Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt som skjer på Draenor er før Ner'Zul ødelagte Draenor som gjer alt dette i ei alternativ tidslinje. Og faktum er faktisk at me veit ikkje kva blizzard har planar om i framtiden. Di har plass til mykje rart i Caverns of Time.

Draenor ble vel heller ødelagt over tid. Men det var jo Ner'Zul som i god tro trodde at han med Kil'Jaeden (eller var det Archimonde?) sin hjelp kunne gjøre godt, de ble jo lurt.

"Jeg tror ikke vi noen gang kommer tilbake til denne tidssonen vi er i nå. Mistenker vi fortsetter i neste exp "WoD" sin tidssone."

Feil feil feil.. La mæ bare klargjøre et par ting, Draenor er et alternativt univers (et univers der Grom ikke fikk Garrosh og Gul'Dan prøver å få Orcene til å drikke demon blood ikke Ner'Zhul). The Black Prince får Garrosh til dette universet for å prøve å få orcene til å hjelpe VÅR Azeroth mot den kommende Burning Legion invasjonen, så vi kommer definitivt til å ha mye gøy i Azeroth.

Og Azeroth i Draenor universet er nokk ganske fucka (uten Thralls Horde var det nokk MYE letter for C-Thun å invadere Azeroth), spesielt siden the Alliance of Lordaron ikke ble oppretet (ingen Ner'Zhul ingen Lich King osv).

Hvordan fikk du vite at det var BP som sender Garrosh dit, og hvordan vet du at det er fordi de venter på Burning Legion? Jeg vet jo at Burning Legion kommer etterhvert, helt siden Well of Eternity, men jeg har ikke gjort noen av BP questsa.

Lenke til kommentar

De har sagt at det er en separat tidslinje som ikke påvirker det som allerede har skjedd, så da forholder jeg meg til det.

Edit: Turalyon er vel faktisk MIA sammen med windrunner, resten er jo "presumed dead" altså khadgar og resten av gjengen. De er jo foreløpig i live, men vi får se hva som skjer.

Jeg merket en ting nå som jeg sjekket opp på WoWHead. I MoP så kan det stå på loading screen, "No one has seen Turalyon or Alleria for years." men når WoD patchen gikk live er det forandret til "No one has seen Turalyon or Alleria for years, still." Det betyr at fremdeles er de relevante, og some den lore hora jeg er gleder jeg meg syyykt til å høre om de senere. Han er vel den sterkeste av alle paladins omtrent. Må nesten lese bøkene snart igjen...

Lenke til kommentar

Fikk CE i dag i posten, 1uke før lansering :D

Samme. Komplett/MPX sendte ut i går :)

Er jo ikke noen vits i å vente med å sende ut, kan jo ikke spille det før den 13. uansett. Man har en uke å stirre på boksen før man kan spille det.

Dog praktisk å legge inn produktnøkkelen i god tid, så er man klar!

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Er det noen her som har erfaring med å soloe med Shadow priest? Jeg har planer om å bytte fra warlock til shadow priest i WoD siden jeg ikke er komfortabel med endringene i forhold til bevegelse på warlocken. Men jeg liker å soloe gammelt content og veit ikke helt hvordan shadow er i forhold til det; er det noen som har prøvd den til slikt og er fornøyd/misfornøyd? Bare greit å vite før jeg bruker tid og energi på å geare opp en jeg kanskje ikke kommer til å bruke likevel... :)

EDIT: Vurderer også å bytte spec på warlocken til demonology, siden jeg jo er veldig glad i karakteren etter å ha spilt den så mye i MoP. Men har ikke peiling på demonology, og veit ikke om det er lett eller vanskelig å få taket på... :)

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Det jeg vet er at shadow blir awesome i WoD, kanskje bedre enn noen gang?

1. Shadow kan være dotless class nå også.

2. 5 shadow orbs, jeez man + ny extra dot.

Er nokså sikker shadow vil bli topnotch class/spec i nykommende raids.

Angående solo, kan solo alle old content, da mener jeg eldre expansions.

Lenke til kommentar

Du kan jo også ha Discipline som off-spec? Det fungerer jo temmelig solid for solofarming på grunn av middels+ DPS og bøttevis med shields og healing. Må si jeg ble lettere sjokkert over hvor godt Discipline Priest fungerer nå som jeg valgte å booste en Priest til level 90, gidder ikke å spille DPS i starten av expansion på grunn av latterlige køer osv til dungeons osv.. Tenkte det ville fungere forferdelig til questing osv, og at jeg måtte ha Shadow som off-spec for questing osv, men så feil kunne man ta.

Eneste som er irriterende er at "boost" tvinger deg til å fullføre Iron Invasion questchain før du får alt av abilities og muligheten for å fly. Dette er jo greit nok, men som Discipline Priest så har du et ufattelig snevert utvalg av abilities som nesten legger opp til at du skal være i gruppe med en annen person og bedrive healing og ikke skulle gjøre innholdet solo. Så fort alt er unlocket så var det jo lett som bare det.

Lenke til kommentar

Takker for svar, jeg var ikke klar over at Shadow priest hadde så bra utsikter i WoD; det var moro å høre. Da blir det nok til at jeg kjører på med den. Holder forøvrig akkurat på med ICC 10 man heroic, men gjorde det på warlocken siden den alt har gjort normal...MEN, så kom jeg jo til dreamwalker-healinga da, hadde glemt den, og det er vel ikke noe jeg kan gjøre som warlock der. Irriterende. Men, da får jeg heller prøve med presten, men må jo først gjøre normal for å kunne ta heroic med den. Og må vel se noen videoer med gunship-battle først, husker ikke om jeg har klart å soloe den tidligere. For den kan vel ikke skippes eller?? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...