Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Stop the hatin'. Hva er det alle har imot huntere? 7248249[/snapback] De needer på alt bortsett fra plate og mace. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) De needer på alt bortsett fra plate og mace. 7248333[/snapback] Slik som du sier deg får det meg heller til å tenke på den gjennomsnittlige trettenåring. Endret 8. november 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 De needer på alt bortsett fra plate og mace. 7248333[/snapback] Slik som du sier deg får det meg heller til å tenke på den gjennomsnittlige trettenåring. 7248350[/snapback] Som alle spiller shammys eller huntards.. Det jeg hater er rouges som needer på caster daggere med +dmg og + intellect. Han som needa den fra meg da jeg ikke hadde noe godt gear har fått høre det siden og han har fortsatt ikke guild og blir kicket fra raids osv.. dette skjedde 2 mnd siden Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ble litt irr da en prest needa den +fire dmg droppen i Ulda, fordi han trengte mer dmg.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Som alle spiller shammys eller huntards.. 7248371[/snapback] Slik jeg ser det er idiotene spredd jevnt utover alle klassene, selv om det i det siste kanskje har vært en liten økning av hunteridioter på grunn av all bottingen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Som alle spiller shammys eller huntards.. 7248371[/snapback] Slik jeg ser det er idiotene spredd jevnt utover alle klassene, selv om det i det siste kanskje har vært en liten økning av hunteridioter på grunn av all bottingen. 7248430[/snapback] liten økning? er du hjerneskadd? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 liten økning? er du hjerneskadd? 7248440[/snapback] Ja, en liten økning. Det er jo bare en liten del av bottene som ved level 60 blir tatt over av "ekte" spillere, de fleste bare botter videre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Huntards fordet! kanskje med en z bak og! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Huntards fordet! kanskje med en z bak og! 7248479[/snapback] Neida, de heter "Fjkaskfjhsa". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Huntards fordet! kanskje med en z bak og! 7248479[/snapback] Neida, de heter "Fjkaskfjhsa". 7248486[/snapback] eller gruhwine EDIT; HAHAHA! Det der kunne nesten se ut som en navn og jeg trykka i vildensky! Endret 8. november 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Åh herre min hatt, å drepe 10 Black Dragonspawn i Burning Steppes er jo et mareritt; det er så mange Huntard bots at det ikke er mobs igjen. 3-4 som løper i sirkler på hvert spawn-sted. Tror det tok over en time å få 15 små-drager, 4 wyrms, 10 dragonspawn og 1 av de "store" vanlige dragene. De er jo Alliance også, så jeg kan ikke nuke dem ihjel om de har lav helse. Må prøve å lokke et horde raid på dem en dag =/ Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hva heter den øyelappen der? Den var ganske artig. 7240263[/snapback] Det der er nok eye of rend, som er photoshoppa litt! Tviler på at den faktisk eksisterer, med mindre du har sett den ingame da! Kanskje en GM ? Eye of rend: http://thottbot.com/?i=16552 7242000[/snapback] Vel den er nok ikke photoshoppa siden jeg tok screenshotet selv. Du kan dra til Silithus og se det med dine egne øyne. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Åh herre min hatt, å drepe 10 Black Dragonspawn i Burning Steppes er jo et mareritt; det er så mange Huntard bots at det ikke er mobs igjen. 3-4 som løper i sirkler på hvert spawn-sted. Tror det tok over en time å få 15 små-drager, 4 wyrms, 10 dragonspawn og 1 av de "store" vanlige dragene. De er jo Alliance også, så jeg kan ikke nuke dem ihjel om de har lav helse. Må prøve å lokke et horde raid på dem en dag =/ 7248786[/snapback] 1: Fyr av et Arcane Shot idet botten skal til å angipe. 2: Vent. 3. Lewt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 1: Fyr av et Arcane Shot idet botten skal til å angipe.2: Vent. 3. Lewt. 7249549[/snapback] Bot-programmet er laget slik at characteren ikke drepers mobs som er tagget av andre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 1: Fyr av et Arcane Shot idet botten skal til å angipe.2: Vent. 3. Lewt. 7249549[/snapback] Bot-programmet er laget slik at characteren ikke drepers mobs som er tagget av andre. 7249562[/snapback] Ikke alle Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 1: Fyr av et Arcane Shot idet botten skal til å angipe.2: Vent. 3. Lewt. 7249549[/snapback] Bot-programmet er laget slik at characteren ikke drepers mobs som er tagget av andre. 7249562[/snapback] Stemmer ikke. Jeg har "lurt" mange bots. Med en gang pet "charger" moben, kaster jeg bare et fire blast. Boten ignorerer det og dreper moben. Etter moben er drept loter jeg. Noen scripts er til og med så dårlige at jeg kan tage dem rett etter dem kaster Hunters mark. Tror det er mange forskjellige typer ute å går av scripts, noen er sikkert mer avanserte enn andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Da så, har ikke prøvd så mye. Har bare lest det en plass. Tenkte alle brukte litt bedre scripts og sånt jeg. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hunter = Easy Mode Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Da så, har ikke prøvd så mye. Har bare lest det en plass. Tenkte alle brukte litt bedre scripts og sånt jeg. 7250134[/snapback] Skal ikke påstå at det går på alle bots. Har testa på et par tre hunters på Moonglade. Prøvde det mot en rogue bot, på den funka det ikke. Synes det er mere gøy å pulle mobs mot hunters med en rank 1 Blizzard for eks, og så ta en frost nova på mobsa rundt boten. haha Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Rapporterer alle huntere jeg ser som oppholder seg på samme sted i lengre tid. Endret 9. november 2006 av KristianG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå