Datasmurf Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 In other words, dette dukka opp i nyeste update til Warlords of Draenor-betaen: Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 ganske tåpelig å av blizzard å dele ut beta keys til "veteranene" har selv konto med alle expansions helt tilbake til januar 2005. er ikke dette "veteran" nok så vet ikke jeg. så når det da gis til folk som ikke har spilt pre-tbc og tbc som har fått keys...så blir det litt selvmotsigende. Stussa litt på dette selv. Om det er noen som fortjener beta-keys, er det de som faktisk har forblitt subscribers i alle år. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Det er da nok av dem som har fått keys også. Som meg. Vært subba nesten sammenhengende siden 12. april 2005. Den eneste tiden er når jeg ikke har hatt råd til å betale subscription, men i det jeg har fått penger, har jeg resubba for et nytt halvår / år. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Det er da nok av dem som har fått keys også. Som meg. Vært subba nesten sammenhengende siden 12. april 2005. Den eneste tiden er når jeg ikke har hatt råd til å betale subscription, men i det jeg har fått penger, har jeg resubba for et nytt halvår / år. drev å spurte en del folk på twitter som sa de hadde fått beta key om når de lagde/startet sin account og fleste av svarene var fra folk i 2008/2009.... var fra desember 2005, og et par i 2006/2007... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Jo jo, det kan så være, men de fleste jeg prater med har subba like lenge som meg, eller enda lenger - helt tilbake til 2004 og spilte i cbt for vanilla, så jeg vil anta at det er en lett blanding. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Nettopp addet litt play time for å spille litt PvP med kompiser. Det er ingen på Ravencrest Alliance som har en guild/gruppe som gjør Flex/normal SoO og har plass til en Ret DPS et par runs? Hadde vært veldig kult å i hvert fall fått et clear utenom LFR. Har vel 525 ilvl pve gear. Ser at det er et par dager siden du skrev innlegget, men hvis du ikke har funnet noen guild ennå, så ville jeg spurt de som driver guilden "The Nine Divines". Veldig hyggelig og sosial guild som gjør alt fra flex til HC. Nice! Takker for svar, skal sjekke det! 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Valgte faktisk alliance på Ravencrest for min level 90 boost. Valget falt på en female worgen rogue. Første gang i livet jeg har en rogue over level 62. Har vært rundt og samlet chests på Timeless Isle og tatt en random Dungeon. Utover det er det vel ganske lite interessant å gjøre frem mot expansion for min egen del. Blir isåfall til å pusle litt med å bygge opp litt kapital på den serveren også tenker jeg. Endret 11. juli 2014 av kimaasen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Ser at det skal bli mørkere om nettene igjen når WoD kommer. Det kan jo love bra for stemningen isåfall. Bildene viser vel såvidt jeg forstår dagtid, nåværende natt og hvordan natten vil bli i WoD. Endret 15. juli 2014 av kimaasen 3 Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Veldig bra at det blir mørkere om natten. For de av oss som driver med RP gjør det masse for stemningen. Det er ikke lenge siden betaen ble åpnet, så ser ingen grunn til å stresse. Jeg har vært aktiv (med ca et års pause tilsammen) siden 17 mai 2006, og har ikke mottatt invitasjon til å teste betaen enda. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Digg at det blir i sanntid. Kjipt med spill hvor klokka spinner ut av kontroll og det er natt om 20min. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 I sanntid? Blir ikke det litt kronglete når man spiller med folk i forskjellige tidssoner? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Serveren har vel fast tid uansett. Følger iallefall den. Ikke nødvendigvis mørkt her og mørkt i spillet, men at det tar 18 timer før det blir mørkt og mørket varer i 6t eller noe. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Ja selvfølgelig.. har ikke spilt WoW på noen måneder nå så hadde glemt server tiden. Men det er jo en fin fin ting for rollespillere. Drev med rp'ing tidligere jeg og, men ting ble så dødt etterhvert.. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 99% av det sosiale døde da LFR kom. før var det guild som var greia, nå kjenner jeg ingen som er i et en gang. Surrer rundt alene og pugger raid og snakker ikke med noen. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Dag/natt-sykluser i sanntid har det vell alltid vært? Eneste forskjellen er at natten er mørkere nå, enn den var før. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg trenger litt råd når det gjelder våpen. Jeg er destruction warlock. Ville dere brukt denne : Gaze of Arrogance, eller disse : Rik`kal`s Bloody Scalpel og Juggernaut`s Power Core ? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 I og med at Destro-locks scaler ganske bra med mastery, ville jeg gått for staffen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Staff ser ut som er BIS uten enchants + hakket bedre stats for destro. Endret 21. juli 2014 av The Doctor Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Den er grei, takk for svar begge to. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Hadde vært rått om wow fikk plutselig sånn grafikk http://i.4cdn.org/wg/1406125461111.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå