War Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) BS er dritt, valgte weapon jeg med en tabbe. Ikke kan jeg lage noe bedre enn 45 dps om jeg ikke er exalted Skikkelig dritt er BS , eneste du kan bruke det til er armor til guilden noe som du ikke får betalt noe for. Valgte herb og lvl det til 300 på en kveld og samlet 1244 Icecap den uka På arathor er det 14g for 20 på AH + 14 black lotus som ligger på 16g pr. Endelig noe som lønner seg. Endret 13. november 2006 av War Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hvor mye har du tjent på å kjøpe billig å selge dyrt Psilo? Har du et screen jeg kan få se? Endret 13. november 2006 av PyroCX Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Artig liten sak. :!: Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Artig liten sak. :!: 7274527[/snapback] Hahaha.. genialt! ^^ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hvor mye har du tjent på å kjøpe billig å selge dyrt Psilo? Har du et screen jeg kan få se? 7273931[/snapback] Ingen snøring på hvor mye det er totalt.. har tross alt spilt i halvannet år nå. Alt har også blitt brukt på de forskjellige charene, BoE epics + Crusader, epic mounts til 3 chars (pluss runecloth fra honored til exalted med Darkspear trolls), Darkmoon-necks på alle chars (minus rogue), Myrmidon's signet på alle melee-chars, bijous/coins fra halvveis revered til exalted med Zandalarian tribe, Elemental attuned blade til warlock og mage, und so weiter.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hvor mye har du totalt da? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 han skrev det jo over. "Ingen snøring på hvor mye det er totalt.." Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Akkurat nå lunker jeg rundt 4k og har stæsj verdt 2-3k på AH, pluss en del pø i banken. De siste to ukene har jeg vel tjent rundt 1500g, siden jeg ikke har flere chars å bruke penger på. Nå skal jeg bare ha meg TUF + Don Rodrigo til druiden, og 200g er jo for lommerusk å regne. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Akkurat nå lunker jeg rundt 4k og har stæsj verdt 2-3k på AH, pluss en del pø i banken. De siste to ukene har jeg vel tjent rundt 1500g, siden jeg ikke har flere chars å bruke penger på. Nå skal jeg bare ha meg TUF + Don Rodrigo til druiden, og 200g er jo for lommerusk å regne. 7274792[/snapback] Takk Var det jeg mente dårlig formulert. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 :| har bare 300g og trenger penger til epic mount, men samtidig så orker eg ikke å farme og eg har ikke teft nok til å tjene penger på AH. Får meg vel epic mount tilslutt, bruker bare litt ekstra lang tid. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har 38g for øyeblikket og tror jeg skal gå for elements settet. Får vel hanskene, beltet og bracer'ne for det. Er 51 shaman ATM. Blir vel kanskje ut å hjelpe en kamerat i SM senere også Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Da var jeg ferdig. /flex 7264402[/snapback] Du min gode mann, er helt syk til å levle! Hva om jeg gir deg passordet mitt så kan du levle opp et par chars til meg å, ayh? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Husk også et serverene er forskjellige, Selger jeg 100 nexus får jeg 3000g på en annen server kan det bare vere 900g har han på den lave serveren gjort en dårligere jobb da? Går ikke ann å sammenligne hvor mye gull man har tjent på forskjellige servere. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 lurer på en ting, vil 2x Elemental Sharpening stones gi 4% crit (2x 2% crit), eller er det en cockblock slik at jeg bare får 2%, selv om at jeg har en på hvert våpen? Noen som sier ditt, og noen som sier datt. vil ikke teste heller, koster flesk per elemental sharpening stone. Så, noen som har noen bra forslag? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 60ish med min andre char Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Stor raid fra hordsa på drak'thul mot ally nå. logga nettopp på, en venn sa bare 150stk raider IF, SW,pluss mange småbyer. 2secunder senere ble så jeg bare ***** has gone offline på sikkert 30stk i guildet før jeg selv ble DC, når jeg prøver å komme inn igjen, blir jeg bare DC med engang EDIT: er nå Online, alle sammen har lagg, fult av hordes i IF, darna, sw.. ingen kan gjøre noe. ffs Blizzard! Endret 13. november 2006 av *@lex* Lenke til kommentar
.V. Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Er faktisk en fra mitt guild som tok initiativet til zergen, bossene i stormwind og darnassus er døde og gnomen i IF er bortevekk. Kun dvergen igjen Helt sinnsvakt mange folk som ble med, kun et par guilds som heller ville raide http://sweb.cz/EliasMT/if/raid%20if.jpg http://img130.imageshack.us/img130/7839/ho...drakthulop2.jpg Endret 13. november 2006 av E-Ton Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ally har samlet samme flere raids nå.. atm dreper vi hordes Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 PvP-spec og gear til en 39 lock, noen som har tips her? Er gnome, men det har vel fint lite å si. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Hehe så Emeriss i Elwynn i går. Den svevde så fint på veien fra Redridge bortover mot Goldshire. Mange lowbies prøvde selvsagt å angripe haha. Ingenting er så gøy som å se en boss knuser små fluer. Har aldri sett den bossen så nær SW før. Faktisk var det første gang jeg har opplevd en boss nær en by, eller i en by. Den hang seg opp etter å ha drept noen i Goldshire. Vet ikke om det var GM som fjerna han eller ikke. Er det vanelig at dem greier å pulle Emeriss så langt? Har et par bilder på pc`n hjemme fra "evente" Edit: Avslutta dagen med å få ned Brodloord. Vår første kill på han. Gjorde to tryes på Firemaw, siste var på 36%. Han går ned neste gang. Endret 14. november 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå