Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på alt som kunne vært gjort med WoW og hvor historien og gameplay kunne gått så river jeg meg i håret over WoD, MoP og tildels også Cataclysm. Sparer de Burning Legion til World of Warcraft II, eller hva er det de driver med? Virker som om de har gitt opp i stor grad på å utvikle spillet noe særlig. At spillet blir mer og mer "accessible" synes jeg faktisk er bra, men spillmekanikken er snart ala Diablo.

Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke vært mer uenig. Vanilla var egentlig ganske ræva. Cataclysm ble gledelig mottatt etter søppelet som var Lich King, og MoP er den beste ekspansjonen til nå. :)

 

Enig i at Vanilla ikke var all verden, men TBC og WOTLK var faktisk jævlig bra. WOTLK-raids var litt mer casual, men det var faktisk den morsomste tiden jeg noengang hadde i WoW, når jeg kunne raide i en casual guild med folk jeg faktisk likte.

 

Cataclysm var for min del begynnelsen på slutten og føltes som en halv utvidelse. Antagelig fordi all energien gikk inn i å omforme verdenen.

Lenke til kommentar

Enig med hulken ang. WotLK. Det var den utvidelsen jeg hadde det mest artig med. Raiding var gøy og ikke altfor krevende, det eneste som var litt irriterende var at når man ville gjøre dungeons måtte man bælje i trade etter ditt og datt og det kunne ta litt tid, men på den annen side var det litt mer sånn at man kom i snakk med folk. Nå er det jo bare inn og ut av dungeon. Men LFR-funksjonen var absolutt et godt trekk.

 

Når jeg ser tilbake på mine år i WoW savner jeg mest WotLK-tiden, men det har nok også mye med at det var da jeg begynte og alt var nytt og spennende og hele spillet var en eneste stor oppdagelsesferd.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

WOTLK var min favoritt, både grunnet historien og at jeg hadde flere venner som spilte på den tiden.

MoP har jeg ikke fått tatt skikkelig innover meg siden jeg begynte midt i expansion, noe jeg aldri skal gjøre igjen. Eneste jeg misliker veldig sterkt som de har kommet med i senere tid er CRZ, ble ganske forbauset/irritert når jeg kom tilbake i MoP og skulle levle, var klim umulig å komme seg gjennom Dark Portal når jeg egentlig spiller på en server som er 90% horde/10% alliance.

Endret av The Doctor
Lenke til kommentar

Spillet, reint teknisk sett, er 10 ganger bedre i dag enn hva det var i starten. Men for min egen del holder jeg classic (newb-dagene), TBC og WotLK høyest. Faktisk så vil jeg rangere Wotlk øverst av alle sammen, da det var den tiden jeg hadde det mest moro. Mye på grunn av historien som utvidelsen spant rundt. TBC også, men Outland blei litt for sci-fi for meg, spesielt siden jeg hadde gjort meg så "hjemmekjær" med Azeroth.

 

Ved Cata så blei mesteparten av den verden jeg kjente endra fullstendig og alt blei så "fremmed" og jeg følte ikke noen tilhørighet der lengre... hvorenn sært det måtte høres ut. Pandaland kan jeg ikke fordra. Historien klarer ikke fenge meg, og jeg føler meg ikke hjemme på det kontinentet i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...