jinriksha Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Da var det på'n igjen.. Sykt til ms, umulig å logge seg inn.. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Funnet svaret på hvorfor det er sånn Fra altibox sin facebook, berører sikkert andre ISPer også:"Det har de siste dagene vært nettverksproblemer i deler av europa, serlig tyskland og nederland hvor mange spilleservere for europa blir hostet. Både vår nettverks peering partner for europa og de berørte hostene jobber aktivt med å finne en løsning på problemet. For øyeblikket så vet jeg WoW, WoT, LoL og titanfall er noen av de berørte. Nettverket for trafikk internt i norge som vi administrerer er ikke berørt. MVh Torbjørn" Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Takker, vel får håpe det fikses snart! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Problemene om dagen: http://thehackernews.com/2014/02/NTP-Distributed-Denial-of-Service-DDoS-attack.html# Lenke til kommentar
Narsha Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg har samme problemer som en del andre, har ikke fått spilt i det hele tatt på mange dager nå, utrolig frustrerende. Det verste er kanskje at vi praktisk talt mister Garrosh heroic realm first (jepp serveren min er ikke helt all that) da vi ikke får raidet grunnet dette. Vet ikke om konkurrenten vår har like mye poblemer men likevel. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg har ikke opplevd noen slike problemer. Litt lengre innloggingstid enn normalt har jeg jo hatt, men har antatt at det er pga. addons (ikke akkurat top of the line datamaskin). Ikke har jeg hatt dårlig ping heller. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Servere har jo ulik lokasjon, man spiller vel på en som rutes gjennom ddos-berørte knutepunkt da. Arathor merker jeg ikke slike problemer på så langt. Lenke til kommentar
Narsha Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 I dag har jeg i det minste fått logget på og spilt litt, så får vi se om det holder til raiding i kveld. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Kjenner faktisk det klør litt igjen. Har en warlock som har campa litt for lenge i Stranglethorn. Must .... resist ... until ... Warlords! Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Hei igjen! Jeg skal nå starte på A test of valor (samle 3000 valor points fra scratch), og tar i den anledning imot tips om hva som er den mest effektive fremgangsmåten for å få valorpoints. Tidligere har jeg ikke tenkt over valorpoints i det hele tatt, jeg tok et raid i ny og ne på grunn av gear; det var det hele. Nå er jeg i utgangspunktet ganske lei raids, etter å ha samlet 10 sigils of power og 10 sigils of wisdom. Så om det fins andre måter for å få valorpoints som er like effektive som raiding er det VELDIG fint. Noen tips? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Gå sammen med 2 venner og farm Heroic Scenarios. Dagens første gir 150 VP, og deretter 100 VP. Er man rask går de unna på 5-10 minutter. Endret 18. februar 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Takk for svar! Jeg må nok køe alene, men det var knapt ett minutt med ventetid sist jeg køa, så det går jo greit. Er som sagt lei raids nå, så det her skal jeg prøve. Det er sånn at man bare kan få 1000 valor hver uke ikke sant? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Man kan ikke stille seg i kø og spille heroic scenario sammen med randoms. Man må ha en egenkomponert gruppe på 3 personer. Du forveksler kanskje med vanlig scenario, som kun gir halvparten av VP-en heroic scenario gir. Ja, 1000 VP i uken er maksimum. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Du kan ikke køe for HC scenarios alene, det var derfor han sa finn 2 venner. Du kan jo alltids spør gruppen du er i for vanlige scenarios om de vil gjøre HCs etterpå. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Om ikke det er et alternativ, så kan du alltids prøve deg i chat, eller addon som oqueue, nettsider som open-raid.eu eller lignende. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Det var jeg ikke klar over, så da får jeg høre i chat. Vanskelig å finne grupper når man er i tomannsguild. Takk for svar, er bare å kjøre på nå. Og kan jo drive litt med Black Prince rep om jeg blir lei. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 nytt arena seson gear, det var vel på tide med tanke på hvor bra pve gearet hadde blitt i forhold til pvp gear! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Leste noe om at man snart eller kan kjøpe en lvl 90 karater nå, til ca 360kr... Stiv pris spør du meg. Noen tanker bak den muligheten? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Ikke stiv pris med tanke på tid, 0-3 timers arbeid (på jobben) VS hundrevis av timer forran pcen. Hvor god spiller du blir er noe annet. http://www.gamer.no/artikler/na-kan-du-betale-deg-til-niva-90-i-world-of-warcraft/157182 Endret 20. februar 2014 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå