Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å tjene mer penger på den nye tjenesten der du kan betale $60 for en level 90-karakter. Det er nøyaktig det samme som Scroll of Resurrection, kun 10 levler høyere.

Det er ikke det samme. Scroll of Ressurection gir deg 7 dager gratis spilletid. Med mindre det følger spilletid med kjøp av en level 90 er ikke det det samme.
Lenke til kommentar

Det er rart; selv etter 3-4 år i wow blir jeg irritert nå folk ikke kan rollene sine i low lvl dungeons. Greit nok, det skal noe til å faktisk krepere i Wailing Caverns, men jeg hater rotete runs med huntere og dps som taunter alt de ser. Når jeg er tank taunter jeg. Punktum. Det samme lar jeg tanks gjøre når jeg er dps. Er det så forferdelig vanskelig da? Ugh.... :hm:

 

 

Liten edit: i tillegg har jeg så mye world latency nå om dagen at jeg ofte ikke får spilt. Var fint i dag morges, så plutselig konstant over 1500-2000 world latency. Moro, og har jo ikke vært sånn i mer enn noen uker heller...

Endret av Oskov
Lenke til kommentar

Noen som trenger en Pala DPS (eller Tank) til Challenge Modes? Siden de fjernes når neste exp kommer ut så begynner jeg å bli stressa for å få dem gjort :D Er vell casual+ har holdt på med wow siden det kom ut, men ike noe raiding de siste årene, så har ikke Mad skills. Men CM burde ikke være noe problem:D

Er alliance :)

Send meg en PM om det er av intresse:D

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Leste noe om at man snart eller kan kjøpe en lvl 90 karater nå, til ca 360kr... Stiv pris spør du meg.

Noen tanker bak den muligheten?

 

Synes faktisk prisen er helt ok jeg. Det skal koste litt imo, det skal ikke være mere fristende å kjøpe det enn å spille opp characteren din selv, sammtidig er det ikke så mye at man ikke kan om man bare ikke vil lvle alt nunmmer XX eller om man kanskje får med en venn på å spille, og dere har lyst og lvle sammen fra starten av WoD.

Lenke til kommentar

Er det noe vits å kjøpe en 90 karakter nå om dagen? Får vi ikke oppgradere én valgfri karakter til 90 på neste release?

Awsome :D Har en Priest som hadde vært kult å gjøre det med så får jeg en lvl 90 Horde og en lvl 90 Alliance :)

 

Fant dette på Wow.com:

 

pposing the Iron Horde are the heroes of Azeroth—at the heights of power they’ve always been destined for. Even if you’re new or returning to the game, empowers you to immediately upgrade one of your characters to level 90 and master new abilities at the gateway to Draenor, so that you can charge into grand combat right away. Play the races and classes you’ve always wanted to try, wage war alongside your friends, and take your place among Warcraft’s finest.

 

så virker som om man kan bare lage en charterer og få den rett opp til level 90.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Ja, jeg skal definitivt benytte meg av det. Jeg hater å levle nye karakterer.

 

Trur det blir en elemental shaman. Skal gjøre den til min main raid-alt fremfor min paladin, for da slepper jeg å "lære kampen på nytt". Min main er mage, så det er fint om jeg kan spille to ranged dps.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Bedre å betale med en times jobb IRL for en Level 90 (når det er karakter nr 2-3-4-5-6-etc) enn x antall timer i spillet etter min mening. Nå sluttet jeg for nesten 2 år siden, men hadde 3 Level 85, og et par på Level 70-80, og hadde fint kunnet brukt dette selv. Hadde ikke gjort det om det var første char dog.

Endret av wampster
Lenke til kommentar

mange som har fått beta key til next exp?

 

>>

 

Hvordan var det med eu.battle.net account som er locked, en kompis har fått kontoen sin locked pga bytting mellom vanlig internet linje og mobilt bredbånd og husker ikke secret answer, dvs han kan ikke logge på å lage ticket.

 

Hva er beste måten å løse dette per dags dato?

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Sende inn førerkort / pass ( delvis sensurert // kun navn ) og cd-key i den feite bruksanvisningen.

 

Problemet her er at wow har dabbet litt av og kanskje 99% av alle som ikke husker passord ikke husker det pga de aldri har satt set selv ^^

 

Jeg hadde 10 kontoer, og da jeg opprettet trudde jeg det var 1 navn pr konto så jeg skrev mellomnavnet mitt så etternavn på en og da ble det sabla pes på at jeg ikke var meg ol.

 

Da fikk jeg de til å sjekke IP-loggen på kontoen, og se at denne kun er brukt aktivt der de andre ip-loggene fra kun mine kontoer spilles ifra og saken lot seg løse.

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ring via skype, løser seg på 10 min. De ber deg sende bilde av visa/pass/førerkort til supportmailen mens dere er i telefon, de sjekker om det er legit og du får konto.

Lenke til kommentar

Jeg sendte inn passbilde og sladdet ut personnummer og signatur, det hjalp veldig lite. Sta som jeg er så nektet jeg å vise resten. Har to kontoer som jeg spiller på, dette var heldigvis hovedkontoen min. Det eneste jeg ville var å gå innpå den andre kontoen og slenge over alt av gull/ting av verdi. Ba de sjekke transaksjoner og oppga kortnummeret mitt/CVC, ba de sjekke IP (slik som War gjorde) men fikk ingenting. Jævlig merkelig og jævlig irriterende, så jeg har helt gitt opp...

Kan sikkert ha noe å gjøre med at jeg fikk nytt mellomnavn iløpet av den tiden jeg brukte kontoen, men det får da være måte på... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...