Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Origin of Blizzard skal jeg være enig i, men Steam har faktisk rimelige priser. Billigere enn Origin, i mange tilfeller.

 

Men når det gjelder kjøp av Blizzard sine spill, så har jeg aldri kjøpt andre steder rett og slett fordi jeg ikke stoler på dem. Og til nå har jeg ikke hatt noe imot prisene på spillene deres, men WoD synes jeg var overpriset.

Lenke til kommentar

oppgraderte begge kontoene, og fikk to lvl 90 på kjøpet, en gammel dk som var lvl 60 (gratisk max lvl proffesions ftw) og en som gikk fra 1-90 :) ganske kjekt egentlig, selv om jeg ikke akkurat trengte flere lv 90 characters :)

Lurer på når WoD kommer ut jeg

Lenke til kommentar

Høres jo egentlig mer ut som latskap enn noe annet spør du meg.. At man fortsetter å kjøre null flying inntil maks level er helt greit men det å ikke ha muligheten for flying etter det byr bare på frustrasjon nå som vi er blitt såpass vandt meg flying overalt. Hvor irriterende er det ikke hver gang du er i Silvermoon og ikke kan fly.

 

Om de mener at det er bedre for spillet å ikke ha flying så er det nok litt for sent å tenke på det nå, og om de likevel planlegger å legge det til med patch 6.1 så er det jo helt fullstendig meningsløst spør du meg... Som om ikke dailies osv osv er frustrerende og tidkrevende nok i utgangspunktet, og nå skal de altså tvinge oss til å bruke massevis av tid på å komme oss fra a til b igjen.

 

 

Hva prisen angår så er jeg enig at det er stivt, og jeg liker ikke utviklingen her for Blizzard ser ut til å melke så det holder for tiden, blir flere og flere ting som kan kjøpes til stadig stivere priser.. Men som folk sier så får du jo en umiddelbar boost til level 90 som kan forsvaret hoppet i pris med unntak for de av oss som ikke har interesse av dette da. Hvor er pakken uten boost? Og hva om man forhåndsbestiller fra andre steder, får man boost da eller er dette nok et ledd til å få kunder over til bestilling via Battle.NET til stive priser for å sanke enda mer penger? Er jo litt merkelig at de legger ut pre-order allerede nå ettersom utvidelsen tydeligvis ikke kommer før tidligst September, men det skyldes vel sikkert level 90 boost så de håper å trekke flere spillere og låser dem jo da til utvidelsen på sett og vis.

 

 

Og det klart når du uansett må betale per mnd så virker jo prisen enda stivere, og hvorfor skal Blizzard alltid kreve at du har hovedspillet og samtlige utvidelser? Det blir veldig mye dobbeldipping hele veien her og det er jo flere MMO spill som lar deg kjøpe utvidelser uavhengig av andre.

 

 

Det er jo noe kritikkverdig at en utvikler som Blizzard som hover inn såpass med penger skal melke i så mange ledd, og attpåtil så sitter vi her med en dødperiode på 1år mellom siste store patch og det nye innholdet. Det er drøyt lenge når man tar 120kr per mnd og attpåtil skal melke såpass og kreve slike priser for utvidelser. Vi har vel ikke fått noe inntrykk av at Warlords of Draenor vil inneholde noe mer innhold enn tidligere utvidelser heller som skal kunne forsvare økning i pris?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...