Bytex Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Det er derfor jeg ikke liker beta av MMO'er. Man har liksom allerede spilt gjennom ALT allerede før spillet kommer ut, også wipes alt uansett. Bedre å vente synes jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg ser den, men samtidig så er det gøy å teste ut forskjellige ting som kanskje ikke kommer med i release-versjonen, samt at jeg er en utålmodig faen. Dette blir niende gang siden jeg kom med i første beta wave at jeg levler en ny ally druid gjennom content. Og så liker jeg å submitte bugs og slike ting. Det tiltaler meg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Er jeg den eneste som mener WoW har blitt bedre og bedre? MoP er best, med Cata paa en fin andreplass. Raids har blitt bedre og bedre, bossmekanikker mer varierte og interessante. Jeg er enig, delvis i allefall. Raidwise er MoP best, uten tvil. Overall? nei, da vil jeg si WOTLK tar den. Likte det meste som var på wotlk, bla: 1. Story/Lore 2. Passelig med quests, ikke overdrevet til de grader. (som MoP dailies) 3. Gode raids, underholdene (har kanskje den best designed/good looking raid -> ulduar) 4. Ikke noe LFR, selvom dette kan være pluss, men jeg ser negative sider ved det. 5. Ikke noe flying mount på Azeroth og Kalimdoor. 6. Områdene, atmosfære. 7. Wintergrasp PVP. For å nevne noen. Catacylsm likte jeg også veldig men det var ikke det samme. Synes å ha Deathwing som siste boss var ikke ... det var ikke så awesome og selve bossen var skuffende. (firelands var bedre imo) Husker dere da dere så bossene i MoP? random eksempel, Lei-Shen... what, who? følte jeg spilte noe annet enn wow, hadde ikke noe wow feeling at all, de var bare bosses uten historie og verdi. Kanskje jeg er ikke så oppdatert på den delen av wow lore men de var unknown for meg. MEN, boss mechanism var awesome, de blir bare bedre og bedre fra exp til exp. WoD derimot, sykt mange spennende navn kommer opp, gleder meg noe sykt til det. Har flere ganger tenkt, hvem kan være den siste "bossen" i kommende expansion, noen ideer? Endret 7. august 2014 av nagina Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 13.November, folkens. Da starter moroa på nytt! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Fulgte med på sendingen og håpet litt på å se noe som ville få meg tilbake til WoW. Men om en ikke er dypt inne i Warcraft lore så var det vel ikke noe der som skulle dra spillere tilbake? Synes det så helt likt ut som alt annet dem har kommet med dem siste årene. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg synes ikke det var det, men alle har rett til sin mening I guess. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg syntes ikke WoD cinematicen var like bra som de forrige. Den var for mørk og dyster hele tiden. Kvaliteten er så klart som før; helt fuckings awesome. Siden jeg allerede har forhåndskjøpt WoD så blir det nok å spille litt WoD også. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Har forhåndsbestilt selv, men jeg har ingen planer er om å røre det før 11.12.14 Synes det virker veldig lovende. Er mer positiv nå enn før jeg så cinematicen! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Jeg syntes cinematicen var helt fucking awesome! Minnet meg mye om Wc3:) Mye bedre enn den som kom til Mop ihvertfall, den var bare lame. Endret 15. august 2014 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg syntes cinematicen var helt fucking awesome! Minnet meg mye om Wc3:) Helt enig... Hadde gåsehud fra hårrota ned til tærne Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Vi er forskjellige. For meg sa traileren veldig lite. Synes ikke det var noe spesielt med den. Jeg synes fremdeles at Wrath of the Lich King traileren er den beste hittil. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) 13. November, ja. Over 1 år etter at vi drepte Garrosh HC. Hvorfor slepper de ikke raids med litt større mellomrom, når de veit det siste raidet kommer til å blir stående så lenge? De 3 forrige tieren kom relativt fort etter hverandre. Var veldig små pauser på oss. Men etter siste raid tar det alltid så lang tid, og jeg mister motivasjonen til å fortsette. Endret 15. august 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Kanskje de ikke viste at raidet skulle bli stående så lenge? Blir spennende å se. Skal vel starte opp kontien litt før for å teste det forran, pluss 10 års jubileet, så får man se hvor lenge man holder på. Raid intresserer meg veldig lite, så ja, tiden vil vise Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Råeste cinematic-en på flere år. Gleder meg ikke mindre til november nå, for å si det slikt. Har alt kjøpt digital deluxe, men kommer nok til å kjøpe fysisk CE også. 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Er jeg den eneste som mener WoW har blitt bedre og bedre? MoP er best, med Cata paa en fin andreplass. Raids har blitt bedre og bedre, bossmekanikker mer varierte og interessante. Bedre og bedre? Logget akkurat på for første gang på et par år og de har jo totalt ødelagt instances. Tanken springer rundt og plukker opp mobber så kjapt at man knapt nok klarer å caste et spell før de er døde. Tanking krever jo ingen som helst skill mer. Instances har blitt en stor bløff at man ikke engang sjekker hvilke klasser man spiller med. Endret 15. august 2014 av LoveAmiga 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Råeste cinematic-en på flere år. Gleder meg ikke mindre til november nå, for å si det slikt. Har alt kjøpt digital deluxe, men kommer nok til å kjøpe fysisk CE også. Er ikke du i WoD beta? da har du vel spilt gjennom alt 5 ganger allerede? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Er keen på å få testa betaen selv ass. Er det en smart/enkel måte å få en kode på? har ikke fått fra blizzard enda. Vet ikke om de fortsatt sender ut men.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Er keen på å få testa betaen selv ass. Er det en smart/enkel måte å få en kode på? har ikke fått fra blizzard enda. Vet ikke om de fortsatt sender ut men.. Prøv å sleng deg på giveaways på Twitch, Youtube o.l. Mange av de populære WoW-spillerne gir ofte ut koder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Råeste cinematic-en på flere år. Gleder meg ikke mindre til november nå, for å si det slikt. Har alt kjøpt digital deluxe, men kommer nok til å kjøpe fysisk CE også. Er ikke du i WoD beta? da har du vel spilt gjennom alt 5 ganger allerede? Og vel så det. Wipes, alter osv. Er vel på min tiende gjennomgang nå, men tar det mer med ro nå, spiller ikke like forbanna mye hver dag, samt skipper bonusene, gjør bare storyline og noen utenfor for å komme meg til neste sone, regner med at bruker jeg lang nok tid, er jeg ikke lei questene 13. november. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg spilte neverwinter beta ganske lenge, og når release kom hadde jeg sett alt så jeg gadd ikke fortsette. Styrer unna betatester nå. Bedre å oppleve alt for første gang når det gjelder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå