nagina Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 1 nyttig funskjon jeg fant ut i går men så har jeg jo hatt wow pause i 6mnd elns. Class Specialization, når har det kommet? =) Lenke til kommentar
Svar Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Class Specialization har vell teknsik sett vært der fra dag 1, men het vell egentlig bare Talent Tree før MOP Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Tror han tenker på Loot Specialization Lenke til kommentar
Svar Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Aha, ja det er passe nytt isåfall, kom ikke det for ikke så lenge siden? Var ikke med når MOP var nytt det? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Kom vel rett etter ToT? Eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Tror det var rett etter ToT ja, noe i den duren i alle fall MMO Champ har bildene av Dwarven female nå. Ser såååå mye bedre ut. Ikke det at jeg skal ha en dwarf female uansett, men bedre er det! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Også har de 2% crit damage. Det gjør at jeg kanskje skal skifte rase på min mage. Vi får se. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 2% crit damage - mener du med det 2% ekstra damage på alle crits, eller 2% ekstra crit-sjanse? Nå er jeg horde, så spiller ikke så stor rolle for meg, men 2% ekstra damage hadde ikke vært gale! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Might of the Mountain is a new racial passive ability that increases Critical Strike bonus damage and healing dealt by 2%. Damage, ikke chance. Veit ikke helt hva som er best av dwarf og worgen. Det kommer egentlig ann på hvor mye crit rating det er på WoD-gear. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Kommer nok svar på elitist sidene på nøyaktig hva som er best ^=) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Da har jeg boosta 3 chars til 90 (en "gratis" med WoD og to kjøpte) og det kjedeligste må jeg si å være repgrindinga igjen. Samt å loke rundt på Timeless Isle med 483-gear og prøve å overleve alle som bare henger der for å ganke. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Det man skrev under på da man satte opp på pvp ^^ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 PVE servers hjelper nok problemet ditt Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Startet en ny karakter på en pve server. Ett friskt pust. Har ikke noe imot pvp mens jeg quester, men når jeg er mange levler under 90 og en 90 bestemmer seg for å corpsecampse så blir man ganske irritert. CRZ har også ødelagt ganske mye imo. Skulle begynne å queste i Uldum og gjorde de første questene før jeg kom til Ramkahen, men det var omtrent alt av NPCer døde. Slike folk burde fått smekk på pung. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Det man skrev under på da man satte opp på pvp ^^ Hjelper det på Timeless også, hvor man blir ganket av sine egne? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 All in good fun. Morsomt å se alle som blir pissesur i general chat eller som /whisper til deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Jeg ser virkelig ikke på det som skøy å bli corpsecampet av 5 allies og forfulgt over hele øya, uansett om jeg logger på en annen char med bedre survivability eller ei. Det minner meg mye om det å levle i STV, faktisk. Eller prøve å komme seg til en hvis hule i Barrens for å fiske etter en viss fisk i et håp på å tjene cash. Vel og merke er dette noe jeg gjorde for 9 år siden, men det var fortsatt kronisk ganking og corpse camping i et håp om å få progresjon. Jeg har ingenting i mot wpvp, så lenge det er likestilt, noe det sjelden er. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Spiller PVE jeg, og hver gang jeg slår på PVP kryr det av horde. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Jeg spiller på en PVP-server med 99,7% alliance. Det funker det også. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 På The Maelstrom, er det 24/7 Horder i lvl 90 som står og ganker alle Alliancer som skal inn i Outland. Sånne folk får meg til å skamme meg over at jeg er Horde selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå