DJ_Dark Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 En venn av meg fikk en bot til å joine partyet sitt, ikke spør meg hvordan.. Han løp bak den og så på at den drepte = gratis xp, gratis loot osv.. Funker nok ikke med mange bots tho. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Level 58 dinget jeg nettopp med warrioren min og krøp også over 400g 320 gull til for epix riding skill, rite? Endret 9. november 2006 av johnny Bravo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Er det ikke 800 da? Var i WS jeg.. grinda sånne frostmauls helt sør med locken min.. Morro og 15g rikere på 1 time. Frost pot recipe droppa og men den trenger jeg selv, hvis ikke hadde jeg vel tjent 100g Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hmm, jeg var i Mulgore for å levere noe til et quest til Darkmoon fair, da var jeg innom riding trainer mener det er 720g når man er rank 3 og honored, er ikke helt sikker da. Joinet av, 18 minutter senere vant vi Lenke til kommentar
War Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) En venn av meg fikk en bot til å joine partyet sitt, ikke spør meg hvordan.. Han løp bak den og så på at den drepte = gratis xp, gratis loot osv.. Funker nok ikke med mange bots tho. 7250582[/snapback] Dette er gammelt of funker. På min alt tagget jeg alle hunterens eliter i burning stepps og fikk 1250 + xp men hvile xp på lvl 52 , dinget 3 lvl sånn før hunteren opptaget det da han skulle sjekke inventory . Men han kan ikke stoppe meg i å tagge, han prøvde FD og masse for å la meg få agro. Eneste mulighet var å invitere meg og iallefall få 50% av pengene og loot. I denne gruppen kom jeg i snakk med han som var fra kina jobbet 12t skift hver 12 t og hadde 10 pcer hvor jobben var å vendore leather og items under rare. Han sa han jobbet og lvlet opp alle med bot og programmet er kjøpt og laget i kina. Måten man ser om det er bot på er at dem bruker 100% keybord til programering snur seg med w,a,d og ofte løper rundt enda det er klart at det ikke er noen mobs der. De har også et pet som heter Bear, cat, bird for dette ligger inne som ferdig programerte nave man må bruke for å få dette til å fungere. ------------------------------------------------------ ..Ja premade eier ,begynnt med litt pvp for rep og ikke tapt en guild pvp på 30 gagnger, ikke mye men er alliance . blir jo exalted på under en uke. Endret 9. november 2006 av War Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvor bestiller folk BC: CE? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Angående boter.. ei i guilden min laget: (jeg er revelation i party chatten hennes:P) Endret 9. november 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Burde jeg gå frost eller fire men jeg lvler opp en mage?? Lenke til kommentar
War Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Møtte en mage som hadde 2 mages (ikke spørr meg hvorfor) Men han sa frost = mindre mana bruk-mindre dmg mer croud control Fire=mere skade mere mana bruk mere down tid Og på lvl 60 har downtiden på fire blitt tatt igjen av tregheten til frost Han hadde samme played tid på begge to og ingen av dem var hans første 60. Endret 10. november 2006 av War Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Møtte en mage som hadde 2 mages (ikke spørr meg hvorfor)Men han sa frost = mindre mana bruk-mindre dmg mer croud control Fire=mere skade mere mana bruk mere down tid Og på lvl 60 har downtiden på fire blitt tatt igjen av tregheten til frost Han hadde samme played tid på begge to og ingen av dem var hans første 60. 7255638[/snapback] Har en lvl 25 mage nå, og jeg bruker neste mer mana (synes jeg) med ice spells. Noen som kan linke meg en frost build? Til lvl 25. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 http://www.wowhead.com/?talent=RZZVVMMo0o Lenke til kommentar
Sniful Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 frost er desidert best til å levle siden det bruker minst mana, dvs mer grinding. Jeg pendla mellom frost og fire, og det blei mye venting. Hvis du skal specce, bør du gå til clearcast litt senere enn level 25 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Stack spelldamage og gå Scorch til leveling, helt grusomt fort går det når du får Scorch. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Synes nå det går fortere hvis jeg åpner med Pyroblast, eventuelt fireball. Ja, det er sant man bruker mindre mana med frost. Men det skader jo også mindre .. så det ender med at jeg bruker ca. like mye mana uansett spec. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Da var jeg ferdig. /flex Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Ser ringene til Suture der, psilo... skal du ikke bytte de ut snart? Burde ikke være noe pes. Eller er det farven du er glad i? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Da var jeg ferdig. /flex 7264402[/snapback] Jeg fikk lyst å slå deg! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Da var jeg ferdig. /flex 7264402[/snapback] Da blir det pally i BC antar jeg? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Ser ringene til Suture der, psilo... skal du ikke bytte de ut snart? Burde ikke være noe pes. Eller er det farven du er glad i? 7264849[/snapback] Joda, men jeg vinner aldri Servitude/Elemental focus band eller den delen som trengs til Unspoken names. Men, Underworld bands funker helt fint, også har de jo nostalgifaktoren.. har tross alt brukt dem i nærmere 30 dager. Og, ja, bubbleboy/girl i BC. Skal specce slik at jeg blir max irriterende. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Da var jeg ferdig. /flex 7264402[/snapback] hvilke/n guild/er er du medlem av? har de startet med Naxx (sikkert dumt spm, siden de sikkert har det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå