor fjellet og resset etter 2 sekunder. Er dette noe de har laget til for at folk ikke skal komme seg opp der lenger? Eneste grunnen til at jeg prøvde det var at jeg mangler én type mob for å få en achievement. Det er litt irriterende. :p Prøvde så med en cloak som reduserer fall damage, men da gikk jeg for langt og blir teleportert ned igjen.

Er det ikke mulig å komme seg opp der lenger uten å ha legendary cloaken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...