Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Woop, da var jeg og tilbake. Viste seg at det var sendt ut mails om 7 dagers gratis gametime men av en eller annen merkelig grunn gjaldt dette min Wow1 konto hvor jeg ikke har noen toons etc.

Blizzard er Blizzard og gir meg likevel 7 dagers gametime på Wow2 kontoen, så da er det bare å få på plass oppkjøringen til WoD. :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, jammen kom ikke jeg tilbake også. Men lite motivert til å raide altså. Driver med alt profession levelling, dailies og rep grind for tiden. Har ikke engang vært på Timeless Isle siden jeg begynte 5. Oktober. Føler ikke det er noen vits. Er mer opptatt av å tjene gull, da jeg har blakket meg på guild bank tabs til bank alten og flying til healeren min. Dyre greier. :(

Lenke til kommentar

Frister støtt å stadig å prøve seg på litt WoW igjen. Hvis jeg vil spille litt, må jeg da kjøpe hver expansion å installere? Forlot Azeroth under tbc.

Alle kontoer har blitt oppgradert til MoP, så du trenger bare å kjøpe WoD ut i fra hva jeg har hørt.

Endret av kimbert007
Lenke til kommentar

Frister støtt å stadig å prøve seg på litt WoW igjen. Hvis jeg vil spille litt, må jeg da kjøpe hver expansion å installere? Forlot Azeroth under tbc.

Alle kontoer har blitt oppgradert til Mor, så du trenger bare å kjøpe WoD ut i fra hva jeg har hørt.

Æsj, enda et argrument mindre for å ta det opp igjen :p

Lenke til kommentar

Alle kontoer har blitt oppgradert til MoP, så du trenger bare å kjøpe WoD ut i fra hva jeg har hørt.

Lol er du seriøs? huff trist...

Lenke til kommentar

Hvilken faction skal dere spille i WoD? Har spilt horde et halvt års tid i denne runden, og skulle bare levle opp et par alliance-alts til 90, men nå har jeg plutselig begynt å trives veldig godt som alliance igjen.

Men jeg har suverent mer penger som horde... Må vel spille begge deler, men for øyeblikket heller jeg litt mer mot alliance enn horde...

Lenke til kommentar

Byttet fra Horde til Alliance under Cataclysm pga et Guild-bytte. Tapte nok rundt 200k på det byttet.

Hvis jeg begynner å spille igjen når WoD kommer, så har jeg mest lyst til å vende tilbake til Horde. Har alltid likt den faksjonen best. Men nå har jeg enda mer gull (nærmere 1,4 millioner), så det blir sikkert rimelig dyrt denne gangen også. Synd de har så restriktive regler angående hvor mye gull man kan bære med seg i et bytte.

Det værste er ikke at jeg taper et par hundre tusen gull, men at jeg må bruke ganske mange timer på selge alt på AH etter flyttingen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn så liker jeg ikke alliance, har bare fått langt større tilknytting horde på alle mulig måter. Jeg liker byene bedre, jeg liker karakterene bedre, jeg syntes de generelt har sett langt større story development og det hele. Kunne vel egentlig aldri falt meg inn å spille alliance på det nåværende tidspunktet, bare tanken på det å måtte forholde meg til alliance questsoner osv i Warlords frister ekstremt lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...