Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oy. Har et spørsmål til horde-spillere her på Diskusjon. Er det noen som er aktiv i PvP-miljøet og kjenner et par venner folk de kunne tenke seg å gjøre rated battlegrounds med? Er på jakt etter nok folk til å gjøre i alle fall én kamp i morgen kveld mellom 2030 (ish) og 0300 om natta og reset. Er veldig keen på de 400 ekstra conquest-poengene. Spiller på en helt død server hvor jeg ikke kjenner så mange, så har vansker for å finne ti folk som ikke er helt ubrukelige. Spiller selv holy paladin med 40% PvP power og mer eller mindre fult Grievous-set.

 

Edit: skal nok klare å stille opp med mellom 3-5 spillere selv, forøvrig. Kjenner såpass mange.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Må få lov til å lufte litt frustrasjon ang flex-raiding i SoO. Har nå clearet part 1-3 (11 bosser) tre ganger, og har ikke fått noen ting. Har brukt bonus rolls alle gangene, men får gull, coalesced turmoils og treasure chests hver eneste gang. Heldigvis er dette guild runs, siden jeg kunne aldri kommet inn i premades med kun 530 ilvl. Er det bare jeg som har håpløst uflaks? Begynner å miste motivasjonen, kjenner jeg...

Lenke til kommentar

Jeg fikk to tier på Celestials på locken min på ett forsøk av tre, druiden fikk jeg en tier på ett forsøk (antall ganger jeg har tatt dem). Brukte bonus roll på begge, så fikk mao. tre av fire den ene dagen, totalt sett tre av fire ganger, 8 lootmuligheter totalt.

 

Har også gått SoO LFR og fått en item på en måned, altså fire ganger de to første delene.

Lenke til kommentar

hadde en lengre periode i starten av MOP der jeg clearet de 2 første raidene hver uke i ca 4 uker uten å få noen ting, men nå med warrioren min får jeg loot hele tiden. selv om det for det meste bare er pieces jeg har ferdig oppgradert fra før. er fremdeles noen pieces jeg ikke får byttet ut.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Derfor gidder jeg ikke å raide lenger. Altfor mye mas om itemlevel og altfor lav droprate på ting. Men nå har det seg dessverre sånn at det er ikke noen som gidder å gjøre annet enn å raide, levle har jeg gått lei, så da gidder jeg ikke spille mer. I alle fall ikke før WoD.

 

Tror heller jeg skal satse på Wildstar når den tiden kommer.

Lenke til kommentar

Skal innrømme at det eneste jeg gjør i WoW om dagen er Ordos/Celestials på de som mangler noe fra dem, LFR holder jeg meg laaaangt unna, og siden jeg da ikke raider, så tilbringes det mye tid i Final Fantasy I steden :p

 

Lanseringsdato for WoD hadde helt klart vert konge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...