dysfunctional Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 mange som har fått beta key til next exp? Det er ikke noe WoD-beta. Har du fått key, er det visst en fake. Bluepost her -> http://www.reddit.com/r/wow/comments/1zk1e4/hi_there_is_no_wod_beta_at_this_time_if_youre/ Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Den følelsen når AH er tom for Frostweave Cloth og jeg vil powerlevle Tailoring! Farma Naxx i tre timer nå, har 600 FWC, skal ha 1150 fuckings jævler. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 mange som har fått beta key til next exp? Det er ikke noe WoD-beta. Har du fått key, er det visst en fake. Bluepost her -> http://www.reddit.com/r/wow/comments/1zk1e4/hi_there_is_no_wod_beta_at_this_time_if_youre/ Så kungen's sin Hearthstone stream, han annoanserte at han hadde fått beta access, men det var ikke noe dato når da, derfor jeg lurte. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 WoD preorder denne uken? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Den følelsen når AH er tom for Frostweave Cloth og jeg vil powerlevle Tailoring! Farma Naxx i tre timer nå, har 600 FWC, skal ha 1150 fuckings jævler. Er i nøyaktig samme situasjon selv. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Preorder er live! http://eu.battle.net/wow/en/shop/ Lenke til kommentar
War Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Den følelsen når AH er tom for Frostweave Cloth og jeg vil powerlevle Tailoring! Farma Naxx i tre timer nå, har 600 FWC, skal ha 1150 fuckings jævler. Er i nøyaktig samme situasjon selv. S Det er sånn man ser for mange år siden og kjøper millioner av og sender til klesbanker da de kosta få gull. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg har funnet meg items å stockpile til WoD kommer Pristrenden var liki WOTLK, Cata og MoP, så treffer jeg blink så kjøper jeg for 20g og selger for 50-300g. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Fått meg en ny alt. Fortsetter å loote "Mote of Harmony", men ingen av de legges i bagen min, er det noe man må fullføre for at disse skal være lootable, som jeg har glemt? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) sjekk baggen din igjen, mote of harmony kan alle loote. Edit: bruker du noen spesielle adons? mulig at disse får mote of harmony til å miste ikonet sitt. har opplevd det samme selv med andre items. Endret 11. mars 2014 av XfsB Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Bruker mange forskjellige addons, men de er ikke "usynlige", de er ikke der i det hele tatt. Det kan jeg også sjekke ved å hente antall motes of harmony ved script. Jeg får de rett og slett ikke i bag. Får vel sende en ticket. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Da var WoD preordret og jeg suser rundt på min første 90 horde. Visste hele tiden hva jeg skulle bruke boosten min på, så det var heldigvis ikke noe problem. Problemet kommer når jeg ikke aner noe om hvor jeg skal dra. Ble dumpa på Timeless Isle. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Da var WoD preordret og jeg suser rundt på min første 90 horde. Visste hele tiden hva jeg skulle bruke boosten min på, så det var heldigvis ikke noe problem. Problemet kommer når jeg ikke aner noe om hvor jeg skal dra. Ble dumpa på Timeless Isle. Fikk du makset to yrker* ? *Professions Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Vel, tre. Begge primary, samt First Aid. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Nice. Da vurderer jeg å preordre kun for å få makset alchemy og JC. Lenke til kommentar
deac Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Merk at det kun funker med chars som er 60+ Gjorde det selv på en warrior igår, engineering og enchanting, to professions jeg hater som pesten å levle xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Ah, så man får ikke boostet proffs på de under 60? Ja ja. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Fristet å booste warlocken min bare pga professions, men gidder ikke bruke den på en level 80 warlock.... Så det ble druid, vært ganske bestemt på det lenge og. Driver bare å kjører gjennom BGs for å få gear, gidder ikke Timeless Isle. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hvorfor ikke bare hente chests for å få en gratis 535 og resten 496, og så fylle igjen med PvP-gear? Og litt whining: WoD beta, den burde komme snart nå! Klokken tikker, ett helt år med SoO blir å gi MANGE tapte subs! OG balance druid gear scaling, W T F?! 502-gear=60-70k DPS. På locken var det 85-100k. Ved 520 er jeg litt over 100k tror jeg. Latterlig dårlig. Og balance druid mana regen in combat, what the actual fuck! 10min dummy testing, gikk aldri under 75% mana :O Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Har lvl 90 mage, paladin og hunter.. tips til kordan race eg bør bruke boostn på motas med takk;p noen som e gøøy?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå