Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897
Da var jeg ferdig. /flex

7264402[/snapback]

Gratulerer, syke mann :) Jaja, blir stilig å se når paladinen din blir level 60 i TBC da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvilke/n guild/er er du medlem av? har de startet med Naxx (sikkert dumt spm, siden de sikkert har det).

7265838[/snapback]

Har egentlig bare vært med i et guild som har vært litt opp og ned. Det gikk i dass pga guildmaster som ikke tok tak i problemer og disbandet etter at en del kjernemedlemer så seg lei og stakk. Etter det slo disse medlemmene seg sammen igjen, og etter et par måneder gikk det også i dass. Alt for mange som var fornøyd med å tøffe gjennom MC/ZG/AQ20 og var redd for å wipe i BWL..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Da var jeg ferdig. /flex

7264402[/snapback]

Jaja, blir stilig å se når paladinen din blir level 60 i TBC da.

7266042[/snapback]

70, level 70.

Så Psilo kommer til å ha mye å gjøre etter TBC. :)

7266773[/snapback]

Hehe, mente level 70 :)

Lenke til kommentar
(Alliance): Tips til Rogues eller andre våghalser; gank folk som duelerer utenfor Ogrimmar. ^_^

Det er selvsagt totalt patetisk, men 250+ honor per kill er kos. :)

7266899[/snapback]

kan ikke kalle de folka våghalser. Folka utenfor Orgrimmar kunne ikke gitt mer faen i om folk dør, spirithealeren er 5 meter unna da. :p

7267762[/snapback]

Haheh, ja, var mye bedre når den var nede med Razor Hill ;>

Lenke til kommentar
Jeg har to kontoer. Broren min har spilt på den ene en god stund og har en 60 rogue og en priest. Kan jeg flytte roguen over til min konto, gratis (begge står i samme navn), eller må jeg betale?

7268029[/snapback]

Koster 20 euro. Kan gjøres på wow-europe, bare å logge seg på der.

Tar mellom 5min og 5 dager, alt ettersom hvor mye Blizzard slacker.

Lenke til kommentar
hvilke/n guild/er er du medlem av? har de startet med Naxx (sikkert dumt spm, siden de sikkert har det).

7265838[/snapback]

Har egentlig bare vært med i et guild som har vært litt opp og ned. Det gikk i dass pga guildmaster som ikke tok tak i problemer og disbandet etter at en del kjernemedlemer så seg lei og stakk. Etter det slo disse medlemmene seg sammen igjen, og etter et par måneder gikk det også i dass. Alt for mange som var fornøyd med å tøffe gjennom MC/ZG/AQ20 og var redd for å wipe i BWL..

7266164[/snapback]

det der var nesten en perfekt beskrivelse av den guilden kameraten min har vært i før. Kanskje du veit hvem han er? Han kaller seg Sarxarex og er nå i Nexus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...